Gość piorek9 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 mam tłok wossnera i stalową tuleje w swoim ktm .. i ostatnio miałem taką sytuacje : jade i piłuje go troche .. i puki miałem odkręcona manetke to jechał jak zawsze (tzn był mocny i w ogóle :icon_twisted: ) ale jak przed skrzyżowaniem nacisnąłem sprzęgło i puciłem gaz to nagle zgasł , odpuściłem sprzęgło to znów załapał i przejechałem jeszce kawałek i sie zatrzymałem i jak sie zatrzymałem to już nie odpalił i jak ruszam kick starterem to idzie baardzo lekko (słaba kompresja) odkręicłęm cylinder a tłok wygląda jeszcze zdrowo .. (ma z 15 mh) i cylinder też nie jest porysowany ... wymieniłem fajke (bo była już troche lipna) i włożyłem nowiutką świece.... jak 2 kumpli pchało mnie po ogrodzie to kilka razy strzelił z tłumika może i to wszystko ...i po nalaniu mieszanki do cylindra tez nie odpalił :biggrin: ps .. uszczelki tez raczej nie poszły bo nigdzie płyn chłodniczy nie leci ;p pomóżcie .. błagam bo juz nie mam pomysłów .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Jeżeli tłok ma tyle co mówisz to zapiekł się pierścień. Zmień go i powinno być ok. :icon_twisted: Jak był dobrze dotarty i zapiekł sie pierścień to musiał ostro po dupie dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Ja miałem takie objawy jak zatarłem nicasil, tylko że moto jeszcze odpalał ale nie chciał trzymać wolnych obrotów. Po wstrzyknięciu mieszanki do cylindra powinien zagadać :icon_twisted: Tak jak napisał Moto33 sprawdź pierścienie. Oczywiście wierzę że iskra została sprawdzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) kupiłem nową fajke i świece i iskra jest wręcz idealna ... a pierścień w wossnerze jest tylko jeden ... i co to znaczy że zapiekł sie pierścień ?? jak oglądałem tłok to na łączeniu pierścienia pierścień siedział luźno w tłoku .. i z tym nietrzymaniem sie wolnych obrotów miałem identycznie .. bo wyjechałem motorem po remoncie akurat ... (poszło łożysko w silniku i musiałem cały silnik rozpoławiać) no i jak go skręciłem i pierwszy raz odpaliłem to musiałem operować gazem żeby nie zgasł .. ale po jakiś 30 minutach już było ok i sie wybrałem na przejeżdżke .. no i stało sie to co sie stało ;/ Edytowane 11 Marca 2008 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Skoro twierdzisz że po 30 min było ok i motor latał git to co ja Ci poradzę, zdejmij cylinder bo to na 95% jest zapieczony lub zablokowany przez coś(opiłek, coś co przeszło miedzy tłokiem a cylindrem) pierścień. Zapieczony tzn. że od temperatury tłok zacisnoł pierścień w jego bieżni/rowku. Nie sugeruj sie tym że pierścień w wydechu porusza sie bo mógł sie z tyłu zapiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 ale chodzi mi ze zoribłem remont (wymiana lożyska) ... i po 30 minutach rozgrzewania go po ogrodzie a następnie po kolejnych 30 minutach jazdy po okolicy jak już zgasł to nie odpalił .....zaraz ide ściagnać znów cylinder i wyjme tłok ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 no to napisz jeszcze jak to bylo z kompresja wczesniej.sprawdz stan cylindra,zobacz czy pierscien obraca sie swobodnie na tloku,ewentualnie wymien swiece ;] bo moze sie przegrzewa :biggrin: ale w to watpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) no to napisz jeszcze jak to bylo z kompresja wczesniej. z kompresja bło tak ze wcześniej nie był bym zdolny ruszyć startera ręką a teraz moge ręką próbować odpalić motor ... odkręciłem cylinder i powłoka cylindra wygląda w miare dobrze ..tłok ma male ryski niewyczuwalne palcem i jedną większą od strony wydechu ale nie jest ona głęboka .. (nie jest raczej w stanie zepsuć kompresji) pierścienia nie moge za nic obrócić ... gdyż jest zapieczony od strony wydechu .. (jak zdjąć zapieczony pierścień ??)czy zapieczony pierścień jest przyczyną straty kompresji, nie odpalania motocyla i strzelania z tłumika podczas "wzięcia na pych" ?? w jaki sposób mogło dojść do zapieczenia pierścionka?? gdzie moge kupić pierścień ?? Edytowane 11 Marca 2008 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Strzelanie z tlumika jest wywolane przedmuchami, a zapieczone pierscionki moga byc tego przyczyna jak najbardziej gdyz nie nie pracuje on w swojej naturalnej pozycji i nie do konca uszczelnia stad strata komprechy. Musiales mocno go przypilowac, podziwiam ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Musiales mocno go przypilowac, podziwiam ;d i niech mi jeszcze ktoś na forum powie że większość urzytkowników setek nie wykorzystuje ich mocy w 100% :P a tak na serio to znacie jakąś strone internetową z pierścieniami ?? albo może jest możliwośc ze kupił bym od wsk i przypiłował go ewentualnie .. dzieki za pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 albo może jest możliwośc ze kupił bym od wsk i przypiłował go ewentualnie .. Piłować to sobie możesz właśnie w WSce :P :P Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 i niech mi jeszcze ktoś na forum powie że większość urzytkowników setek nie wykorzystuje ich mocy w 100% :P a tak na serio to znacie jakąś strone internetową z pierścieniami ?? albo może jest możliwośc ze kupił bym od wsk i przypiłował go ewentualnie .. dzieki za pomoc :P Podobno w KTMie świetnie sprawdzają sie pierścienie zrobione z kawałka drutu o odpowiedniej średnicy. Zaginasz, odcinasz, szlifujesz i ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 ej no musicie sie nabijać ??;> ... nie możecie podac linka do sklepu internetowego lub miejsca gdzie mógł bym kupić pierścionek to wossnera . ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ciezko bedzie z tymi pierscieniami, proponuje napisac do polskiego dystrybutora Wossnera http://www.g-force.pl/index.php?menu=1&cat...CFQTWXgodMRAz-Q .Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 ej no musicie sie nabijać ??;> ... nie możecie podac linka do sklepu internetowego lub miejsca gdzie mógł bym kupić pierścionek to wossnera . ??Ja nie moge znaleźć pierścieni do mojego Vertexa i bede wymieniać tlok poraz trzeci :P Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.