Usul Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) Dzieki wszystkim za odpowiedz. Wlasnie slyszalem o problemach z odpalaniaem na goracym silniku KTM. Oczywiscie mowie o crossowce.A jakie konkretnie sa roznice miedzy Yamaszka a KTMcem (tylko te dwie marki wchodza w rachube, motorek nowy) ??Chyba jednak sklaniam sie ku KTMcowi, jego wyglad ze nim przemawia (ale to rzecz gustu). Musze sie zdecydowac...A zawodnik bedzie ze mnie taki, ze rekreacyjne bede jezdzil sobie w teren, na tor z chlopakami, czasem na jakies zawody,ale w ramach pasji i hobby :notworthy: Edytowane 11 Marca 2008 przez Usul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Dzieki wszystkim za odpowiedz. Wlasnie slyszalem o problemach z odpalaniaem na goracym silniku KTM. Oczywiscie mowie o crossowce.A jakie konkretnie sa roznice miedzy Yamaszka a KTMcem (tylko te dwie marki wchodza w rachube, motorek nowy) ??Chyba jednak sklaniam sie ku KTMcowi, jego wyglad ze nim przemawia (ale to rzecz gustu). Musze sie zdecydowac...A zawodnik bedzie ze mnie taki, ze rekreacyjne bede jezdzil sobie w teren, na tor z chlopakami, czasem na jakies zawody,ale w ramach pasji i hobby :notworthy: Prawda jest taka że ludzie dzielą się na 2 grupy którzy kochają KTM i nie widzą świata po za nim i nawet jego wady gotowi są pominąć i resztę motocyklistów którzy wymyślają i wyszukują tylko problemów a nie potrafią przyznać się że KTM to po prostu kawał dobrej roboty i mimo że jest drogi to warto. Pozdrawiam ps. równy rok temu miałem ten sam problem co ty (KTM vs yamaha)..... nie żałuje decyzji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Nie powiedziałem ze nie dostaje nogami do ziemi tylko nie wygodnie sie jezdzi dla mnie za wysoko połozone siedzenie i wydaje mi sie ze srodek ciezkosci. Jezdziłem zarowno starym poczciwym LC4 i EXC530 2008r i w obu egzemplarzach czułem to samo. Miałem wczesniej husqvarne tez było inaczej ale to tylko moje prywatnie nic nie znaczace i nie wnoszace do tematu zdanie. A uwazam ze jesli chodzi o awaryjnosc motocykli 2007/8 to przy regularnym serwisie zeby zawodził to trzeba sie dobrze starac zeby cos wysiadło:) Pozdrawiam i życze udanego zakupu i trafnego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Crossówki jak to crossówki, żadna nie jest awaryjna tylko delikatna. KTM jest czuły na gaźnik i jego regulacje a Honda na czysty filtr powietrza itd. A co do jakości to myślę, że nie spadła i jest cały czas na tym samym wysokim poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Crossówki jak to crossówki, żadna nie jest awaryjna tylko delikatna. KTM jest czuły na gaźnik i jego regulacje a Honda na czysty filtr powietrza itd. A co do jakości to myślę, że nie spadła i jest cały czas na tym samym wysokim poziomie. chyba pierwszy naprawdę sensowny post ..... sory za delikatny off top a jeżeli chodzi o honde Piasek to jak bardzo że tak powiem jest czuła na czysty filtr i jakie mogą być konsekwencje zaniedbania tej pielęgnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 chyba pierwszy naprawdę sensowny post ..... sory za delikatny off top a jeżeli chodzi o honde Piasek to jak bardzo że tak powiem jest czuła na czysty filtr i jakie mogą być konsekwencje zaniedbania tej pielęgnacji. Konsekwencja jest prosta zaworki do wymiany. Tytanowa powłoka jest bardzo cieniutka 0,004 i gdy zostanie uszkodzona zawór się wypala i kwalifikuje się do wymiany, najczęściej gniazda również muszą być poddane regeneracji, ponieważ powstają wżery. A jeżeli chodzi o czułość to im będzie „schludniej” w airboxie tym zwory będą śmigały dłużej, dlatego też dla idealnej szczelności boxa uszczelnia się silikonem a obrzeża filta smaruje się wazeliną techniczną tak jak to się powinno robić w każdym moto. Żeby ten post nie był pusty ktoś pytał czy się różnią stalowe zawory od tytanowych. Jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne to różnią się wagą, dlatego musza być inne sprężynki zaworowe i często również zabezpieczania. A jeżeli chodzi o jazdę to występuje mocniejsze hamowanie silnikiem, i trochę wolniejsza reakcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.