zbyhu Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Moja CBF potrafi :lalag:. 5,4 - 5,5 w trasie przy predkosciach do 140km/h sie czesto pojawia.Rownych 5 nie osiagnalem, to prawda :flesje:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Moja CBF potrafi :D. 5,4 - 5,5 w trasie przy predkosciach do 140km/h sie czesto pojawia.Rownych 5 nie osiagnalem, to prawda :).To emerycki sprzet, wiec sie nie liczy :D :PHistoria zna wiele przypadkow, ze nowy, sterowany wtryskiem ilnik pali wiecej od gaznikowego poprzednika. Przyklady.Fazer 600->FZ6, Fazer 1000->FZ1, Fireblade SC 33->SC44 ,Bandit 1200->1250Z moich obserwacji: FZS 1000 potrafil zejsc do 5/100 jadac rowno 120 km/h. Nowy FZ1 na tej samej trasie, jadac ty samym tempem spalil litr wiecej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Jadąc na zlot do Kletna w towarzystwie Transalpa i Afriki Twin... jadąc równo z prędkością 110 - 120 km/h lałem do swojego wtryskowego litra tyle samo co Transalp i troszkę mniej niż Afrika ... myślę że powinno być coś około 5,5 l. na 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Wokół komina to może VFRe? ja dorwałem teraz rocznik 90' z układem dopalania spalin, motocykl ma prawie 110km i pali w trasie 4,5 w prędkosciach około 120km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Wokół komina to może VFRe? ja dorwałem teraz rocznik 90' z układem dopalania spalin, motocykl ma prawie 110km i pali w trasie 4,5 w prędkosciach około 120km/h.Sadze, ze jak ktos zastanawia sie nad kupnem nowki z salonu-to ciezko bedzie go przekonac do prawie dwudziestoletniego sprzeta :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falki Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Gratuluje sprzetu, to raz a dwa moj kumpel mial Rockster'a i jakos nie przeszkadzalo mu to ani w turystyce ani do utrzymywania predkosci rzedu 200 km / h na autostradach, ( gdybym nie widzial, pewno bym nie uwierzyl :icon_exclaim: ) :icon_razz:No muszę pogratulować Twojemu kumplowi woli walki z wiatrem i charakteru :crossy: Rockster pewnie pojedzie 200 tylko PO CO :icon_mrgreen: Jego przednia oryginalna owiewka była testowana w tunelu i skutecznie podnosi strugę do 140,potem robi się mało przyjemnie,można zamontować szybę przednią( sam mam małą ) i znów wywalczyć parę przyjemnych km/h.Osobiście na tym poprzestanę,bo gdyym chciał zapier---ać kupiłbym sporta. POZDRO falki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 No to polecam VTR. Idealna do jazd wkoło komina. Co 150km tankowanie wiec akurat - jedna traska, tankowac i z powrotem. Juz z załozenia to motocykl krótkodystansowy :icon_rolleyes: To jego spalanie ułatwi Ci podejmowanie decyzji co do odległosci tras. A litrowej V nie brakuej ani mocy, tym bardziej momentu i przede wszytskim klangu. Wiec masz moto z kazdej strony oryginalne a dodatkowo bezawaryjne :] Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Ludzie czytajcie :banghead:.Sprzet juz kupiony! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.