Skocz do zawartości

problem z wyborem


Rekomendowane odpowiedzi

Moja CBF potrafi :D. 5,4 - 5,5 w trasie przy predkosciach do 140km/h sie czesto pojawia.

Rownych 5 nie osiagnalem, to prawda :).

To emerycki sprzet, wiec sie nie liczy :D :P

Historia zna wiele przypadkow, ze nowy, sterowany wtryskiem ilnik pali wiecej od gaznikowego poprzednika. Przyklady.Fazer 600->FZ6, Fazer 1000->FZ1, Fireblade SC 33->SC44 ,Bandit 1200->1250

Z moich obserwacji: FZS 1000 potrafil zejsc do 5/100 jadac rowno 120 km/h. Nowy FZ1 na tej samej trasie, jadac ty samym tempem spalil litr wiecej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadąc na zlot do Kletna w towarzystwie Transalpa i Afriki Twin... jadąc równo z prędkością 110 - 120 km/h lałem do swojego wtryskowego litra tyle samo co Transalp i troszkę mniej niż Afrika ... myślę że powinno być coś około 5,5 l. na 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wokół komina to może VFRe? ja dorwałem teraz rocznik 90' z układem dopalania spalin, motocykl ma prawie 110km i pali w trasie 4,5 w prędkosciach około 120km/h.

Sadze, ze jak ktos zastanawia sie nad kupnem nowki z salonu-to ciezko bedzie go przekonac do prawie dwudziestoletniego sprzeta :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje sprzetu, to raz a dwa moj kumpel mial Rockster'a i jakos nie przeszkadzalo mu to ani w turystyce ani do utrzymywania predkosci rzedu 200 km / h na autostradach, ( gdybym nie widzial, pewno bym nie uwierzyl :icon_exclaim: )

 

:icon_razz:

No muszę pogratulować Twojemu kumplowi woli walki z wiatrem i charakteru :crossy: Rockster pewnie pojedzie 200 tylko PO CO :icon_mrgreen: Jego przednia oryginalna owiewka była testowana w tunelu i skutecznie podnosi strugę do 140,potem robi się mało przyjemnie,można zamontować szybę przednią( sam mam małą ) i znów wywalczyć parę przyjemnych km/h.Osobiście na tym poprzestanę,bo gdyym chciał zapier---ać kupiłbym sporta. POZDRO falki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to polecam VTR. Idealna do jazd wkoło komina. Co 150km tankowanie wiec akurat - jedna traska, tankowac i z powrotem. Juz z załozenia to motocykl krótkodystansowy :icon_rolleyes: To jego spalanie ułatwi Ci podejmowanie decyzji co do odległosci tras. A litrowej V nie brakuej ani mocy, tym bardziej momentu i przede wszytskim klangu. Wiec masz moto z kazdej strony oryginalne a dodatkowo bezawaryjne :] Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...