Przecier Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam jakiś czas temu pytałem sie na forum co to może być ze mój sradzik dławi sie i zamula przy ok 4 -5 tys obrotów, sam myślałem ze to źle wyregulowane gaźniki, dało sie jeździć a ze koniec sezonu to nie bawiłem sie w regulacje, z tym że im dalej w las tym gorzej z dnia na dzień pogarszała sie sprawa do takiego stopnia że nie chciał przekraczać 5 tyś :/ ale olałem to odstawiłem moto na zimę do garażu i dopiero teraz wziąłem się do pracy, wyczyściłem gaźniki (wszystko w sumie było idealnie czyste, wszystko równo ustawione), nie sprawdzałem jeszcze wakuometrami bo muszę pożyczyć od kumpla dopiero za tydzień będę je miał ale zaprosiłem go do siebie i on stwierdził ze to raczej nie gaźniki a chłopak zna się na pewno na rzeczy lepiej niż ja, świece są nowe, moto odpala na dotyk, z tym ze teraz nie chce już przekraczać 4-5 tys obrotów w ogóle :/ może ktoś sie z tym już spotkał ?? wiem ze muszę sprawdzić wakuometrami ale i tak wolę sie już zapytać co to może być innego pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam Wakuometry i synchronizacja nie maja wplywu na eksplowatowanie silnika w zakresie obrotow, o ktorych tu piszesz. Opisz wiecej jaka jest reakcja motocykla po osiagnieciu owych 5 tys, czy sie dlawi, strzela, przerywa - wiecej szczegolow... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 a sprawdziłeś filtr powietrza? może dawno nit tam nie zaglądał i jest już mocno "zalepiony"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Jak dla mnie to coś mi to wygląda na to że nie działają membrany podciśnieniowe te pod deklami na górze gaźników, które otwierają przepustnice przy wyższych obrotach. Musisz sprawdzić jak się ma sprawa podciśnienia i stan membran. Nie pamiętam czy tam są wężyki gumowe czy inaczej jest to rozwiązane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 jeżeli jest tak jak napisałeś, że się dławi to przyczyny bym szukał w braku dostatecznej ilości powietrza w mieszance, czyli filtr, gaźniki itp jeśli po prostu traci moc na górze to bym myślał o czymś w głowicy, ale konkretnego pomysłu bym nie miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.