Skocz do zawartości

Przecier

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Przecier

  • Urodziny 06/17/1986

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4773898

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań / Ostrów Wlkp.

Osiągnięcia Przecier

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No więc wziąłem się do pracy i wyczyściłem gaźniki, kumpel pożyczył mi wakuometry, zsynchronizowaliśmy je, założyłem nowe świece ale praktycznie nic się nie zmieniło :/ nadal ma problem przy przekraczani ok 5 tys obr, może źle skład mieszanki jest ustawiony w sumie miałem problem ze znalezieniem odpowiedniej wartości w serwisowce :buttrock: za każde info z gory dzieki :buttrock:
  2. Witam jakiś czas temu pytałem sie na forum co to może być ze mój sradzik dławi sie i zamula przy ok 4 -5 tys obrotów, sam myślałem ze to źle wyregulowane gaźniki, dało sie jeździć a ze koniec sezonu to nie bawiłem sie w regulacje, z tym że im dalej w las tym gorzej z dnia na dzień pogarszała sie sprawa do takiego stopnia że nie chciał przekraczać 5 tyś :/ ale olałem to odstawiłem moto na zimę do garażu i dopiero teraz wziąłem się do pracy, wyczyściłem gaźniki (wszystko w sumie było idealnie czyste, wszystko równo ustawione), nie sprawdzałem jeszcze wakuometrami bo muszę pożyczyć od kumpla dopiero za tydzień będę je miał ale zaprosiłem go do siebie i on stwierdził ze to raczej nie gaźniki a chłopak zna się na pewno na rzeczy lepiej niż ja, świece są nowe, moto odpala na dotyk, z tym ze teraz nie chce już przekraczać 4-5 tys obrotów w ogóle :/ może ktoś sie z tym już spotkał ?? wiem ze muszę sprawdzić wakuometrami ale i tak wolę sie już zapytać co to może być innego pozdrawiam
  3. Witam, przeczytałem prawie wszystko z tego tematu (jest co czytać :cool:) ale tak w wielkim skrócie bo sie trochę pogubiłem: http://www.allegro.pl/item313287760_prosto...w_2_l_nowy.html czy oprócz tego ze ma tandetny amperomierz ma jakieś większe wady? potrzebuje prostownika do motocykla i chciał bym tez nim móc podładować aku samochodowe (raczej z małego benzyniaka), czy lepiej dać sobie spokój zainwestować 4 razy tyle i kupić osobno optimateIII i osobno do samochodu (w teorii na pewno ale czy w praktyce to ma większy sens ?? czy ta różnica cenowa zwróci się bo o wiele rzadziej będę musiał wymieniać całe aku) albo czy ten sprzęt jeśli chodzi o prostownik tylko motocyklowy jest ok http://www.allegro.pl/item315943407_prosto...per_jakosc.html Pozdrawiam serdecznie :biggrin: i z góry dzięki za info :buttrock:
  4. Dzieki za info, pogrzebie w gaznikach jak bedzie czas sprawdze tez filtr paliwa. Pozdrawiam
  5. Witam, Czy ktos wie ile powinna chodzic pompka paliwa ?? Wydaje mi sie ze u mnie chodzi za dlugo bo ok 15 sekund. Drugie moje pytanie dotyczy dławienia sie moto, jak odpale moto na ssaniu odpali na 1 dotyk chodzi minutke i potrafi zgasnac :/, jak juz sie troszke zagrzeje wylacze ssanie i niby chodzi juz rowno, ostro podkrece manetke to przygasa, dlawi sie potem strzela z rury (zdaza sie to przy jezdzie na nizszych obrotach przy gwaltownym przyspieszaniu, na wyzzszych juz raczej nie). Domyslam sie ze powinienem sprawdzic filtr powietrza (juz to zrobilem jest czysciutki) wyczyscic i wyregulowac gazniki ? Dodam tez ze swiece założylem nowki NGK mimo iz stare wygladay prawidlowo. z gory wielkie dzieki za info. Pozrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...