Sylwester Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 chcesz na siłę naprawić coś o czym nie masz pojęcia ?Piszesz, ze Twoja pompka nie ma otworu wyrównującego ciśnienie ? to w takim razie jak pracowała wcześniej ?w jaki sposób i którędy ten płyn wracał do zbiorniczka po cyklu hamowania? nie wiem jak pracowala wczesniej bo taki juz kupilem, stal kilka lat nie uzywany. Jestem na 90 % pewny ze to pompka tylko nie wiem dokladnie w jakiej jej czesci lezy problem.Tak jak pisalem wczesniej cala zostala przeczyszczona dokladnie. Tak czy inaczej dzis zamowilem juz nowa sztuke, wiec napisze co i jak jak wymienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Otwor musi gdzies byc, tylko nie zobaczysz go na tym schemacie z serwisowki :)Jest bardzo malej srednicy wiec latwo go przeoczyc podczas czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Dzieki za wszelka pomoc, pompke kupilem nowa i problem zniknal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi