cyborg78 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 A może zamiast przynudzać napisz zapytanie do firmy Brembo z jakiego materiału robią i dlaczego tak drogo.Po uzyskaniu odpowiedzi uruchomisz produkcję , załatwisz wszystkie wymagane certyfikaty i będziesz mógł oficjalnie na nich zarabiać lub dokładać do tego interesu aby dla motocyklisty takiego jak Ty było tanio.Piotrze Dudku, zawsze uwazalem ze jak ty cos powiesz to madrze i rzeczowo, a jednak w tym przypadku sie pomylilem. Po pierwsze, nie sadze ze firma Brembo lub jakakolwiek inna zdradzi mi jedna ze swoich tajemnic.Po drugie zauwaz ze na razie pytam teoretycznie i nie musze uruchamiac produkcji ani zalatwiac certyfikatow.Po trzecie nie jestem kowalem ktory chce wyklepac z blachy znalezionej na smietniku tarcze do superbika, powiem tylko ze wiem troche o technologii obrobki metali oraz o produkcji czesci zamiennych do motoryzacji bo pracuje w tej branzy juz ladnych kilka lat.Po czwarte niektore czesci mozna dorobic przy zachowaniu odpowiednich zasad.Po piate wiem ze dla ciebie najlepiej by bylo gdybym przyprowadzil motocykl do twojego warsztatu i zaplacil ci za wymiane tarczy oraz za nia z odpowiednia marza.Dziekuje wszystkim za uwage, a Yosarinowi za chociaz jedna rzeczowa odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Otóż wszyscy Ci radzą dobrze: to nie jest skórka warta wyprawki. Załóżmy że masz dany materiał, jesteś w stanie go wyciąć na tyle żeby był idealnie wyważony? Jesteś w stanie go odpowiednio zahartować? Dysponujesz odpowiednim parkiem maszynowym i wiedzą? Prawda jest taka że nie opłaca sie tego zrobić samemu bo raz że nie zrobisz tego idealnie, dwa to cena nie jest aż tak zaporowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 toowdie, gdybym nie mial parku maszynowego do dyspozycji i pewnej wiedzy to bym w ogole o tym nie myslal. Jestem w stanie idealnie wyciac tarcze. Jestem w stanie sprawdzic jej wywazenie po wycieciu i ewent. wywazyc. Chodzi mi o gatunek materialu. Tarcze nie sa hartowane. Cena 400 zl za jedna sztuke podrobki to wg mnie duzo. To tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st@f Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 (edytowane) Dziś dokonałem pomiaru twardości oryginalnej tarczy hamulcowej od Suzuki VS 1400, także twardość tarczy na powierzchniach roboczych wynosi 35(+-2)HRC , a miejscach mocowania , w okolicach otworów mocujących wynosiła 0HRC , wgłębnika nie wymieniałem już na kulkę (metoda Brinella) ale na pewno jest w tych miejscach miękka w porównania z powierzchnią roboczą, może te informacje Cyborg Ci pomogą , pozdrawiam Edytowane 10 Marca 2008 przez st@f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.