devilwizard Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Mam pytanko co oznacza, takowy kod z lamki FI2 X długie mignięcia5 X szybie Chodzi mi o hondę cbr 1100 XX z 2000 rA jeśli ktoś wie to z jakim działaniem w celu usunięcia to może się wiązać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FighteR-600 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 WitamNie wiem, czy to coś Ci pomoże, ale zawsze może coś da....Znalazłem tylko coś takiego w na temat błędów w 1100 XX.... http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=89084 Miłego i udanego główkowania... :icon_mrgreen: chyba to wiele nie pomoże.... najlepiej to udaj się do najbliższego serwisu/salonu HONDY i tam spytaj się jakiegoś fachowca....może przy dobrych wiatrach Ci coś powie (za darmoszke)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jest to kod 25 i oznacza uszkodzenie sensora spalania stukowego lub uszkodzenie instalacji elektrycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jest to kod 25 i oznacza uszkodzenie sensora spalania stukowego lub uszkodzenie instalacji elektrycznej. A może masz cała rozpiskę na temat błędów - jak tak to umieść.Wiele osób będzie wdzięczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devilwizard Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Czyli co to może znaczyc??Opiszę pokolei co się działo, wpierw jeździłem w ogromnych ulewach i moto mi padł zapaliła się kontrolka FI i nie chciał palic, więc zawezwałem osiedlowego mózga elektronika, podłubał i w skutrek jego wrodzonej inteligencji a mojej ignorancji, rozebrał moduł który okazał się w sumie OK, tylko dostawał zaduże napięcie, pogrzebał i znalazł przegniłą kostką elektryczną u spodu motoru po lewej stronie, wydłubał ją i polutował, co efektu nie dało wciąż za dużo prądu dostawał, więc koleżka puścił masę od modułu bezpośrednio do akumulatora, suma sumarum moto jeździ i niekiedy zapala się FI a on nadal jedzie... A sprawdzając błąd wyskakuje co wyżej opisałem, więc co mam się obawaiać czy jeździć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.