robiteam Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Witam posiadam Suzuki Rm 250 z 89 roku. Moze zaczne tak po zimie wyciaglem motor z garazu zapalil za piatym strzalem ,wsiadlem na niego no i chcialem zrobic nim rundke po okolicznych polach .Motor po jakis 20 minutach jazdy odmowil posluszenstwa i zgasl .Jak go zapchalem do domu odkrecilem swiece i okazalo sie ze niema iskry(na nowej tez nie bylo).Moze mi ktos pomuc co to moze byc ze niema iskry na swiecy co to moglo sie zepsuc przejzalem wszystkie przewody i sa ok.Zaznacze ze jestem prawie zielony w tych sprawach,moze ktos dac namiar na jakas serwisowke,prosze o jakies porady co z tym fantem mam zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Ja bym obstawiał na moduł zapłonowy, chyba będzie do wymiany... najlepiej poszukaj takiego modułu u jakiegoś kolegi co ma RM i sprawdź. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robiteam Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Mieszkam w Lisowicach kolo Legnicy .niestety zaden z moich ziomkow niema suzuki maja jedynie hondy Cr no i niestety tez nie maja pojecia co to moze byc,jak sprawdzić czy jest prąd z aparatu zapłonowego tego co jest na wale i wychodzą tam 3 kable moze to tu tkwi przyczyna bo jak sciaglem dekielek to byl troche zalany.A czy ten modul duzo kosztuje.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 No muduł swoje kosztuje (nie mało) ja proponuje podjechać do jakiegoś elektryka on na pewno ci powie czego to wina. Jak okaże się że moduł to proponuje poszukać jakiegoś używanego na allegro (może uda ci się tanio wyrwać). Kolega nie miał iskry tylko w RM z 95r okazało się że właśnie moduł padł. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Ja proponuje żebyś :przeleciał: miernikiem całą instalacje cewke itp i sam zobaczysz na czym sie zatrzymuje prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robiteam Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 jak sprawdzić cewke ustawić miernik na omy i które kable wtedy sprawdzać chodzi oto czy je do masy podpinać z miernika czy brać ten czerwony i czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 RM ma to do siebie że lecą najczęsciej cewki pod magnetem.Wrażliwe na wilgoć.Radzę sprawdzić zakres omówod 100 - 120.Jeśli omy beda się zgadzały to może być przyczyna modułu.Wtedy wyciąg całą elektrownie(moduł,dwie cewki,magneto) i wys li do Ostrołeki,sprawdza i naprawją za rozsądne pieniądze.Jesli jestes zainteresowany prześle dane.Zakład sprawdzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 RM ma to do siebie że lecą najczęsciej cewki pod magnetem.Wrażliwe na wilgoć.Radzę sprawdzić zakres omówod 100 - 120.Jeśli omy beda się zgadzały to może być przyczyna modułu.Wtedy wyciąg całą elektrownie(moduł,dwie cewki,magneto) i wys li do Ostrołeki,sprawdza i naprawją za rozsądne pieniądze.Jesli jestes zainteresowany prześle dane.Zakład sprawdzony.Popieram bo sam u nich robilem :icon_mrgreen: Szybka i profesjonalna naprawa. Ps. Co do sytuacji to mialem identycznie w mim mtxie i wlasnie wina byla cewka ktora sie popsula. Sprawdz tak jak kolega wyzej pisal czyli miernikiem ustawionym na omach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robiteam Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Wielkie dzieki za odpowiedzi,jak mozesz to podaj namiar na ten warsztat za sprawdzanie wezme sie jutro jak koles porzyczy mi miernik. Posiada ktos jakies serwisowki do rm-y albo namiary jakis linkow z serwisowkami.Jeszcze raz wielkie dzieki i Pozdro dla Was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ja bym obstawiał na moduł zapłonowy, chyba będzie do wymiany... najlepiej poszukaj takiego modułu u jakiegoś kolegi co ma RM i sprawdź. POZDRO Na jakiej podstawie sądzisz, że padł właśnie moduł, nie cewki, impulsator lub inne elementy? Jasnowidz? Popieram kolegę , najlepiej kup nowy modem a jeżeli to nie zadziała to popytaj jakiegoś znajomego mechanika albo zawieź moto do serwisu - skąd jesteś , poszukam ci dobrej firmy w okolicy :cool: Pzdr Weź swój modem od Neostrady i porządnie walnij sobie nim w łeb. Ja proponuje żebyś :przeleciał: miernikiem całą instalacje cewke itp i sam zobaczysz na czym sie zatrzymuje prąd Niestety, ale to nie jest takie proste. Zacznij od najprostszych spraw. Wyłącznik zapłonu - jeśli posiadasz, masowanie modułu, wszystkie wtyki przy module, przewód WN i nasadkę (fajkę), itp. Dopiero później do http://katalog.pf.pl/Ostro%C5%82%C4%99ka/E...0B3490-m19.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robiteam Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam ponownie.Zmierzyłem oporność cewek prądowych tam przy wale oczywiście odlutowałem kable aby osobno sprawdzić cewki i na tej górnej jest 386 om a na tej dolnej jest 31 om,czy wg tego ta dolna cewka jest walnięta,a oprucz tego podpiołem cewke WN pod akumulator i się okazało że daje iskre na świece.Z modulu wychodzi napiecie tylko jednym kablem (tym co ma sluzyc do gaszenia) jakie ma iść napięcie z modułu na cewke.Jaka powinna być oporność na poszczególnych cewkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 podaj e-mail to podeśle Ci manual elektryki w Rm125 z tych lat, powinien być to taki sam układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robiteam Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Oto moj e-mail [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robiteam Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Po przeglądnięciu kilku stron internetowych stwierdziłem ze mam motor z 86roku a nie z 89r jeśli ktos posiada schemat instalacji elektrycznej do tego modelu to prosze o podanie linku do strony z schematem lub przesłanie go na e-mail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.