Moto33 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 (edytowane) Wiesz to nie było moje widzi mi się z tym wywaleniem wszystkiego żeby była CR. Tyle było do roboty z tym motorem że wolałem wywalić tą zbędną instalacje(resztki nie działającej) i parę gratów co nie pomagało a przeszkadzało bo były do wymiany lub w ogóle brakowało.Z tego co wyczytałem po przetłumaczeniu na włoskim forum Husqvarny że w tym modelu co ja mam nie pokazywało konkretnie temperatury tylko jak sie grzał to zapalała sie jedna kontrolka na liczniku. Wiesz moje moto jest 7 lat starsze. :Pps. Tyle co mnie interesuje i ciekawi to ilość km pokonana w np. dniu. Więc założe sobie licznik rowerowy tak jak to zrobił mój kolega w sx 125 i tyle mi starczy bo dane pomiaru są u niego bardzo dokładne . Edytowane 1 Marca 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tosiek Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 W wyczynie pompa pompuje ciecz od razu jak silnik odpala i chodzi cały czas, bez względy na nic. Jej obroty zwiększają sie z obr silnika bo chodzi ona na kołach zębatych pośredniczących z wału więc to tylko czujnik pokazujący temperaturę ale nie nakazujący coś zamykać/otwierać.Tak w mojej, bo była to WR a jest CR.Pozdro Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź ze zrozumieniem. Zasadniczo we wszystkich moto chłodzonych cieczą, pompa pompuje od chwili uruchomienia silnika do jego wyłączenia. Twoja wypowiedź jest ok, usunąłbym z niej tylko "W wyczynie". Nie napisałem że czujnik nakazuje cos otwierać/zamykać. Tę rolę pełni zawór zwany termostatem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Moto33, tego bym sie nie spodziewał! Żeby z WRki zrobić CRkę, kiedy reszta świata żałuje, że jej CRka nie jest WRka :clap: :crossy: ;) .OK, jutro zaczynam się krzątać przy montażu, mam nadzieję, że wszystko zagra. Po wszystkim dam znać jak poszło, może przyda się to potomności :D .Oczywiście zapraszam do zamieszczania dalszych sugestii a dziękuję za te , które padły :lalag: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 (edytowane) Pozwalam sobie odświeżyć temat bo Vapor już zamontowany więc zamieszczam parę fotek i krótkie video z tego jak się sprawuje owo urządzenie. Jednym słowem - jestem zadowolony :smile: . Czujnik temperatury zamocowałem jednak na początku przewodu odprowadzającego ciecz z głowicy, jakoś się udało :wink: . Sensor predkości obrotowej podpiąłem pod cewkę, natomiast czujnik obrotów koła umieściłem na osłonie goleni przedniego zawieszenia, wypalając dziury na śruby rozgrzanym gwoździem. Wygląda jak fabryczne rozwiązanie :cool: . Wskazania temperatury cieczy, obrotów oraz predkościomierza zakładam jako wiarygodne, na oko wszystko gra. Ze swojej strony polecam Vapora zainteresowanym.Foty:1, 2, 3, 4.You Tube: klik Dzięki za pomoc! :flesje: [Dodane] Wtrącę jeszcze jedno pytanie do tematu ;). Jaką wartość "Pulses per Revolution" należałoby ustawić przy konfiguracji obrotomierza? > instrukcja <Nie zmieniałem wartości fabrycznej (1) a może powinienem? :icon_rolleyes: Pzdr. Edytowane 4 Marca 2008 przez rispekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 1 impuls na 1 obrot wału korbowego bo to jednocylindrowy dwusuw. czyli masz dobrze ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Właśnie tym tokiem rozumowania szedłem ale chciałem, żeby ktoś to poparł. Dzięki Breżniew! :lalag: To by chyba było na tyle z wątpliwości :) . Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.