Skocz do zawartości

Vapor - wyświetlacz elektroniczny


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz to nie było moje widzi mi się z tym wywaleniem wszystkiego żeby była CR. Tyle było do roboty z tym motorem że wolałem wywalić tą zbędną instalacje(resztki nie działającej) i parę gratów co nie pomagało a przeszkadzało bo były do wymiany lub w ogóle brakowało.

Z tego co wyczytałem po przetłumaczeniu na włoskim forum Husqvarny że w tym modelu co ja mam nie pokazywało konkretnie temperatury tylko jak sie grzał to zapalała sie jedna kontrolka na liczniku. Wiesz moje moto jest 7 lat starsze. :P

ps. Tyle co mnie interesuje i ciekawi to ilość km pokonana w np. dniu. Więc założe sobie licznik rowerowy tak jak to zrobił mój kolega w sx 125 i tyle mi starczy bo dane pomiaru są u niego bardzo dokładne .

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wyczynie pompa pompuje ciecz od razu jak silnik odpala i chodzi cały czas, bez względy na nic. Jej obroty zwiększają sie z obr silnika bo chodzi ona na kołach zębatych pośredniczących z wału więc to tylko czujnik pokazujący temperaturę ale nie nakazujący coś zamykać/otwierać.

Tak w mojej, bo była to WR a jest CR.

Pozdro

 

 

Przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedź ze zrozumieniem. Zasadniczo we wszystkich moto chłodzonych cieczą, pompa pompuje od chwili uruchomienia silnika do jego wyłączenia. Twoja wypowiedź jest ok, usunąłbym z niej tylko "W wyczynie". Nie napisałem że czujnik nakazuje cos otwierać/zamykać. Tę rolę pełni zawór zwany termostatem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto33, tego bym sie nie spodziewał! Żeby z WRki zrobić CRkę, kiedy reszta świata żałuje, że jej CRka nie jest WRka :clap: :crossy: ;) .

OK, jutro zaczynam się krzątać przy montażu, mam nadzieję, że wszystko zagra. Po wszystkim dam znać jak poszło, może przyda się to potomności :D .

Oczywiście zapraszam do zamieszczania dalszych sugestii a dziękuję za te , które padły :lalag: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwalam sobie odświeżyć temat bo Vapor już zamontowany więc zamieszczam parę fotek i krótkie video z tego jak się sprawuje owo urządzenie. Jednym słowem - jestem zadowolony :smile: . Czujnik temperatury zamocowałem jednak na początku przewodu odprowadzającego ciecz z głowicy, jakoś się udało :wink: . Sensor predkości obrotowej podpiąłem pod cewkę, natomiast czujnik obrotów koła umieściłem na osłonie goleni przedniego zawieszenia, wypalając dziury na śruby rozgrzanym gwoździem. Wygląda jak fabryczne rozwiązanie :cool: . Wskazania temperatury cieczy, obrotów oraz predkościomierza zakładam jako wiarygodne, na oko wszystko gra. Ze swojej strony polecam Vapora zainteresowanym.

Foty:1, 2, 3, 4.

You Tube: klik

 

Dzięki za pomoc! :flesje:

 

[Dodane]

 

Wtrącę jeszcze jedno pytanie do tematu ;). Jaką wartość "Pulses per Revolution" należałoby ustawić przy konfiguracji obrotomierza? > instrukcja <

Nie zmieniałem wartości fabrycznej (1) a może powinienem? :icon_rolleyes:

 

Pzdr.

Edytowane przez rispekt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...