Skocz do zawartości

Problemy z Simsonem


Ryjek Ocw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. :icon_biggrin: Mam problem z Simsonem. :) Odpala bez problemu z pierwszego buta chodzi na wolnych obrotach z pacządku nic sie nie dzieje. Ale jeśli daje mu duże obroty traci moc i gaśnie. Nie mam pojęcia co z nim zrobić. Probowałem już wiele rzeczy ale nic mi nie pomogło. Bardzo prosił bym o rady. Z góry dziękuje :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpośrednio po zgaśnięciu wykręć świecę i ją obejrzyj.

Gdy nie działa silnik przyczyny są generalnie dwie :

- układ paliwowy

- układ elektryczny

 

Należy na początek wykluczyć np. elektrykę.

 

Takie objawy dawał mi kiedyś zerwany klin na kole magnesowym w simsonie.

Tylko że w takim wypadku moto czasami wcale nie chce odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam spore przypuszczenia ze to coś z benzyną. Tylko nie wiem co... bo przeczyściłem cały gaźnik i nic. miałem kiedyś podobny problem i okazało sie ze gumka od ssania mi spadła i odrazu to sprawdziłem. niestety tym razem to nie jest to... :clap: Co masz na myśli mówiąc układ paliwowy? bo nie wiem czego mam szukać... mam jeszcze przypuszczenia ze to może być filtr powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze moje skojarzenie-za mało paliwa.......

 

póki chodzi na wolnych to chodzi otwierasz przepustnice dostaje powietrza nie dostaje benzyny mieszanka jest za uboga żeby podtrzymać prace=gaśnie.....

 

a kranik ??

 

druga sprawa to zapłon to jest elektronik ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem coś podobnego zaraz pod odkręceniu manety tak gasnął jakby brakowało iskry i tak powili go zamuliło i zgasł, co się okazało wystarczyło zwiększyć dawkę paliwa poprzez zmiane wysokości na iglicy i jest ok. :buttrock:

Ja to wywnioskowałem z tego że na ssaniu było ok, dopiero po wył. ssania sie tak działo. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No można i tak spróbować... bo na ssaniu ładnie pracuje i da sie jechać ( w miarę ;] ). No właśnie to nie jest elektryk dlatego miałem obawy ze jest to zapłon. ale spróbuje zwiększyć dawkę bęzynki i mam nadzieje ze będzie ok :buttrock:

 

Serdecznie wam dziękuję za pomoc ;) Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po założeniu sporotwego tłumika jeśli odpowiednio wyregulujesz gaźnik, to osiągi na pewno się poprawią, niestety regulacja gaźnika przy wymianie tłumika prawie zawsze jest konieczne :)

Jeśli założysz większą dysze, lub zwiększysz dawke paliwa na iglicy i odpowiednio to wyregulujesz to wtedy osiągi będą juz naprawdę miodzio.

Jednak licz się z większym spalaniem wtedy, tłumik zapewni lepszy dźwięk, jednak nie licz że w 2T działa on cuda ;)

Jak tylko masz okazje założyć taki wydech to zakładaj i się nie zastanawiaj

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie znalazłem na Allegro taki tłumik za 80 zł :) I tak msze kupić sobie tłumik bo niedawno miałem wypadek i tłumik jest zgnieciony na naleśnik... i nieładnie wygląda :buttrock: Wiem ze dźwięk jest fajniusi a spalanie większe. słyszałem ze odzyskam jakieś 10% mocy ;) Ale większość mówi ze to nie ładnie wygląda jak się założy do Enduro sportowy tłumik ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak licz się z większym spalaniem wtedy, tłumik zapewni lepszy dźwięk, jednak nie licz że w 2T działa on cuda j.gif

 

własnie działa cuda :) w 2t nie ma zaworów i jedynym ograniczem spalin po odsłonieciu okna wydechowego jest tłumik.......brak tłumika =szybko padające pierścienie

w 2t róznica mocy na róznych tłumikach jest ogromna.........w 4t jest mniej odczuwalna

 

chyba że koledze chodziło o dźwięk to fakt zawsze bedzie dyn dyn dyn dyn :notworthy:

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie działa cuda :D w 2t nie ma zaworów i jedynym ograniczem spalin po odsłonieciu okna wydechowego jest tłumik.......brak tłumika =szybko padające pierścienie

w 2t róznica mocy na róznych tłumikach jest ogromna.........w 4t jest mniej odczuwalna

 

chyba że koledze chodziło o dźwięk to fakt zawsze bedzie dyn dyn dyn dyn :D

 

 

No właśnie chodziło mi o dzwięk, zawsze to "dyn, dyn..." bedzie słyszalne :cool:, ale osiągi poprawią się znacząąco ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...