Ryjek Ocw Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Witam. :icon_biggrin: Mam problem z Simsonem. :) Odpala bez problemu z pierwszego buta chodzi na wolnych obrotach z pacządku nic sie nie dzieje. Ale jeśli daje mu duże obroty traci moc i gaśnie. Nie mam pojęcia co z nim zrobić. Probowałem już wiele rzeczy ale nic mi nie pomogło. Bardzo prosił bym o rady. Z góry dziękuje :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Bezpośrednio po zgaśnięciu wykręć świecę i ją obejrzyj.Gdy nie działa silnik przyczyny są generalnie dwie :- układ paliwowy- układ elektryczny Należy na początek wykluczyć np. elektrykę. Takie objawy dawał mi kiedyś zerwany klin na kole magnesowym w simsonie.Tylko że w takim wypadku moto czasami wcale nie chce odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 No właśnie mam spore przypuszczenia ze to coś z benzyną. Tylko nie wiem co... bo przeczyściłem cały gaźnik i nic. miałem kiedyś podobny problem i okazało sie ze gumka od ssania mi spadła i odrazu to sprawdziłem. niestety tym razem to nie jest to... :clap: Co masz na myśli mówiąc układ paliwowy? bo nie wiem czego mam szukać... mam jeszcze przypuszczenia ze to może być filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Ja miałem taką sytuacje, że po odkręceniu gazu gasnął. Na wolnych obrotach chodził ok, a czy silnik po okdreceniu gazu, tak przywa i gaśnie czy tak jakby go przymuli i zgaśnie napisz coś o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Zaraz zaraz... Problem jest w tym ze kiedy dodaje gazu motor sie muli po czym gaśnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 pierwsze moje skojarzenie-za mało paliwa....... póki chodzi na wolnych to chodzi otwierasz przepustnice dostaje powietrza nie dostaje benzyny mieszanka jest za uboga żeby podtrzymać prace=gaśnie..... a kranik ?? druga sprawa to zapłon to jest elektronik ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Ja miałem coś podobnego zaraz pod odkręceniu manety tak gasnął jakby brakowało iskry i tak powili go zamuliło i zgasł, co się okazało wystarczyło zwiększyć dawkę paliwa poprzez zmiane wysokości na iglicy i jest ok. :buttrock:Ja to wywnioskowałem z tego że na ssaniu było ok, dopiero po wył. ssania sie tak działo. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 No można i tak spróbować... bo na ssaniu ładnie pracuje i da sie jechać ( w miarę ;] ). No właśnie to nie jest elektryk dlatego miałem obawy ze jest to zapłon. ale spróbuje zwiększyć dawkę bęzynki i mam nadzieje ze będzie ok :buttrock: Serdecznie wam dziękuję za pomoc ;) Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Ja też myślałem że to zapłon, lecz po chwili namysłu stwierdziłem że to za mało paliwa.Sprawdź to i zrób coś z tym:buttrock:Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jak już jesteśmy na temacie Simsona to powiedzcie mi co sądzicie jeśli do simsona s51 wersji Enduro założę sportowy tłumik ? ;] (zdjęcie SimQ możecie zobaczyć na moim profilu :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Po założeniu sporotwego tłumika jeśli odpowiednio wyregulujesz gaźnik, to osiągi na pewno się poprawią, niestety regulacja gaźnika przy wymianie tłumika prawie zawsze jest konieczne :)Jeśli założysz większą dysze, lub zwiększysz dawke paliwa na iglicy i odpowiednio to wyregulujesz to wtedy osiągi będą juz naprawdę miodzio. Jednak licz się z większym spalaniem wtedy, tłumik zapewni lepszy dźwięk, jednak nie licz że w 2T działa on cuda ;) Jak tylko masz okazje założyć taki wydech to zakładaj i się nie zastanawiaj :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 No właśnie znalazłem na Allegro taki tłumik za 80 zł :) I tak msze kupić sobie tłumik bo niedawno miałem wypadek i tłumik jest zgnieciony na naleśnik... i nieładnie wygląda :buttrock: Wiem ze dźwięk jest fajniusi a spalanie większe. słyszałem ze odzyskam jakieś 10% mocy ;) Ale większość mówi ze to nie ładnie wygląda jak się założy do Enduro sportowy tłumik ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Jednak licz się z większym spalaniem wtedy, tłumik zapewni lepszy dźwięk, jednak nie licz że w 2T działa on cuda j.gif własnie działa cuda :) w 2t nie ma zaworów i jedynym ograniczem spalin po odsłonieciu okna wydechowego jest tłumik.......brak tłumika =szybko padające pierścienie w 2t róznica mocy na róznych tłumikach jest ogromna.........w 4t jest mniej odczuwalna chyba że koledze chodziło o dźwięk to fakt zawsze bedzie dyn dyn dyn dyn :notworthy: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 dyn dyn to ja juz mam bo mam przerabiany juz :icon_exclaim: No sam nie wiem teraz czy kupic czy nie. bo itak musze kupić ale zastanawiam się jaki. Który mi polecacie ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 własnie działa cuda :D w 2t nie ma zaworów i jedynym ograniczem spalin po odsłonieciu okna wydechowego jest tłumik.......brak tłumika =szybko padające pierścienie w 2t róznica mocy na róznych tłumikach jest ogromna.........w 4t jest mniej odczuwalna chyba że koledze chodziło o dźwięk to fakt zawsze bedzie dyn dyn dyn dyn :D No właśnie chodziło mi o dzwięk, zawsze to "dyn, dyn..." bedzie słyszalne :cool:, ale osiągi poprawią się znacząąco ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.