kamil91 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Na pierwszej fotografii widac moja "kabine" do polerowania... Jest zajebista, czlowiek lezy i poleruje lakier... :eek: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 kabina polerska jest profi :cool: prawie tak profi jak ta do lakierowania :) z tego co wiem to ze szlifierki az dym szedl, bo nie wyrabiala :) Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil91 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Jak sie ma 17 lat to sie kombinuje... :) Kabiny posiadam wypasione... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 dzisiaj z pomoca kolegi Kamila blotnik znalazl sie na swoim miejscu http://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5753.jpghttp://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5754.jpghttp://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5755.jpghttp://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5756.jpghttp://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5757.jpghttp://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5758.jpghttp://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5759.jpghttp://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5760.jpg Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Powiesz zaraz ,że jestem szuja i się czepiam ale mam dwa ale.... :wink: Na elementach ozdobnych błotnika śrubeczki na wkrętak krzyżakowy :D Ta współcześnie produkowana guma chlapacza - wyrównaj ją troszkę bo brzydko wystaje spod listwy aluminiowej. Tyle złego teraz dobre :) Lakierek śliczny!!! Pozdro! Też sie będę brał za oskę (czeka już 5 latek) ale już skompletowałem prawie 100%.Tylko skończę Gazelkę. Mam takie pytanko: Kiedyś na allegro rozprowadzał jeden gość krawężniki aluminiowe do oski. Wyrób współczesny ale naprawdę śliczne!!!Kupiłem jeden taki zestaw chce drugi ale miałem zonk z dyskiem twardym i kontakt mi zaginął.Gość był ze śląska.Może ma ktoś kontakt do niego???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 dziekuje za konstruktywna krytyke :wink: guma blotnika jest oryginalna, sciagnieta z tej osy przed jej remontem. Mam kilka Os i we wszystkich tak ta guma wystaje, niedbalosc w fabryce :icon_eek: niestety nie mam namiarow na goscia, o ktorym piszesz Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaczek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 dziekuje za konstruktywna krytyke :) guma blotnika jest oryginalna, sciagnieta z tej osy przed jej remontem. Mam kilka Os i we wszystkich tak ta guma wystaje, niedbalosc w fabryce :) niestety nie mam namiarow na goscia, o ktorym piszesz Widocznie M52 montowali staranniej bo w mojej tak nie wystawała :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 A ja mma pytanko.Co sie stało z rantem na tym błotniczku?? Jakiś on nie równy.http://i72.photobucket.com/albums/i166/bub...50/HPIM5760.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil91 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Stwierdzilem ze nie bede tam szpachlowal. Blotnik juz taki byl. To nie OCC. To ma jezdzic i szpachla moglaby po prostu odpasc. Fabryka to zrobila tragicznie. Panowie... Ten motocyl ma 50 lat i widac juz znaki przeszlosci. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 zgadza sie, wykonanie tych Os w fabryce bylo dramatyczne, kiepskie chromy, spawy jak by dziecko nasmarkalo, zle zrobione wytloczki, krzywe blachy itd. Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 OK zgoda, ale chyba powinno się dożyć do tego aby poprawiać fabrykę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 nic bardziej mylnego :) uwazam ze nie powinno sie poprawiac fabryki robiac motocykl na oryginal, ja tak uwazam, wiec staram sie aby tak bylo, np prostownik zostanie selenowy, a nie nowoczesny elektroniczny Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil91 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) GaCek - zobacz jaka teraz jest tendencja przy np. czysczeniu silnikow w weteranach. Silniczek ktory jest po szlifowaniu papierkiem, wyrownywaniu calej powierchni, polerce ma duzo mniejsza wartosc niz ten, ktory jest wyczyszczony dokladnie szczotka i nosi znaki przeszlosci. To nie byly motocykle idealne i nie ma sensu tego poprawiac. To raczej mija sie z celem. Jak odnawiac motocykl to na taki jak z fabryki wyjezdzal. To jest w tym fajnego, ogladasz blachy i widzisz jak ludzie w latach 60-tych skladali ta maszyne. Mysle ze na tym polega renowacja pojazdu - nie na poprawianiu fabryki w kazdym detalu, ale na odbudowaniu pojazdu w ktorym widoczna jest reka ludzi ktorzy 50 lat temu skladali go. Ten blotnik wszystko nam pokazuje. :) Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez kamil91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) Hmm. No wiesz jak z fabryki wyszłaby krzywa felga i przy remoncie motoru nic z tym nie robiąc to ja dziękuje z taką oryginalnością. O poprawianiu fabryki chodziło mi głównie o takie właśnie niedoróbki typu nie za ciekawe spawy oraz defektu karoserji. A co do nadmiernej polerki (silnik) oraz przesady z częsciami w chromie to ja również jestem przeciwny.Od kilku lat jeżdźe Junakiem. Jeżdźe dość często bo to jedyny mój własny środek transportu i nie wyobrażam sobie jeździć w 100% oryginale na co dzień. Owszem jest to możliwe ale trzeba naprawde dużo czasu i nerwów aby wszystko grało. Mój Junak śmiga na iskrowniku oraz pradnicy i to już duży sukces. Jakieś 3 tygodnie temu wymieniłem oryginalna dętke (Degum), można było ją jeszcze zrobić ale na ile km to wystarczyłoby to nie wiem :) Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil91 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Nie przesadzajmy. Krzywa felga to nie to samo co krzywy rant blotnika. Piszesz ze potrzeba duzo czasu i nerwow zeby to gralo. Stary...o to wlasnie chodzi. :lapad: Nie mowie o czesciach eksploatacyjnych, te trzeba wymieniac. Co innego blachy, osprzet silnika, elektryka. Jesli jest mozliwosc smigania w orginale to dlaczego z niej nie skorzystac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.