skwara Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 szukam śrub mocujących przednią tarczę kilka sztukco prawda jeszcze nie zniszczyłem ale mam problem z odkręceniem bo bezmyślnie dałem chyba za dużo "czerwonego kleju" jak ewemtualnie mozna by to odkręcić by nie zniszczy zapuścić to czymś ??? czy tylko grzanie palnikiem wchodzi w grę ?? Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Siemka! Spróbuj to szarpnąć pneumatem. Tak przy okazji śrub to tylko oryginały do tarczy moim zdaniem jakby co. Ale nie powinny sie poniszczyć tylko trzeba mieć dobre (udarowe) bity. Rozbiórka Loctita temperaturą ok. 150*C a niektóre nawet 250*C (tak przewidział producent), zależy czym to dokładnie było klejone. Nie spieprzyć łbów słabymi kluczami. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 opalarka nie pomogła jedynie palnik zdał egzamin, udało się delikatnie wykręcić i nawet śruby są całe Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidron Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Pługi widziałem na allegro,nie są drogie,a owiewka choć mała,daje radę,a przy tym maszyna niewiele traci z wyglądu wojownika :angry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the flash Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Mam do kolegów pytanie odnośnie opon. Moją uwagę przykuły opony : Michelin Commander II 200/55R17 oraz 130/70R18 63 HPierwsza z nich jest ciut wyższa a druga ciut szersza. Czy takie rozwiązanie może mieć jakiś negatywny wpływ na właściwości trakcyjne Warriora?Jeśli ktoś miał jakieś doświadczenia z podobnymi rozmiarami opon to proszę o komentarz. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 (edytowane) ja tyl bym zalozyl ,przodu nie bo 130 moze pogorszyc jazde no i 63 H ...szukaj cos z wyzszymi numeramilub dwu skladnikowa (tak jak Ci pisalem)Bridgrstone BT 023 srodek twardszy, boki miekie...druga taka zajezdzam dla mnie ok Edytowane 19 Sierpnia 2013 przez el Popi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 ja kupiłem METZELER ME 880 130/70 18" 63H do 210 km/h i nie uważam że dokonałem złego wyboru no chyba że ktoś na trasie jeździ z prędkością powyżej 210 to niech szuka czegoś lepszego, bez przesady Panowie Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) ja kupiłem METZELER ME 880 130/70 18" 63H do 210 km/h i nie uważam że dokonałem złego wyboru no chyba że ktoś na trasie jeździ z prędkością powyżej 210 to niech szuka czegoś lepszego, bez przesady Panowiepoprostu znam przypadki ze chlopaki zalozyli szersze opony na przod i motocykl sie gorzej prowadzilnawet chyba w XJR 1200 yamaha zakladala fabrycznie 130 i zrezygnowali na rzecz 120...taki maly przyklad :) .. ja nie kombinuje z przodem NIGDY, ..tyl to co innego mala ciekawostka w Hiszpanii jak zmienisz rozmiar opony to przegladu nie przejdzie bo uwazaja ze skoro producent przewidzial "taki" rozmiar, to "taki" powinien byc ...ale jak wiadomo zycie swoja droga :D Edytowane 20 Sierpnia 2013 przez el Popi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ja mam z przodu 130 ale tylko dlatego ze z tyłu 240 ;) a do standardowej 200 polecam 120 na przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the flash Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Dzięki za podpowiedzi. Będę musiał się na coś w końcu zdecydować albo poczekać do następnego sezonu i wtedy moze kupić świeże gumy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Witam wszystkich użytkowników, niedawno Babcia Maxim dostała współlokatora. Yamaha XV 1700 Warrior rocznik 2003. Poszperałem trochę w necie i tylko tutaj poza rswarrior.com znajdę parę informacji na temat tego sprzętu. Od dawna miałem chęć na dużą V-kę i doczekałem się. Wariat zwija asfalt, prowadzi się jak po sznurku, składa się w zakrętach elegancko, hamuje jak należy i przy gwałtownym odkręceniu dudni tak że kury przestają się nieść. Już wymyśliłem parę modyfikacji ale to pewnie od jesieni. Tak więc w pierwszej kolejności zmienię kierownicę, uspawam t-bar z kwasówki i pochowam kable wewnątrz, potem pewnie manetki, przewody hamulcowe w oplocie, mocowanie tablicy troche wyżej i może coś z wydechem podumam bo ten chociaż ładnie gada to wizualnie nie bardzo. A teraz parę zdjęć: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys42 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Super :) ale te kufry to nie pasuja moim zdaniem :( ale wiadomo coś za coś ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 witaj Radoslavladne sprzety .....ale tak sobie mysle ze moze powiedz Warrior-owi zeby oddal Maximce te sakwy i szybebo wiesz Maxima bedzie zla , a lepiej z nimi wyglada :)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 ja mam z przodu 130 ale tylko dlatego ze z tyłu 240 ;) a do standardowej 200 polecam 120 na przód.kolego te 240 to na jakiej feldze masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Super :) ale te kufry to nie pasuja moim zdaniem :( ale wiadomo coś za coś ;)Kufry i szyba to w zasadzie tylko na dłuższe trasy będą, szybe już zdjąłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.