Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Gdzie można kupić albo jak samemu zrobić mocowanie tablicy tzw. fender eliminator, czy to mocowanie utrzyma naszą tablice, która jest większa od innych

pozdrawiam

 

 

 

Edytowane przez misiekwarrior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie kończy mi się przedni kapeć

możecie polecić coś dobrego w rozsądnej cenie

zakupiłem avon storm II i jestem bardzo zadowolony. Kosztowała 460 na allegro, ale to dobrze wydane pieniądze. Trzyma świetnie przy agresywnej jeździe i zaniknął efekt prostowania motocykla przy hamowaniu przednim heblem w złożeniu ( w porównaniu z poprzenim bridgestonem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przyznam ze pierwszy raz stoje przed zakupem kufrow i oparcia - do tej pory jezdzilem solo jednak czasy sie zmieniaja :) mam zamontowa szybe natomiast prosze o porady co do reszty - moze ktos uzytkuje i moze polecic co wziac oraz namiary na w miare normalny sklep.

Z gory dziekuje

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SHAKAL - odnośnie oparcia

 

kupiłem to http://allegro.pl/oparcie-bagaznik-sissybar-yamaha-warrior-i3435697751.html

plusem jest, że oparcie oraz bagażnik to dwa odrębne elementy mocowane do jednego uchwytu, jest więc możliwość szybkiego przykręcenia dowolnej ich konfiguracji tj. każdego z nich osobno lub jednocześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć koledzy, jestem posiadaczem warriora od 3 sezonów.

od zeszłego sezonu mam pewien problem z nim - mianowicie podczas ostrego ruszania słychać niepokojące trzaskanie, jak by coś miało luz, uderzało o coś tak przez kilka sekund, to gdzieś z okolicy przekładni, sprzęgła, ... ciężko to zlokalizować.

Praktycznie zawsze przy gwałtownym odkręceniu manetki kiedy tylne koło zaczyna zrywać przyczepność (asfalt, polna droga) to słychać ten trzask.

 

Sprawdzałem do tej pory:

Koło pasowe jest dokręcone (brak luzu), pas napięty poprawnie (ugięcie 7-9mm przy 4,5kg nacisku), jeździłem przy zdjętych osłonach pasa i zdjętym deklu od strony koła pasowego - i dalej to samo. Wsio mam po dokręcane, nic nie lata... już nie mam pomysłów o co kaman...

 

Czy spotkał się ktoś z was z podobnym problemem???

 

Ps: jak wsadzę moto na podnośnik, wrzucę bieg i zakręcę tylnym kołem to ile luzu może być tzn. ile wtedy da się obrócić kołem?

 

Pozdro

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...