skwara Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 nie wiem jak teraz bo wczoraj to wszystko przesmarowałem i nie jeździłem za dużo jest lepiej przynajmniej narazie Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys42 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Mam podobnie :( jak go pcham na luzie to trą :( a jak jadę i hamuje to strasznie głośno jest :( jak cos to daj znac czy smarowanie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietiao Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Znalazłem trochę fotek czechów: http://sperger.rajce.idnes.cz/WARRIORS_DAY_Humpolec_2013/ ciekawe ;-)zwrócił ktoryś z Was jak gumka naciągnięta była na poniższy - 280? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 ciekawe ;-)zwrócił ktoryś z Was jak gumka naciągnięta była na poniższy - 280?kolego on tam miał 300/35/18 cali zaraz wrzucę fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Mam podobnie :( jak go pcham na luzie to trą :( a jak jadę i hamuje to strasznie głośno jest :( jak cos to daj znac czy smarowanie pomaga.A co chcecie smarować?Może klocki i tarcze :laugh: ??! Układ się zapowietrza ....Klocki zawsze delikatnie będą szurały po tarczach ale nie aż tak, aby blokowały koło...unieś lekko przód motocykla i zakręć kołem - powinno swobodnie się obracać conajmniej kilka razy. Może coś jest żle poskładane, może któryś zacisk nie jest w osi, może klocki są za grube i nie ma miejsca już na cofanie się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 300/35/18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Góral widzisz ten ślad na rancie opony? To od pasa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Góral widzisz ten ślad na rancie opony? To od pasa??też to zauważyłem,mam tą fote w większej rozdzielczości i według mnie to od wahacza pewno deko za wąski :) choć powierzchnia poszarpana także moze być od pasa, od wahacza powinna być gładka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) No ale dalej... widzę, że pas idzie jak w serii - od wewnątrz ramy.Niech nawet dał dystans pod pulej to ciekawe czy koło jest w osi motocykla bo musiał by conajmniej 5 cm odsadzić wszystko na stronie... Lewa strona wahacza wygląda na seryjną... a prawa? Masz dokładne foty z prawej strony tego??? P.s: zacisk tył "łapie" po kole pasowym... - fajnie ale to słaby patent HD :cool:Ciasno tam strasznie, masakra... Edytowane 11 Maja 2013 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 tylko takie i tu rant jest cały także z drugiej strony to od pasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys42 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 A co chcecie smarować?Może klocki i tarcze :laugh: ??! Układ się zapowietrza ....Klocki zawsze delikatnie będą szurały po tarczach ale nie aż tak, aby blokowały koło...unieś lekko przód motocykla i zakręć kołem - powinno swobodnie się obracać conajmniej kilka razy. Może coś jest żle poskładane, może któryś zacisk nie jest w osi, może klocki są za grube i nie ma miejsca już na cofanie się... Kolego nie jestem mechanikiem ale z tego co wyczytałem na necie to smaruje się zaciski smarem miedziowym. Dlatego pytam użytkowników czy w tym motocyklu to pomaga. Niestety jeszcze jeden problem :Dzisiaj kolejne problemy :( LIcznik km zaciął sie na 80 kim/h po godzinie wróciło wszytko do normy wiec oki ale dziwna sprawa Kolejna to jak odpowietrzenie pod silnikiem kapie z niego paliwo i widac opary benzyny nie wiem czy to przez pogode dosc ciepło jest ale na włączonym silniku to samo tez tak macie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Smar miedziowy to po to aby klocki "nie piszczały" i smaruje się miejsce styku klocka z tłoczkiem... Może płyn zuzyty, może przewód gdzieś przytarty, popękany lub tłoczki zaśniedziałe i się przycierają, jest sporo przyczyn ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubusss Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Szukam siedzenia w takim stylu:http://www.rswarrior.com/forums/20-product-reviews/166366-corbin-stinger-vs-yamaha-stilleto.html W salonie yamahy nie maja (pewnie i tak by zabili cena) na ebay i aledrogo tez pustka ostatnio :(moze ktorys z uzytkownikow ma jakis namiar?pozdrawiam to jest fotel firmy Corbin (http://www.corbin.com/yamaha/warrior_stng.shtml). Posiadam takowy i jest to super wygodny fotel - szczerze polecam. Mam tez oryginalny yamahy, ale nie ma co porownywac jesli chodzi o wygode, a przede wszystkim inaczej jest powycinany i srodek ciezkosci masz wrazenie ze jest jeszcze nizej niz w oryginale. Jest kilka sklepow w Polsce ktore sprzedaja Corbina i pewnie sciagna na zamowienie, ale cane moze zwalac z nog (np http://wmw.com.pl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 jeździłem na tym Corbinie kubussa i jest super wygodny, ale tylko dla kierownika. - pasażerka nie wytrzyma nawet kilometra! W stanach to siedzenie kosztuje 350 $ - jak dla mnie cena je dyskwalifikuje...Kubuss, czy to ciebie widziałem wczoraj na Wielickiej koło cpnu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yello Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 jeździłem na tym Corbinie kubussa i jest super wygodny, ale tylko dla kierownika. - pasażerka nie wytrzyma nawet kilometra! W stanach to siedzenie kosztuje 350 $ - jak dla mnie cena je dyskwalifikuje...Kubuss, czy to ciebie widziałem wczoraj na Wielickiej koło cpnu?Bo to jest fotel jednoosobowy.Poza tym można czasem wyrwać używkę w okolicach 100$. Ja kupiłem sobie za ok 200 a koledze za jedyne 70 :P, ale widze, że teraz susza na ebayu.Ten fotel nie pasuje do Warriorow po 2003 roku ale po małej przeróbce już jak najbardziej.Fotel wygodny i dobrze trzyma d..e przy ostrych startach :P.Osoby wyższe niestety już nie wleza tylkiem troche do tylu jak w oryginale, to może byc ewentualnie jakiś minus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.