góral3miasto Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) i jeszcze pare fotek z czech Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez góral3miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Góral a jak trasa do domu... wypizgało? P.s: Fajne foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 troszke wypizgało hhi dojechałem na 14-ta mgła była do Brna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 brawo chlopaki , brawo ....zazdroszcze Czech zazdroszcze :) a co do kierunkowskazow na ledach to kup sobie oporniki i wepnij sie w kable i po sprawieja mam oporniki schowan za tylna lampa ,pod plastikiem ktory trzyma rejestracje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik69 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Witam!!!Na wstępie chciałbym się przywitać, pierwszy raz "zabieram głos" na forum...Mam pytanie odnośnie linearnego zaworu regulacyjnego (linear control valve), tego przy główce ramy. Prawdopodobnie mam go uszkodzonego,ponieważ przeraźliwie "terkocze" po wyłączeniu zapłonu kluczykiem i nie utrzymuje obrotów po odpaleniu zimnego silnika (a chyba powinien, coś w rodzaju ssania), obroty są bardzo niskie blisko "zgaszenie" silnika. Muszę zawsze przez chwilę dodać minimalnie gazu i dalej jest wszystko jest OK, na ciepłym nie ma tego problemu.Pytanie mam następujące czy po odłączeniu złącza tego zaworu i uruchomieniu silnika lub jeśli jest on faktycznie uszkodzony to powinien pokazać się błąd w "DI61- DI62"?.Po odłączeniu zaworu odpala na zimnym silniku z tymi samymi problemami ale przynajmniej nie terkocze przy wyłączaniu zapłonu.Sprawdzałem na kilka sposobów i nigdy nie pojawił się żaden błąd, że jest coś uszkodzone lub "odłączone", czy to jest normalne???Mój Warrior jest z 2004 roku.Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys42 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Gdzie jest ten zawór dodasz fotki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 (edytowane) Mielew, odnosnie zakupu części: http://yamaha-czesci.quadshop.plWymieniał ktoś z was łożyska i tulejki w REAR SHOCK ABSORBER (ten łacznik amelinowy trzymajacy tylny amor i prowadnice)???. P.s: łozyska złapały rdzę i przestały pracować... skutkiem czego ośki/śruby wyrobiły luz na tulejkach.No i wahacz dostał luzu góra dół - przy ostrym starcie koło skakało i słychać było nieprzyjemny trzask... Z dostępnością części tylko YAMAHA dealer...? ----------------------------------http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/44/Year/2003/ModelID/1942/Model/XV1700PCR_ROAD_STAR_WARRIOR/GroupID/351162/Group/REAR_ARM_SUSPENSION_ ... razem wychodzi około 71 dolarów (tulejki i łożyska) czyli na nasze około 230 złotych... W poniedziałek będę wiedział ile YAMAHA POLAND zaśpiewa.... Edytowane 4 Maja 2013 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik69 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Witam!!!Na wstępie chciałbym się przywitać, pierwszy raz "zabieram głos" na forum... Mam pytanie odnośnie linearnego zaworu regulacyjnego (linear control valve), tego przy główce ramy. Prawdopodobnie mam go uszkodzonego,ponieważ przeraźliwie "terkocze" po wyłączeniu zapłonu kluczykiem i nie utrzymuje obrotów po odpaleniu zimnego silnika (a chyba powinien, coś w rodzaju ssania), obroty są bardzo niskie blisko "zgaszenie" silnika. Muszę zawsze przez chwilę dodać minimalnie gazu i dalej jest wszystko jest OK, na ciepłym nie ma tego problemu.Pytanie mam następujące czy po odłączeniu złącza tego zaworu i uruchomieniu silnika lub jeśli jest on faktycznie uszkodzony to powinien pokazać się błąd w "DI61- DI62"?.Po odłączeniu zaworu odpala na zimnym silniku z tymi samymi problemami ale przynajmniej nie terkocze przy wyłączaniu zapłonu.Sprawdzałem na kilka sposobów i nigdy nie pojawił się żaden błąd, że jest coś uszkodzone lub "odłączone", czy to jest normalne???Mój Warrior jest z 2004 roku.Pozdrawiam wszystkich Gdzie jest ten zawór dodasz fotki ??Nie mogą zrobić w tej chwili fotki, ale ten zawór jest widoczny dobrze. On znajduje się między cewkami, przed pierwszym cylindrem.Od niego odchodzą 3 wężyki gumowe (trochę mniej widoczne) oraz złącze na 6 pin. Kostka bardzo widoczna odchodzi od zaworu w dół pod kątem.W tym zaworze jest "jakiś silnik krokowy", który steruje dodatkowym powietrzem do cylindrów. To tyle co mogę powiedzieć dla ułatwienia.Głównie chodzi o to czy po odłączeniu owej kostki od zaworu (i oczywiście uruchomienie silnika) lub jeśli uszkodzony jest ten zawór to powinien pokazać się błąd DI61, DI62 czy nie koniecznie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666Dominik Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Czolem!Witam was serdecznie jako nowy uzytkownik forum z 3M :) Dosiadam niebieskiego Warriora '07Niech moc bedzie z wami LwG Dominik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mielew Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Śiema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Czolem!Witam was serdecznie jako nowy uzytkownik forum z 3M :) Dosiadam niebieskiego Warriora '07Niech moc bedzie z wami LwG Dominikwitamy nowego "woriata" hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Znalazłem trochę fotek czechów: http://sperger.rajce.idnes.cz/WARRIORS_DAY_Humpolec_2013/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666Dominik Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Szukam siedzenia w takim stylu:http://www.rswarrior.com/forums/20-product-reviews/166366-corbin-stinger-vs-yamaha-stilleto.html W salonie yamahy nie maja (pewnie i tak by zabili cena) na ebay i aledrogo tez pustka ostatnio :(moze ktorys z uzytkownikow ma jakis namiar?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 ja mam problem z przednim hamulcemwymieniłem płyn, klocki, wszystko wyczyściłem przesmarowałem smarem sylikonowym i dalej mam problemklocki trą o tarcze, nie odbijają dobrze, nie wiem co jest grane, walczył ktoś z takim przypadkiem Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Ale trą mocno? Blokują tarczę tak, że nie obrócisz luźno kołem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.