Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

brawo chlopaki , brawo ....zazdroszcze Czech zazdroszcze :)

 

a co do kierunkowskazow na ledach to kup sobie oporniki i wepnij sie w kable i po sprawie

ja mam oporniki schowan za tylna lampa ,pod plastikiem ktory trzyma rejestracje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Na wstępie chciałbym się przywitać, pierwszy raz "zabieram głos" na forum...

Mam pytanie odnośnie linearnego zaworu regulacyjnego (linear control valve), tego przy główce ramy. Prawdopodobnie mam go uszkodzonego,
ponieważ przeraźliwie "terkocze" po wyłączeniu zapłonu kluczykiem i nie utrzymuje obrotów po odpaleniu zimnego silnika (a chyba powinien, coś w rodzaju ssania), obroty są bardzo niskie blisko "zgaszenie" silnika. Muszę zawsze przez chwilę dodać minimalnie gazu i dalej jest wszystko jest OK, na ciepłym nie ma tego problemu.

Pytanie mam następujące czy po odłączeniu złącza tego zaworu i uruchomieniu silnika lub jeśli jest on faktycznie uszkodzony to powinien pokazać się błąd w "DI61- DI62"?.
Po odłączeniu zaworu odpala na zimnym silniku z tymi samymi problemami ale przynajmniej nie terkocze przy wyłączaniu zapłonu.
Sprawdzałem na kilka sposobów i nigdy nie pojawił się żaden błąd, że jest coś uszkodzone lub "odłączone", czy to jest normalne???

Mój Warrior jest z 2004 roku.

Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mielew, odnosnie zakupu części: http://yamaha-czesci.quadshop.pl

Wymieniał ktoś z was łożyska i tulejki w REAR SHOCK ABSORBER (ten łacznik amelinowy trzymajacy tylny amor i prowadnice)???.

 

P.s: łozyska złapały rdzę i przestały pracować... skutkiem czego ośki/śruby wyrobiły luz na tulejkach.

No i wahacz dostał luzu góra dół - przy ostrym starcie koło skakało i słychać było nieprzyjemny trzask...

 

Z dostępnością części tylko YAMAHA dealer...?

 

 

----------------------------------

http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/44/Year/2003/ModelID/1942/Model/XV1700PCR_ROAD_STAR_WARRIOR/GroupID/351162/Group/REAR_ARM_SUSPENSION_

 

... razem wychodzi około 71 dolarów (tulejki i łożyska) czyli na nasze około 230 złotych...

W poniedziałek będę wiedział ile YAMAHA POLAND zaśpiewa....

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Na wstępie chciałbym się przywitać, pierwszy raz "zabieram głos" na forum...

 

Mam pytanie odnośnie linearnego zaworu regulacyjnego (linear control valve), tego przy główce ramy. Prawdopodobnie mam go uszkodzonego,

ponieważ przeraźliwie "terkocze" po wyłączeniu zapłonu kluczykiem i nie utrzymuje obrotów po odpaleniu zimnego silnika (a chyba powinien, coś w rodzaju ssania), obroty są bardzo niskie blisko "zgaszenie" silnika. Muszę zawsze przez chwilę dodać minimalnie gazu i dalej jest wszystko jest OK, na ciepłym nie ma tego problemu.

Pytanie mam następujące czy po odłączeniu złącza tego zaworu i uruchomieniu silnika lub jeśli jest on faktycznie uszkodzony to powinien pokazać się błąd w "DI61- DI62"?.

Po odłączeniu zaworu odpala na zimnym silniku z tymi samymi problemami ale przynajmniej nie terkocze przy wyłączaniu zapłonu.

Sprawdzałem na kilka sposobów i nigdy nie pojawił się żaden błąd, że jest coś uszkodzone lub "odłączone", czy to jest normalne???

Mój Warrior jest z 2004 roku.

Pozdrawiam wszystkich

 

 

 

Gdzie jest ten zawór dodasz fotki ??

Nie mogą zrobić w tej chwili fotki, ale ten zawór jest widoczny dobrze. On znajduje się między cewkami, przed pierwszym cylindrem.

Od niego odchodzą 3 wężyki gumowe (trochę mniej widoczne) oraz złącze na 6 pin. Kostka bardzo widoczna odchodzi od zaworu w dół pod kątem.

W tym zaworze jest "jakiś silnik krokowy", który steruje dodatkowym powietrzem do cylindrów. To tyle co mogę powiedzieć dla ułatwienia.

Głównie chodzi o to czy po odłączeniu owej kostki od zaworu (i oczywiście uruchomienie silnika) lub jeśli uszkodzony jest ten zawór to powinien pokazać się błąd DI61, DI62 czy nie koniecznie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam siedzenia w takim stylu:

http://www.rswarrior.com/forums/20-product-reviews/166366-corbin-stinger-vs-yamaha-stilleto.html

 

W salonie yamahy nie maja (pewnie i tak by zabili cena) na ebay i aledrogo tez pustka ostatnio :(

moze ktorys z uzytkownikow ma jakis namiar?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam problem z przednim hamulcem

wymieniłem płyn, klocki, wszystko wyczyściłem przesmarowałem smarem sylikonowym i dalej mam problem

klocki trą o tarcze, nie odbijają dobrze, nie wiem co jest grane, walczył ktoś z takim przypadkiem

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...