piter 1600 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Pasek trzeba czasem myć,wystarczy szczotka, woda i mydło,może być szare.Żadnych preparatów nie stosuję,a na pasach przejechałem prawie 100tyś km. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albertos Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Witam Panowie, od dwóch dni jestem posiadaczem Warriora - narazie tylko czytam co piszecie i już parę ciekawych rzeczy się dowiedziałem - za co z góry dziekuję. (piszę nie na temat - potraktujcie to jako powitanie). Wcześniej jeździłem na starym ścigu ale wiara się przesiadła na choperki no i postanowiłem sobie coś wybrać - wszystkie wygladały podobnie tylko nie Warrior - od razu mi wpadł w oko. Super wygląd i parametry:) Zobaczę tylko co kupiłem jak pojeżdżę bo narazie z zewnątrz super wygląda. Moje moto XV Warrior 1700,2005 15000km.Gdyby ktoś był w posiadaniu instrukcji do tego sprzętu to podaje maila [email protected] Witam Panowie, od dwóch dni jestem posiadaczem Warriora - narazie tylko czytam co piszecie i już parę ciekawych rzeczy się dowiedziałem - za co z góry dziekuję. (piszę nie na temat - potraktujcie to jako powitanie). Wcześniej jeździłem na starym ścigu ale wiara się przesiadła na choperki no i postanowiłem sobie coś wybrać - wszystkie wygladały podobnie tylko nie Warrior - od razu mi wpadł w oko. Super wygląd i parametry:) Zobaczę tylko co kupiłem jak pojeżdżę bo narazie z zewnątrz super wygląda. Moje moto XV Warrior 1700,2005 15000km.Gdyby ktoś był w posiadaniu instrukcji do tego sprzętu to podaje maila [email protected] 17/08/2012 - wielkie dzięki za instrukcje (dostałem rano na maila od kogoś z Was) Pzdr. Witam wszystkichMam 2 pytania :1/co może byc powodem szarpania przy obrotach pon 2000 ?- mam filtr stożkowy bo kiedys był zamontowany tłumik przelotowy i chyba dlatego ktoś założył (teraz mam zamontowanego oryginała)- nie mam PC2/jakie obroty powinien mieć wariot na biegu jałowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Gratuluję zakupu!!!Mój na wolnych obrotach kręci sie ok. 800 obr/min. Ten filtr stożkowy może byc przyczyną szarpania. A jaki masz ten stożek? taki na zewnątrz zamiast puszki filtra, czy pod bakiem? Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 co mi się wydaje że 800obr./min to troche za mało owszem na pewno ładnie bulgocze ale nie jest to chyba zdrowe dla silnika lepiej mieć troche więcej bo pompa oleju prauje wydajniej tak mi się wydaje przynajmniej Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Powinno być od 850 do 950 obrotów.Taki jest standard:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albertos Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Gratuluję zakupu!!!Mój na wolnych obrotach kręci sie ok. 800 obr/min. Ten filtr stożkowy może byc przyczyną szarpania. A jaki masz ten stożek? taki na zewnątrz zamiast puszki filtra, czy pod bakiem? -ja mam 1000 obr. i właśnie wydawało mi się że to za dużo - zmniejsze w takim razie trochę-filtr mam zewnętrzny, skierowany do przodu Wymieniłem dzisiaj olej i filtr ( bo filtr nie był chyba wymieniany od nowości) - zobaczę jak będzie teraz chodził silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam, Ja mam około 1.000obr na wolnych... wajnie wtedy telepie cały sprzęt. OPONA NA TYŁ: Miałem okazję zestawić w jednym miejscu kilka opon - dunlopy, metzelery, bridgestony i conti.Wszystkie w rozmiarze 190 i 200. Kupiłem continentala ContiForce 190/50/ZR17. O dziwo szeroka jest minimalnie ponad 200mm - stawiając obok dunlopa sportmaxa 200/50/ZR17 były tej samej szerokości. (Np 190/50/ZR17 dunlop sportmax z oznaczeniem "e" był tej samej szerokości co 200/50/ZR17 dunlop!) Po założeniu na felgę 190 conti była nawet ciut szersza niż dunlop 200...Nośność ma mniejszą bo 73W (365kg) - yamaha zaleca 75W (387kg) - ale ja i tak śmigam solo :dry: CENA: Baaardzo konkurencyjna - nówka za 305,33 zł netto (Tyre24.pl), kiedyś miałem conti milestona (w v-max-ie) i byłem bardzo zadowolony z przebiegu. Zobaczymy ile wytrzyma pod warrriorem. PozdrawiamRobertp.s: w sobotę ruszam do Jicina na zlot. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 a na wysokośc te opony też były takie same? Teoretycznie na 190/50 powienieneś mieć ciut mniejszy prześwit, a to oznacza szybsze tarcie podnóżkami w winkielkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 A nie sprawdzałem tego (wymiar obwód), chociaż wydaje mi się, że są takie same... Ale za tą cenę to można zmieniać gumę kilka razy w roku. Zastanawiałem się jeszcze na oponą dedykowaną do H-D DUNLOP D407 200/55/17 ale cena... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesio Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) witam wszystkich warriorowców, jestem z Lublina i kilka dni temu zakupiłem swojego wojownika http://www.fotosik.p...57dab0413a.htmlna wstępie chciałbym sie podpiąć pod temat opony na tył gdyż moja nie wygląda juz za dobrze, poprzedni właściciel założył Dunlopa 407 200/55/17 HD i ja też myslałem o tym rozmiarze ale może coś z tańszych opcji, na tyre24 nie mam dostepu a na innych portalach ceny kosmiczne.Druga sprawa to regulacja tylnego zawieszenia, odbyłem wczoraj 100km podróż z moją żoną i na wyrypach tył dobija mimo tego że kobita wagowo raczej normalnie, czy jest jakaś regulacja twardości?Czy mógłbym prosic o przesłanie polskiej instrukcji na maila albo linka do ściągnięcia? z góry dziekuję [email protected] Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez gesio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 jest regulacja. Było o tym kilka stron wcześniej. Odkręcasz nakrętkę kontrująca na tylnym amortyzatorze i nakrętką regulacyjną dokręcasz lub odkręcasz napięcie wstępne spręzyny. Liczy sie ilość mm od osi przedniego mocowania amortyzatora do nakrętki, tylko że są różnice w zależności od rocznika. Jeden pełny obrót nakrętki to 1 mm napięcia. pomiędzy minmalnym , a maksymalnym napięciem jest 11 mm różnicy, a wiec 11 pełnych obrotów nakrętki. Pewnie teraz masz ustawione na jedna osobę. Spróbuj dokręcic 5-6 obrotów i zobacz, cz będzie poprawa... Wracając do wcześnie włączającej się rezerwy o której pisałem na poprzedniej stronie - dziś rezerwa włączyła się przy 170 km, przejechałem na niej 48 km i zabrakło mi paliwa - na szczęście przy samej stacji. Do baku weszło tylko 11.2 l !!! Dlaczego? Podobno Warrior ma dwa baki - prawda to? Może z tego mniejszego nie bierze paliwa z jakiegoś powodu? Spotkaliście się z czymś takim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 jest regulacja. Było o tym kilka stron wcześniej. Odkręcasz nakrętkę kontrująca na tylnym amortyzatorze i nakrętką regulacyjną dokręcasz lub odkręcasz napięcie wstępne spręzyny. Liczy sie ilość mm od osi przedniego mocowania amortyzatora do nakrętki, tylko że są różnice w zależności od rocznika. Jeden pełny obrót nakrętki to 1 mm napięcia. pomiędzy minmalnym , a maksymalnym napięciem jest 11 mm różnicy, a wiec 11 pełnych obrotów nakrętki. Pewnie teraz masz ustawione na jedna osobę. Spróbuj dokręcic 5-6 obrotów i zobacz, cz będzie poprawa... Wracając do wcześnie włączającej się rezerwy o której pisałem na poprzedniej stronie - dziś rezerwa włączyła się przy 170 km, przejechałem na niej 48 km i zabrakło mi paliwa - na szczęście przy samej stacji. Do baku weszło tylko 11.2 l !!! Dlaczego? Podobno Warrior ma dwa baki - prawda to? Może z tego mniejszego nie bierze paliwa z jakiegoś powodu? Spotkaliście się z czymś takim? Do mnie weszło max 14,2 l a książkowo serwisowo zbiornik ma 15 l heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 poczytałem na rs warrior i wychodzi na to , że warriory maja problem z szybkim napełnianiem dolnego baku, co się u mnie potwierdziło. Ze stacji zrobiłem jeszcze ok. kilometra do pracy - po jakims czasie poszedłem sprawdzic i paliwo faktycznie spłyneło do dolnego baku. Po pracy podjechałem znów na stację i weszło brakujące 3.8l...Tylko dlaczego to paliwo tak wolno schodzi? Konstruktorzy sie nie popisali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 czy po odłączeniu akumulatora musze na nowo programować power commandera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 czy po odłączeniu akumulatora musze na nowo programować power commandera ? Nie :)Ustawienia są zapisane. Możesz odłączać akumulator do upojenia :) czy u was klaksony tez są takie ciche? Jadąc ok. 100kmh nie słysze w ogóle klaksonu...da sie to jakoś wyregulować? Ja głośniść klaksonu (firmowy jest cichszy od wydechów Vance&Hines) wyregulowałem zmieniając firmowy na - uwaga - chiński ze sklepu ze skuterami, dający jakieś 110dB (ryk jak z TIRa). Oczywiście wybór konkretnego modelu poprzedzony był testami na miejscu. Pozostałych klientów wymiotło. O.K dzięki za opinię - a napisz jakie przebiegi uzyskiwałeś na metzelerach? ME880 200/50ZR17 W TL mogę mieć nówkę z tego roku za 650zł... p.s: o jakim modelu oponki michelin piszesz? Na Tyre24 mają tylko tą: MICHELIN POWER PURE 200/50ZR17 75 W TL i ta by była za około 550zł Miałem Michelina Pilota, ślizgał się jak chciał, nie mogłem się doczekać żeby go zedrzec i zmienic z powrotem na Marathona 880.Przebieg na Marathonie ostatnim to około 17 tys km, tył (przód by pojeździł, ale wymieniam zawsze komplet), z tego min. 13 tys w trasach z obciążeniem typu "wakacje 2 tygodnie". Opona zdarta do głębokości bieżnika jakieś 2,5 mm w osi gumy. Jazda do około 160kmh, choć sporadycznie zdarzały się napady wariactwa. Dużo winkli z podjazdami albo zjazdami, więc heble pracowały. Asfalty na tych drogach raczej "ostre", chropowate. Temperatury od 30 do ponad 40 stopni. Czasem autostrada.Myślę, że w użytkowaniu spokojnym, bez szaleństwa, wygłupów i dalekich wyjazdów, dobiłbym nawet do 25 tys. Widziałem przy wyjeździe w "bieżące" wakacje jak bieżnik topnieje.Marathona wybrałem głównie ze względu na jego stabilne zachowanie na mokrej nawierzchni. Miałem juz przebiegi w deszczu, burzy, stabilny na autostradzie w tych warunkach przy 110 kmh, bezproblemowy w ostrożnym hamowaniu.Na winklach w różnych górach świetnie kleił się do asfaltu. Wadą tego są zdarte podnóżki i obcasy w butach :)Zakładam oponę z indeksem prędkości W, co wcale nie znaczy że zap... dalam 3 paczki. Taka opona zrobiona jest z innej mieszanki, jest dokładniej wykonana i wywazona. To wszystko daje dwie strony medalu - z jednej lepszą przyczepność, lepsze prowadzenie, wyważenie itp., z drugiej jednak za cenę szybszego zużycia - mieszanka jest bardziej miękka. Ta opona jest też droższa od tej z indeksem V czy H.Tak się zastanawiam nad zmianą na Avona - kumpel zdzierał go długo i chwalił za jazdę na mokrym asfalcie (mam manię na tym punkcie - wyp..doliłem się w deszczu na bośniackiej drodze, na innym moto, ale dobrze pamiętam wielkie oczy kierowcy TIRa, który za mną jechał i zahamował 5 m ode mnie). Z kolei Michelin wypuścił w tym roku jakieś nowości na cruisery, reklamuje przebiegi do 40 tys. i dobra przyczepność, ale poczekam na opinie. Może się okazać, że "lepsze" jest wrogiem "dobrego". PS. Nie jestem dealerem Metzelera. Pracuję w branży budowlanej. Druga sprawa to regulacja tylnego zawieszenia, odbyłem wczoraj 100km podróż z moją żoną i na wyrypach tył dobija mimo tego że kobita wagowo raczej normalnie, czy jest jakaś regulacja twardości?Weź pod uwagę, że zakup Warriora może być świetnym pretekstem do podróżowania solo... :biggrin: Mam instrukcje w pdf po polsku i angielsku, wyśli mi maila to podrzucę. Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.