skwara Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 wystarczy popatrzeć na fotki innych XV1700 a znajdziesz tam odpowiedz Witam. Właśnie skończył mi się DUNLOP 200 50ZR17 75 W TL 207 SPORTMAX, zrobiłem na niej około 4800km :angry: .Widać, że czoło opony mam już spore przetarcia między jedną a drugą warstwą.http://www.fotosik.p...8911c72814.htmlStyl jazdy na niej?- normalna jazda, bez palenia gumki, częste odkręcanie na autostradach :biggrin: ... Pytanie na temat takiej opony - Shinko 200/50-17 R005http://allegro.pl/op...2508832607.htmljaką macie opinię na temat żywotności/przebiegu i walorów trakcyjnych tego modelu opony? Mogę ją mieć nową(2012) sporo poniżej 400zł (nie ukrywam, że jest to kusząca opcja...) Czekam na jakieś info - może ktoś z was już jeżdzi na shinko? pozdrawiamRobertnie zastanawiałeś sie nad Pirelli Diablohttp://allegro.pl/pirelli-diablo-200-50-17-200-50zr17-75w-i2511951178.htmlja sobie chwale dobra guma w rozsądnej cenie myśle Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) Witam, Pirelli Diablo - miałem ją na samym początku... przebieg niestety podobny jak przy Dunlop-ie... ale faktycznie fajnie się jeździło, nowa ma na "czole" tylko 5,5mm głębokość bieżnika... :rolleyes: (tą akurat mogę mieć za 400zł netto na tyre24.pl - rok oponki 2012r.) , ale czy jest coś lepszego/trwalszego??? PozdrawiamRobert Edytowane 25 Lipca 2012 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 ponoć ta jest trwała Metzeler Marathon Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 do tej pory na poprzednich motocyklach jeżdziłem na Avonach i sobie chwaliłem. Ma je ktoś w warriorze? Strona Avona poleca model Storm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit666 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 jestem na wakacjach w Gdańsku , czy jest ktoś kto lata tu na wariacie i miał by chwilę na spotkanie WARRIOROWE . ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 ponoć ta jest trwała Metzeler MarathonNa Wariacie zdarłem Dunlopa Sportmaxa - wydawał mi się uslizgiwać na boki na mokrej nawierzchni, Michelina Pilota - ślizgał sie obojętnie, czy mokro czy sucho, 4 zmiany Metzelera Marathon 880 - to był strzał w 10, a km po wsjech stranach Jewropy trochę zrobiłem, ostatnią zmianę wykończyłem na wyjeździe w Albanii (JA P...DOLĘ ALE MAJĄ DROGI I AUTOBANY!!! Z małymi wyjątkami jesteśmy 100 lat za Albańczykami). Wczoraj zmieniłem obuwie z Marathona 880 na Marathona 880, choć zastanawiałem się nad nowym Michelinem - reklamują ekstremalne przebiegi. Może jak zedrę te nowe 880 -ki Nie mam jak na razie zastrzeżen do Metzelera - dobrze trzyma w zakrętach, na mokrej nawierzchni jest OK, przebiegi - no cóż, biorę z indeksem predkości W - mniej trwała opona, lecz przyczepność wyjątkowo dobra - coś za coś. Nie porywam się na wynalazki robione przez małe żólte rączki, cena niższa o stówkę, ale czy warta mojej głowy i zdrowia? Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 (edytowane) O.K dzięki za opinię - a napisz jakie przebiegi uzyskiwałeś na metzelerach? ME880 200/50ZR17 W TL mogę mieć nówkę z tego roku za 650zł... p.s: o jakim modelu oponki michelin piszesz? Na Tyre24 mają tylko tą: MICHELIN POWER PURE 200/50ZR17 75 W TL i ta by była za około 550zł Edytowane 3 Sierpnia 2012 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 jaki przebieg zrobiłes na tylnym marathonie? Właśnie zakupiłem takiego na zapas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 dziwny odgłos z okolic zębatki zdawczej przeniesienia napędu słyszę, gdy przetaczam motocykl - cos jakby przeciągający zgrzyt. Czy może to być związane z łożyskiem lub z wadliwą zębatką. Coś mi się obiło o uszy, że była jakaś akcja naprawy, czy wymiany przez Yamahę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 sprawdz sobie pas napędowy, ja mam pękniety i przy przetaczaniu słychać cyklicznie takie dziwne odgłosy ( tarcie gumy o metal )gdzie można kupic w dobrej cenie taki pas, znacie kogoś kto ściąga z usa takie pasy w dobrej cenie potrzebny pas napędowy Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 sprawdziłem pas - jest o'k, a odgłos faktycznie przypomina tarcie gumy o metal... czy u was klaksony tez są takie ciche? Jadąc ok. 100kmh nie słysze w ogóle klaksonu...da sie to jakoś wyregulować? mam tez cos dziwnego z rezerwą w baku - zaświeciła sie po przejechaniu 180 km- juz myślałęm , że mi motor sporo pali, ale zrobiłem jeszcze prawie 40 km i na stacji weszło niecałe 12 litrów. Na logike powinno wejśc sporo ponad 13, bo wtedy powinna sie włączyć rezerwa. Spalanie wyszło 5.4, więc całkiem fajne, ale dlaczego ta rezerwa zapaliła sie tak wcześnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 sprawdziłem pas - jest o'k, a odgłos faktycznie przypomina tarcie gumy o metal... czy u was klaksony tez są takie ciche? Jadąc ok. 100kmh nie słysze w ogóle klaksonu...da sie to jakoś wyregulować? mam tez cos dziwnego z rezerwą w baku - zaświeciła sie po przejechaniu 180 km- juz myślałęm , że mi motor sporo pali, ale zrobiłem jeszcze prawie 40 km i na stacji weszło niecałe 12 litrów. Na logike powinno wejśc sporo ponad 13, bo wtedy powinna sie włączyć rezerwa. Spalanie wyszło 5.4, więc całkiem fajne, ale dlaczego ta rezerwa zapaliła sie tak wcześnie?Witaj.U mnie klakson też jest taki cichy wiec to normalka.Ja mam wolne wydechy więc moim klaksonem jest ruszenie manetką gazu heheh.Ze spalaniem masz ok. ja swoim robie ok 230 góra 250 km. na rezerwie robie ok 40-50 km więc czasem rezerwa się zaświeci przy 180 czasem przy 190...zależy jak się jeździ:)A co do paska to może jest już wysłużony.Kup sobie jakiś spray do konserwacji.Paski po takim preparacie trochę miękną i tarcie jest mniejsze.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Worriot sprawdz zębatke czy sie nic nie odkręciło. Często sie zdarza w Warriorze.Spalanie 5,4 hehehe nigdy takiego nie osiągnełem, nawet nie próbowałem ;) Skwara szkoda ze jak dzwoniles nie powiedziales zeby Ci ten pas ściągnąć bo akurat puściłem paczkę do Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Dzięki za rady! Sprawdziłem - nic sie nie odkręciło. A co do spalania - 300 km na krajowej 7 na północ od Krakowa, więc trasa łagodna w weekend i sporo w deszczu, więc bez szaleństw - spalanie 5,084 - jestem więcej niż miło zaskoczony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 po deszczu odgłos z napędu zniknął..tak swoja droga, to czy pasek i koła zębate wymagaja czasem jakiegoś czyszczenia? Podobno sa jakieś preparaty do pasków - jakie polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.