Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

pozwolicie, że powrócę do mojego tematu...

 

otóż kolego vmax-r : to prawda przy glebie wszystko mogło się stać, ale nie była ona aż tak poważna i żadnych przetarć na kablach nie stwierdziłem. Sam nie będę rozbierał bo go później nie złożę.

 

green rider: nie doczytałeś. Otóż tłumik zdjąłem ale nie udało mi się go przerobić, więc jest nie ruszony (oryginalny). Faktem jest, że na początku sezonu wymieniłem filtr powietrza ale tylko ten pod zbiornikiem paliwa. Może wymiana tego bocznego pomoże. Osobiście myślę, że mnie nie wydymali na kasie bo za wykasowanie błędów (które faktycznie były), wymianę świec, regulację sprzęgła (bo biegi bardzo ciężko wchodziły), nowe oryginalne lusterko z wymianą zapłaciłem 340 zł.

Ogólnie muszę powiedzieć, że po odebraniu moto jeździ jakoś lepiej. Lepiej się zbiera biegi wchodzą bardzo dobrze. No tylko to przerywanie, które występuje na drugim biegu po przekroczeniu 3 tyś/obr.

Myślałem, że może któryś z kolegów miał coś podobnego, ale widzę że raczej nie. Niektórzy jeżdżą nawet na zupełnie wybebeszonych tłumikach i nic się nie dzieje, więc moje 15 km zrobione bez tłumika chyba tu nie napsociło "chyba".

No nic, będę musiał jednak oddać laleczkę do LM niech grzebią. Sam się za to nie będę brał bo po prostu się na tym nie znam. Dzięki za pomoc. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, tak sobie śledze temat warriora od czasu do czasu na FM i musze przyznać, że u mnie też coś ze sprzęgłem jest nie halo, albo mam takie głupie wrażenie. Przy 3,5tyś obr. na min i w górę, silnik tępo ciągnie, wkręca się, ale motocykl nie przyspiesza za rewelacyjnie. Tak jakby slizgało sprzęgło. Jak to jest z waszymi maszynami panowie? Też tak macie i to jest normalne zachowanie? Czy jest to wina sprzęgła? Nie mam power commandera, przebieg 58tyś,, wymieniłem filtry powietrza na K&N rok produkcji 2003. Tu macie focie warriora

Jezdze nim drugi sezon i mam wrażenie, ze jest nieco słabszy niz w poprzednim, że brak mu tego jadu.

Jeżdzę Warriorem(2005rok)- 3 sezon , na liczniku koło 26 tys i póki co żadnych problemów ze sprzęgłem, założone filtry K&N i wydechy V&H , commandera miałem ale zdjąłem- badziewie wariowało mi z obrotami, gasł na wolnych - dałem sobie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

...

green rider: nie doczytałeś. Otóż tłumik zdjąłem ale nie udało mi się go przerobić, więc jest nie ruszony (oryginalny)..

 

Cześć Adamzuo, to zwracam honor i wycofuję moje moje dywagacje.

Odnośnie modułu sterującego, to nadal nie wierzę serwisowi, że mogło się coś rozprogramować... to nie windows :) a masz zamontowany jakiś moduł typu PC albo Cobra?

 

Siema, tak sobie śledze temat warriora od czasu do czasu na FM i musze przyznać, że u mnie też coś ze sprzęgłem jest nie halo, albo mam takie głupie wrażenie. Przy 3,5tyś obr. na min i w górę, silnik tępo ciągnie, wkręca się, ale motocykl nie przyspiesza za rewelacyjnie. Tak jakby slizgało sprzęgło. [...]

Jezdze nim drugi sezon i mam wrażenie, ze jest nieco słabszy niz w poprzednim, że brak mu tego jadu.

 

Cześć Miłek,

 

myślę, że każdy z nas przyzwyczaja się do przyspieszenia w samochodzie i motocyklu, i po jakimś czasie masz wrażenie, że jest gorzej. 2 lata temu podkręciłem swój samochód na 196 KM i teraz ciągle mi mało i czuję, że jest jakby gorzej ale to nie prawda.

Warrior ma szczytowy moment obrotowy przy 3500 obr. a moc przy 5000 może dlatego po przekroczeniu 3500 odnosisz wrażenie, że jest słabiej...

 

pozdr.

 

popatrzcie na to:

 

http://rswarrior.com/forums/p/52004/703638.aspx#703638

 

wymiana tylnej opony co miesiąc?... :biggrin:

 

 

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

na allegro znalazłem:

http://allegro.pl/tlumik-wydech-roadhouse-...1246721889.html

 

Mam identyczny - polecam, prosta sprawa przy montazu, zostaje oryginalny kolektor, tuba wizualnie przypomina oryginał (ten jest nieco mniejszy) to dla tych co kochają tą wielką tubę :cool: , ładne wykonanie, fajnie ukryte mocowania - całość jakby wisiała na kolektorze - no i gada o-b-ł-ę-d-n-i-e!!!

Nic nie trzeba przestrajać (cobry, pc2 itd).

Na wolnych i przy umiarkowanym kręceniu manetą (miasto, noc) idzie spokojnie wytrzymać ale jak trzeba komuś przypomnieć to śliwki spadają z drzewa :buttrock:

 

POLECAM!

 

p.s: i spokojnie schodzimy na kolanko przy tym wydechu - nie ma obaw by coś przytrzeć - sprawdzone, 5mm do rantu gumy :-)

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

na allegro znalazłem:

http://allegro.pl/tlumik-wydech-roadhouse-...1246721889.html

 

POLECAM!

 

p.s: i spokojnie schodzimy na kolanko przy tym wydechu - nie ma obaw by coś przytrzeć - sprawdzone, 5mm do rantu gumy :-)

 

Cześć VMAX,

 

Dzięki za reklamę :) ale już się sprzedał... pojechał na Ukrainę ale sprzedają jeszcze tłumik BUB i moduł Cobry. Miałem wymienić u siebie ale pozostanę przy PC i moich aktualnych wydechach :icon_mrgreen:

Gość od którego kupiłem wepchnął mi jeszcze FI200 do XV1900... wpłaciłem niemcowi na wydech http://www.vanceandhines.com/products/yama...igrad22-pc.html + moduł FI2000 zwodził mnie 3 miesiące i powiedział, że nie da rady ściągnąć wydechu z USA, a za tą kasę może mi wysłać sam tłumik i 2 moduły w tym jeden do XV1900... dymnął mnie ale nie miałem wyjścia, bo wycieczka do niego kosztowała by mnie z 1000 zł, a dochodzenie sądowe... niewykonalne dla takiej kwoty... płaciłem przy kursie Euro 4,2 - 1300 zł za tłumik i prawie 800 zł za moduł + 200 zł przesyłka, a sprzedaję jak widać.. chcę się tego pozbyć i odzyskać kasę... więc jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam.

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć VMAX,

 

Dzięki za reklamę :) ale już się sprzedał... pojechał na Ukrainę ale sprzedają jeszcze tłumik BUB i moduł Cobry. Miałem wymienić u siebie ale pozostanę przy PC i moich aktualnych wydechach :icon_mrgreen:

Gość od którego kupiłem wepchnął mi jeszcze FI200 do XV1900... wpłaciłem niemcowi na wydech http://www.vanceandhines.com/products/yama...igrad22-pc.html + moduł FI2000 zwodził mnie 3 miesiące i powiedział, że nie da rady ściągnąć wydechu z USA, a za tą kasę może mi wysłać sam tłumik i 2 moduły w tym jeden do XV1900... dymnął mnie ale nie miałem wyjścia, bo wycieczka do niego kosztowała by mnie z 1000 zł, a dochodzenie sądowe... niewykonalne dla takiej kwoty... płaciłem przy kursie Euro 4,2 - 1300 zł za tłumik i prawie 800 zł za moduł + 200 zł przesyłka, a sprzedaję jak widać.. chcę się tego pozbyć i odzyskać kasę... więc jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam.

 

A szkoda że już poszedł - to była okazja... bo komin roadhouse to wg mnie idealnie trafione rozwiązanie. Linia, styl, pozostaje ten sam tylko bardziej wręcz idealnie skrojony na ten motocykl - moje zdanie.

Aż dziw mnie bieze, że w oryginale nie dawali tego - roadhouse to poprawił.

No igang, ciarki po pleckach... każdy mój znajomek się zachwyca :biggrin:

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Niedawno zakupiłem swojego Warriora, jest dość mocno "przebudowany" Oto fotki:

zdj_01 zdj_02 zdj_03 zdj_04 zdj_05 zdj_06 zdj_07 zdj_08 zdj_09

 

Mam też pytanko do kolegów posiadaczy, mianowicie gdzie w Polsce szukać takiej kiery jak ta:

http://rswarrior.com/forums/p/141790/1099925.aspx

Widziałem, że kilku z Was ma taką, może ktoś wie gdzie to w Polsce kupić. Może ktoś ma do sprzedania albo chce się zamienić na moją :-) (jest niższa, mniejszy pullback i czarna) Strony zagraniczne mam obcykane ale to ostateczność.

Pozdro

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj Faith

musze przyznac ze ciekawa przerobka ,

ale tej kierownicy sie nie pozbywaj ..zostaw w garazu ..jeszcze Ci sie przyda

niestety nie pomoge Ci ..

ja na szczescie juz ta kierownice miałem jak go kupowalem....na szczescie bo pewnie tez bym szukal

 

 

 

bylem w lipcu w portugalii na zlocie tam niechcaco zroblismy małe spotkanie 5-ciu Warriotów

 

http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=D7x...JkhhIh4l5k2TGxc

 

utrzymuje kontakt "emaliowy" z jednym z tych portugalczykow

i dzisiaj mi przyslal link

w sierpniu zorganizowali spotkanie ..10 Warrior's w jednym miejscu :clap:

 

 

aha ..na 2011 szykuja sie na 30 Warrior's w hiszpanii. :lalag: ..ciekawe czy sie uda :notworthy:

 

ps v-max-r ..dla Ciebie jest bonus w filmiku..nowy v-max pali i startuje

Edytowane przez el Popi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj ...

ps v-max-r ..dla Ciebie jest bonus w filmiku..nowy v-max pali i startuje

 

 

Fajnie zrobiony filmik - jednego brak - muza z kominów warriorów, seryjne w większości ale też fajnie furczą... Pogoda, miejsce i klimaty - pozazdrościć.

 

Przez 20 lat na vmaxach wiadomo byłem na różnych imprezach/zlotach vmax.

Był w zeszłym roku zlot w Kletnie - niezapomniany...

Max to max - inna bajka.

 

Ale normalnie jak widzę filmik to warrior ma przepiękną linię, jeszcze z kierowcą i pasazerem - ładnie to się prezentuje.

 

Zlot warrior PL było by ciekawie - chętnie pomogę w organizacji na przyszły sezon :cool:

A ty kolego monituj jak będzie w Hiszpanii, kto wie - może się spotkamy :clap:

 

Witam

 

Niedawno zakupiłem swojego Warriora, jest dość mocno "przebudowany" Oto fotki:

zdj_01 zdj_02 zdj_03 zdj_04 zdj_05 zdj_06 zdj_07 zdj_08 zdj_09

 

Mam też pytanko do kolegów posiadaczy, mianowicie gdzie w Polsce szukać takiej kiery jak ta:

http://rswarrior.com/forums/p/141790/1099925.aspx

Widziałem, że kilku z Was ma taką, może ktoś wie gdzie to w Polsce kupić. Może ktoś ma do sprzedania albo chce się zamienić na moją :-) (jest niższa, mniejszy pullback i czarna) Strony zagraniczne mam obcykane ale to ostateczność.

Pozdro

 

 

Fajnie się prezentuje.

Fajne pełne koła i ta lampa. Niby prostota bez zbędnych bajerów a fajnie - moje zdanie :cool:

Kiera - czy ABY ONA BĘDZIE PASOWAŁA DO CAŁOŚCI?

Ja chętnie podam ci wszelkie wymiary swojej, kurcze dał bym głowę, że jakiś czas temu była na alledrogo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Niedawno zakupiłem swojego Warriora, jest dość mocno "przebudowany" Oto fotki:

zdj_01 zdj_02 zdj_03 zdj_04 zdj_05 zdj_06 zdj_07 zdj_08 zdj_09

 

Mam też pytanko do kolegów posiadaczy, mianowicie gdzie w Polsce szukać takiej kiery jak ta:

http://rswarrior.com/forums/p/141790/1099925.aspx

Widziałem, że kilku z Was ma taką, może ktoś wie gdzie to w Polsce kupić. Może ktoś ma do sprzedania albo chce się zamienić na moją :-) (jest niższa, mniejszy pullback i czarna) Strony zagraniczne mam obcykane ale to ostateczność.

Pozdro

 

Cześć

To jest chyba najładniej potunningowany WARRIOR jakiego widziałem!!!

Mam kilka pytań:

1. Jaką dużą masz tylną oponę i jak Ci się z nią jeździ? U mnie na Śląsku koleiny to niestety codzienność...

2. Tylne kierunki - gdzie kupiłeś?

3. Rejestracja - sam robiłeś płytkę pod, czy kupiłeś gotowca? oryginalną lampę tylną usunąłeś?

4. Jakie masz wydechy?

5. Pług to nasza - Polska robota?

Pozdrawiam

 

 

witaj Faith

musze przyznac ze ciekawa przerobka ,

ale tej kierownicy sie nie pozbywaj ..zostaw w garazu ..jeszcze Ci sie przyda

niestety nie pomoge Ci ..

ja na szczescie juz ta kierownice miałem jak go kupowalem....na szczescie bo pewnie tez bym szukal

bylem w lipcu w portugalii na zlocie tam niechcaco zroblismy małe spotkanie 5-ciu Warriotów

 

http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=D7x...JkhhIh4l5k2TGxc

 

utrzymuje kontakt "emaliowy" z jednym z tych portugalczykow

i dzisiaj mi przyslal link

w sierpniu zorganizowali spotkanie ..10 Warrior's w jednym miejscu :clap:

 

 

aha ..na 2011 szykuja sie na 30 Warrior's w hiszpanii. :lalag: ..ciekawe czy sie uda :notworthy:

 

Cześć

Zajebisty pomysł na przyszły sezon!!! MOŻE ZORGANIZUJEMY JAKIEŚ SPOTKANIE???

Pozdrawiam

 

ps v-max-r ..dla Ciebie jest bonus w filmiku..nowy v-max pali i startuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Niedawno zakupiłem swojego Warriora, jest dość mocno "przebudowany" Oto fotki:

[...]

Pozdro

 

cześć,

 

No to chyba pierwszy w Polsce Wariot z takim kapciem... napisz koniecznie jak się tym jeżdzi w zakrętach, bo przyglądałem się zestawowi poszerzającemu tył ale bałem się pogorszenia trakcji, a kierownicę chcę też zmienić ale na taką "mięsistą", w której schowam kable. Rozmawiałem kiedyś w Harleyu (ElPopi nie czytaj bo rzygniesz ;) ) i powiedzieli mi, że zorganizują jaką chcę i mogą mi w Wariocie to nawet zamontować ale bałem się ich ceny... nie pytałem nawet.

 

Pozdrawiam

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne pełne koła i ta lampa. Niby prostota bez zbędnych bajerów a fajnie - moje zdanie :cool:

Kiera - czy ABY ONA BĘDZIE PASOWAŁA DO CAŁOŚCI?

Ja chętnie podam ci wszelkie wymiary swojej, kurcze dał bym głowę, że jakiś czas temu była na alledrogo...

 

Twoja jest podobna tylko ma zdecydowanie większy pullback, więc myślę że podpasuje, a jeżeli nawet to muszę zmienić bo teraz pozycja za kierownicą typowo bandycka lecz starsznie niewygodna na dłuższe trasy.

 

 

Mam kilka pytań:

1. Jaką dużą masz tylną oponę i jak Ci się z nią jeździ? U mnie na Śląsku koleiny to niestety codzienność...

2. Tylne kierunki - gdzie kupiłeś?

3. Rejestracja - sam robiłeś płytkę pod, czy kupiłeś gotowca? oryginalną lampę tylną usunąłeś?

4. Jakie masz wydechy?

5. Pług to nasza - Polska robota?

Pozdrawiam

1. opona 280 :-) też się tego bałem, celowałem raczej w jakiegoś z 240-ką ale trafił się akurat taki więc kupiłem. Przed kupnem umówiłem się z gościem, że na kilka godzin wezmę go na trasę i potestuję. Okazało się, że obawy były większe niż powinny, czuć różnicę ale nie jest ona na tyle duża żeby zrezygnować. Szczerze powiedziawszy nad 240 bym się nie zastanawiał i brał, przy mojej 280 zależy od indywidualnych preferencji, mi nie przeszkadza.

2. Takie były więc nie wiem

3. Taka była, jakiś amerykaniec tak zrobił

4. Nie ma na nich żadnych firmowych emblematów ani wytłoczeń więc ciężko cokolwiek powiedzieć. Kształtem przypominają te akcesoryjne ale może ktoś takie dorobił

5. Taki już przyjechał ze stanów.

 

 

No to chyba pierwszy w Polsce Wariot z takim kapciem... napisz koniecznie jak się tym jeżdzi w zakrętach, bo przyglądałem się zestawowi poszerzającemu tył ale bałem się pogorszenia trakcji, a kierownicę chcę też zmienić ale na taką "mięsistą", w której schowam kable. Rozmawiałem kiedyś w Harleyu (ElPopi nie czytaj bo rzygniesz ;) ) i powiedzieli mi, że zorganizują jaką chcę i mogą mi w Wariocie to nawet zamontować ale bałem się ich ceny... nie pytałem nawet.

 

Pozdrawiam

tak jak napisałem powyżej, mi się jeździ dobrze, ale wiesz ja nie mam skali porównawczej, wcześniej śmigałem na Shadowce 600 a to inna waga. Moje zdanie jest takie, że 240 w Warriorze będzie wyglądać super a wrażenia z jazdy prawie się nie zmienią (za to wizualne znacznie). Nie zastanawiał bym się ani chwili tyle, że te kity poszerzające są drogie. Podobno można obejść się bez zmiany wahacza (podszlifować istniejący) i zmieści się 240 (jest tak zrobiony Celtic Warrior).

Co do kiery to muszę znaleźć kompromis pomiędzy wygodą a designem i dlatego szukam. W przyszłym roku planuję nim traskę do Norwegii więc muszę go trochę do tego przygotować.

 

Przy okazji pytanie: jak wygląda sprawa głośności wydechów w krajach europejskich? gonią za hałas czy przymykają oko? podobno niemcy się czepiają ale przecież tam też są maniacy customingu ...

ElPopi jak jest z tym w Spain?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...