el Popi Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) w punkcie pierwszym chodzilo mi oto ze to juz nie jest Warrior jakas przerobka...fantazja ...ale nie Warrior a guma ..jak guma ...chciales zobaczyc mojego Warrior'a .. ..to wstawilem co mialem ...nie chce nikomu imponowac, nie czuje takiej potrzeby..a podyskutowac lubie :D mialem juz nie ciagnac tego tematu bo "moje wypowiedzi nie wnosza nic konstruktywnego" ale dlaczego nie zamienisz Warriora na H-D ..przeciez za te same pieniadze masz H-D ..bo przeciez H-D to Twoje pragnienie ....a tam masz tyyyle mozliwosci... Warrior'a traktujesz przejsciowo , a ja nie .... gust ..tak kazdy ma inny ..ja nie bardzo lubie ten amerykanski/harlejowski "dizajn" :D te piekne motocykle ktorymi sie nie da jezdzic ..tylko najlepiej postawic w salonie nie uwazam ze nic nie wnosze ..krytyka to dobra rzecz..tyle ze Ty ja nie za dobrze znosisz Edytowane 16 Września 2010 przez el Popi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Destroyer to wyczynowa wersja vroda, przystosowana na "ćwiartkę" - ma czasy ponizej dychy na 1/4mili. Palenie gumki z wiatrem jest świetne - El Popi mogłeś go docisnąć do asfaltu na początku :buttrock: p.s: przestańcie gadać już kto co ma/robi ładniejsze... Się mi przypomina jeden z sylwestrów kiedy z kumplami już wypici przekomazaliśmy się czyja baba ładniejsza, co ma fajniejsze... po 24:00 baby latały już wypite i prawie gołe po lokalu :flesje: I wszyyystko było pięęękne :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Destroyer to wyczynowa wersja vroda, przystosowana na "ćwiartkę" - ma czasy ponizej dychy na 1/4mili. Palenie gumki z wiatrem jest świetne - El Popi mogłeś go docisnąć do asfaltu na początku :buttrock: p.s: przestańcie gadać już kto co ma/robi ładniejsze... Się mi przypomina jeden z sylwestrów kiedy z kumplami już wypici przekomazaliśmy się czyja baba ładniejsza, co ma fajniejsze... po 24:00 baby latały już wypite i prawie gołe po lokalu :flesje: I wszyyystko było pięęękne :bigrazz: no moglem ..fakt... ..ale nic straconego ..bedzie sie guma konczyc ,to sie znow spali :biggrin: poprostu green rider i ja mamy inne gusta :icon_biggrin: a krytyka jest potrzebna i wyslucham waszej w stosunku do mnie ps. i co z tymi babami ...obie sa fajne ?! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 ps. i co z tymi babami ...obie sa fajne ?! :biggrin: Obie... razem... rano wyglądały zajebczo... jak je dobudzaliśmy... panowie :cool: no nie to forum :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 no moglem ..fakt... ..ale nic straconego ..bedzie sie guma konczyc ,to sie znow spali :biggrin: poprostu green rider i ja mamy inne gusta :icon_biggrin: a krytyka jest potrzebna i wyslucham waszej w stosunku do mnie ps. i co z tymi babami ...obie sa fajne ?! :biggrin: El Popi... zamieść gdzieś zdjęcia swojego Warriora i pokaż co Ty ciekawego zrobiłeś :) bo teraz, to mogę tylko skrytykować tylko to, że pieprzysz jak połamany, a nawet jeśli zrobisz ze swoim moto coś co mi się nie spodoba, to krytykować tego nie będę... bo dla forum jest po to, żeby dzielić się doświadczeniami, poradami i pomysłami... a wiesz w ogóle ile kosztuje VRoda Muscle??? jak masz dojścia do takiego w cenie Warriora, to bardzo chętnie go kupię :) bo jak narazie z mojej znajomości rynku wynika, że mnie na VMuscle nie stać... VMax, na zdjęciach to Destroyera widziałem :) miałem na myśli, że w rzeczywistości nie, a u nas w kraju chyba takiego czegoś niema... jeździłem wersją Muscle i to mi wystarczyło :) Za to mam też spostrzeżenia po jeździe Hondą VT1300... po jeździe próbnej tym sprzętem naprawdę doceniłem mojego Wariota. Jest bez porównania lepszym sprzętem od Hondy, nie wiem za co ini chcą 60 000, to taki lekki lanserski sprzęcik, ze sztywnym zawieszeniem i delikatnym silniczkiem. Ciekawe, że jest chłodzony cieczą i bardziej elastyczny od Warriora w czasie wolnej jazdy w korku ale ogólne wrażenie z porównania prowadzenia i właściwości jezdnych: VRod Muscle 10 pkt; Warrior 9 pkt; VT1300 6 pkt. Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Cześć Czy ktoś z Was koledzy wymieniał już tarcze sprzęgła? Jeśli tak to jakie możecie mi polecić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturM Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Cześć Czy ktoś z Was koledzy wymieniał już tarcze sprzęgła? Jeśli tak to jakie możecie mi polecić. Pozdrawiam Cześć, Po jakim przebiegu wymieniasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Cześć, Po jakim przebiegu wymieniasz? 21000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Kurde, to szybko... nie za wcześnie? Jakie masz objawy? Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Ja już coś wcześniej pisałem, ze ma zbyt mały przebieg jak na rocznik i rynek pochodzenia. 21.000 to jeszcze nie dotarty silnik... to trzeba naprawdę się starać aby sprzęgło zniszczyć. Albo ktoś był totalną łajzą przy regulacji lub najzwyklej nie oszczędzał sprzęgła - krechy na asfalcie i palenie gumy. Coprawda w MT01 ludzie mają problem ze sprzęgłem ale to ponoć wina stosowania złego rodzaju oleju i dość dużych przeciążeń na skrzyni/sprzęgle. Widziałem motocykle z przebiegiem 100.000km i oryginalnymi sprzęgłami. 21.000 - to pech lub przekręt trafiłeś... A jaki masz luz na klamce? Ile mm? Ja mam 2-4mm, zalezy jaką mam temp na silniku. Luz jednak zostawiam zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Ja już coś wcześniej pisałem, ze ma zbyt mały przebieg jak na rocznik i rynek pochodzenia. 21.000 to jeszcze nie dotarty silnik... to trzeba naprawdę się starać aby sprzęgło zniszczyć. Albo ktoś był totalną łajzą przy regulacji lub najzwyklej nie oszczędzał sprzęgła - krechy na asfalcie i palenie gumy. Coprawda w MT01 ludzie mają problem ze sprzęgłem ale to ponoć wina stosowania złego rodzaju oleju i dość dużych przeciążeń na skrzyni/sprzęgle. Widziałem motocykle z przebiegiem 100.000km i oryginalnymi sprzęgłami. 21.000 - to pech lub przekręt trafiłeś... A jaki masz luz na klamce? Ile mm? Ja mam 2-4mm, zalezy jaką mam temp na silniku. Luz jednak zostawiam zawsze. Cześć Ślizga mi się sprzęgło przy przyspieszaniu, a załatwiłem je jazdą na półsprzęgle w korkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Właśnie zamówiłem sobie film pt: "Billy Connolly's World Tour of New Zealand" dlaczego o tym piszę? Gość jeździ po Nowej Zelandii na trike'u.... zgadnijcie na czym trike jest zbudowany... naszemu obrońcy nieskażonej formy Warriora chyba serce pęknie ;) pozdrawiam Cześć Ślizga mi się sprzęgło przy przyspieszaniu, a załatwiłem je jazdą na półsprzęgle w korkach... apropos luzu na klamce, to może masz raczej za bardzo naciągniętą linkę? Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 (edytowane) he he ..moze i nie pęknie :biggrin: z tego co wiem od dluzszego czasu to Warrior ma dosc słebe sprzegło jak na ten silnik....i uprzedzano mnie zebym uwazał :icon_biggrin: przy tym paleniu gumy ,co wstawilem , troche "przygrzalem" sprzegło ale jak silnik ostygł wszystko wrociło do normy tylko ze mi sie nie ślizgalo ,tylko nie "wysprzęglało" moze i dlatego to byl jedyny raz jak nim paliłem he he Edytowane 20 Września 2010 przez el Popi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Cześć Ślizga mi się sprzęgło przy przyspieszaniu, a załatwiłem je jazdą na półsprzęgle w korkach... Na zimnym silniku mam prawie ZERO luzu, po rozgrzaniu nawet te 4mm. Nie lubię jak sprzęgło łapie na styk, niech skrzynia sobie głośniej klika ale zapas luzu powinien być. Słyszałem o przypadku jak pejcze na klamkach zarżnęły sprzęgło. Stawiały taki opór, ze zaciskały lekko hamulec i rozłączały delikatnie sprzegło, ponoć były dłuuugie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłek Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Siema, tak sobie śledze temat warriora od czasu do czasu na FM i musze przyznać, że u mnie też coś ze sprzęgłem jest nie halo, albo mam takie głupie wrażenie. Przy 3,5tyś obr. na min i w górę, silnik tępo ciągnie, wkręca się, ale motocykl nie przyspiesza za rewelacyjnie. Tak jakby slizgało sprzęgło. Jak to jest z waszymi maszynami panowie? Też tak macie i to jest normalne zachowanie? Czy jest to wina sprzęgła? Nie mam power commandera, przebieg 58tyś,, wymieniłem filtry powietrza na K&N rok produkcji 2003. Tu macie focie warriora Jezdze nim drugi sezon i mam wrażenie, ze jest nieco słabszy niz w poprzednim, że brak mu tego jadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.