Hans72 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 260 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-76 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 ładnie się prezentuje a jak się jeżdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans72 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zajebioza, jestem zadowolony. Wiadomo, ze w winklach nie polatasz jak na 200, ale mi to nie przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateyo1 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Zajebioza, jestem zadowolony. Wiadomo, ze w winklach nie polatasz jak na 200, ale mi to nie przeszkadza. Siemka mam pytanko dużo miałeś do przerabiania żeby to kopyto ci wlazło ? Bo chciałbym do mojego potworka założyć 240. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans72 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Przy 260 trzeba przerabiac wahacz. Przy 240 podobno wystarczy delikatnie szlifnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateyo1 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Przy 260 trzeba przerabiac wahacz. Przy 240 podobno wystarczy delikatnie szlifnac.Dzieki za info :) Chciałbym sie zapytać czy ktos moze polecić jakies sklepy lub strony w necie gdzie mozna kupić felgi na oponę 240 i inne customowe akcesoria do warriora. Znalazłem fajnego kapcia Pirelli Diablo Rosso II 240/45ZR-17 82W i zastanawiam sie czy by pasował i jaką felgę do tego ? A z racji tego ze jestem zielony w tych sprawach prosze o pomoc bardziej doświadczonych kolegów. Z góry dziekuje za wszelka pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 witam kupiłem 2 lata temu akumulator Exide przez zimę było oczywiście w ciepłym pomieszczeniu co jakiś czas delikatnie podładowywany i niby wszystko ok ALE czasami przy rozruchu czasami nie daje rady "przełamać" silnika i teraz pytanie czy jego sprawność po 2 latach tak drastycznie spadła czy jest to problem może odprężnika o ile taki jest, dodam że kolega z do warriora tez kupił akumulator Exide i ma dokładne taki sam problem. Ja mam wrażenie że te super akumulatory to po prostu super badziewie za 199zł. Jakie jest wasze zdanie ?? Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-76 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 witam Kolego ja miałem taki problem że przy rozruchu resetowały mi się zegary i też nie mógł się przełamać kupiłem nowy akumulator i dalej to samo okazało się że po prostu moto się zastało przez zime Dopiero jak zacząłem sezon na dodre i regularnie odpalałem wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateyo1 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Panowie mam problem, na zegarze wyświetliła mnie sie kontrolka od silnika. Moto pali i jeździ bez zarzutu, czy ktos moze mi powiedzieć cos w zaistniałej sytuacji? Z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zrób samodiagnostyke, przy zegarach przyciskasz oba przyciski "select" i "reset" naraz trzymając je przekręcasz kluczyk i trzymasz aż pojawi się napis "diag" wtedy puszczasz i przyciskasz jeszcze raz oba aż pojawi się "DI 01". Przełączasz potem tymi przyciskami w "prawo" i w "lewo" po numerkach (będziesz widział na wyświetlaczu) diagnostyka sprawdza różne urządzenia aż dojedziesz do DI 62 - ilość błędów i DI 61 - numer błędów. Powiedz co Ci wyszło, może coś wykaże. Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateyo1 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dzieki bardzo za podpowiedz.Jutro to sprawdzę i dam znać co mi wyszło. Pozdro SiemkaZrobilem diagnostykę i wyszło mi : DI 62-2. DI 61-30 Co to oznacza i co moge z tym zrobic?Dzieki za wszelką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) 30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED - czyli wynikało by że był przewrócony ale co to dokładnie może oznaczać? Z tego co się orientuje warriory mają jakiś czujnik wychylenia, może coś za szwankowało (przy diagnostyce jest opcja - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS). Spróbuj wykasować błędy, jak poszukasz w tym temacie to było gdzieś opisane jak to zrobić. Jeśli po wykasowaniu zgaśnie i nie wróci to po problemie ;) Ale teoretycznie jeszcze masz jeden błąd, tylko jak sprawdzić numer tego drugiego to Ci nie podpowiem bo posiadam warriora od niedawna i również się uczę, pokombinuj ;) edyta: kasowanie błędów: strona 79 tego tematu ;) Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez orzech1986 Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateyo1 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dzieki wielkie jutro spróbuje z tym podziałać.Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 diagnostyka - proszę bardzo Panowie Przytrzymujesz przyciski select i reset przy zegarach i trzymają c je przekecasz kluczyk, trzymasz dalej przez kilka sekund az pokaze sie napis "diag". Puszczasz je i wciskasz jeszcze raz oba na klika sekund. Pokaze sie "DI 01" , najlepiej przycisk na manetce ustaw na "off bo jak bedziesz przelatywał to bedzie odpalał rózne rzeczy. DI 62- pokazuje ilośc błedów, DI 61- pokazuje numery błedów. Sprawdz co ci tam pokaze i napisz.ENGINE CODES:11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR)12 - NO CRANK POSTION SIGNAL13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED16 - STUCK TPS SENSOR19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED50 - FAULTY ECU MEMORYHOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP- REMOVE SEAT & FOAM THING- PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS- DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL- RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS- DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK.- INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY:CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK)ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR)PERFORMING SENSOR CHECKS( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS )- DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTIONTO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255. KODY SILNIKÓW:11 - NO sygnał otrzymany z Czujnik Identyfikacja (POSITION SENSOR CAM)12 - NO SIGNAL postion CRANK13 - czujnik dolotowy powietrza # 1 - OPEN / SHORT WYKRYTO14 - CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE # 1 - PIPE niedrożne lub czujnika położenia przepustnicy (TPS) STUCK15 - TPS - OPEN / SHORT WYKRYTO16 - Stuck CZUJNIKA TPS19 - PRZEŁĄCZNIK STAND SIDE - OPEN / SHORT WYKRYTO20 - atmosferyczne NAPIĘCIA CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE i napięcie czujnika znacznie różnią22 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK TEMP - OPEN / SHORT WYKRYTO23 - atmosferyczne SENSOR - OPEN / SHORT WYKRYTO25 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA # 2 - OPEN / SHORT WYKRYTO26 - CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE # 2 - PIPE niedrożne lub czujnika położenia przepustnicy (TPS) STUCK27 - CZUJNIK TEMP OIL - OPEN / SHORT WYKRYTO28 - CZUJNIK TEMP SILNIKA - OPEN / SHORT WYKRYTO29 - SOLENIOD DEKOMPRESYJNYM (termistor) - OPEN / SHORT WYKRYTO30 - MOTOCYKLE unieważnił37 - USZKODZONY LINEAR CONTROL VALVE38 - SOLENOID dekompresyjna - OPEN / SHORT WYKRYTO41 - LEAN ANGLE CUT OFF - OPEN / SHORT WYKRYTO42 - Żaden normalny sygnał z czujnika prędkości i lub neutralny przełącznik jest otwarty / zwarty43 - ECU nie można monitorować napięcie akumulatora - OPEN / SHORT WYKRYTO50 - USZKODZONY ECU MEMORYJAK WYKONAĆ indywidualnym kontrolom czujnika, SET UP- USUŃ SEAT & Foam Thing- Naciśnij i przytrzymaj WYBIERZ I PRZYCISKI RESET podczas włączania kluczyka, nadal posiadać przyciski do około 8 sekund- DIAG pojawi się w obszarze zegar na desce rozdzielczej- Przyciski zwalniające, naciśnij i przytrzymaj SELECT i RESET ponownie przyciski przez około 2 sekundy- Odłączyć łącznik pompy paliwa - znajduje się pod lewym, tylnym rogu zbiornika gazu. ŚWIATŁO paliwa na desce rozdzielczej zaświeci, to jest OK.- Tablicy rozdzielczej pojawi się komunikat:SEKCJA CLOCK: DI 01 (To jest 1 SPRAWDZIĆ DIANOSTIC)SEKCJA drogomierz: NUMER, zwykle 15-17 (TEN OBSZAR pokazuje wartość czujnika)Przeprowadzania kontroli SENSOR(SELECT przycisk, przewiń w górę, przycisk reset będzie przewijać DOWN THRU KONTROLI)- DI 01 - Czujnik położenia przepustnicy: THROTTLE TWIST, VALUE =: zamknięty = 15 - 20 = 95, OPEN - 100.- DI 02 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego: różna w zależności od ATMOS. KOMUNIKAT NA DZIEŃ- DI 03 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA 1: VALUE = 10-200 mmHg- DI 04 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA # 2: VALUE = 10-200 mmHg- DI 05 - TEMP DOLOTOWY: Środek o Wskaźnik temperatury, w porównaniu do wartości na WYŚWIETLACZEM- DI 07 - Czujnik prędkości: VALUE = 0-999- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF Czujnik: VALUE = 0,4 - 1,4 V- DI 09 - VOLTAGE SYSTEM PALIWA: VALUE = 0 - 18,7 V (12 V NORMAL)- DI 10 - CZUJNIK TEMP OIL: VALUE = -30 do 200 * C / -22 do 392 * F- DI 11 - CZUJNIK TEMP SILNIK: VALUE = -30 do 200 * C / -22 do 392 * F- DI 20 - boczna: VALUE = ON / OFF- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, w biegu - OFF- DI 30 - IGNITION COIL # 1: ENGINE TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy.- DI 31 - IGNITION COIL # 2: ENGINE TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy.- DI 36 - Wtryskiwacz nr 1: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask.- DI 37 - Wtryskiwacz nr 2: SILNIK TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask.- DI 50 - PRZEKAŹNIK FUEL SYSTEM: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask.- DI 52 - PRZEKAŹNIK REFLEKTOR: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask.- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ do sterowania (jazda na rowerze), dźwięk.- DI 55 - SOLENOID DEKOMPRESYJNYM: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ do sterowania (jazda na rowerze), dźwięk.- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 dla cylindra awarię. 00 = NO MALFUNTION.- DI 61 - HISTORIA MALFUCTION: VALUE = 11 do 55, 00 = NO MALFUNTION.- DI 62 - ERASE HISTORIA MALFUNTION: od 00 do 21, 00 = NO MALFUNTIONAby wymazać historię: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. Powinien wyświetlić 00.- DI 70 - NMBER CONTROL: wyświetla program kontroli Liczba, wartość = 00 - 255. Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Translator to dość dziwne urządzenie:) Gada jak imigrant:) Dzięki za kody i opis! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.