Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zajebioza, jestem zadowolony. Wiadomo, ze w winklach nie polatasz jak na 200, ale mi to nie przeszkadza.

Siemka mam pytanko dużo miałeś do przerabiania żeby to kopyto ci wlazło ? Bo chciałbym do mojego potworka założyć 240.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 260 trzeba przerabiac wahacz. Przy 240 podobno wystarczy delikatnie szlifnac.

Dzieki za info :)

 

Chciałbym sie zapytać czy ktos moze polecić jakies sklepy lub strony w necie gdzie mozna kupić felgi na oponę 240 i inne customowe akcesoria do warriora. Znalazłem fajnego kapcia Pirelli Diablo Rosso II 240/45ZR-17 82W i zastanawiam sie czy by pasował i jaką felgę do tego ? A z racji tego ze jestem zielony w tych sprawach prosze o pomoc bardziej doświadczonych kolegów. Z góry dziekuje za wszelka pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

kupiłem 2 lata temu akumulator Exide przez zimę było oczywiście w ciepłym pomieszczeniu co jakiś czas delikatnie podładowywany i niby wszystko ok ALE czasami przy rozruchu czasami nie daje rady "przełamać" silnika i teraz pytanie czy jego sprawność po 2 latach tak drastycznie spadła czy jest to problem może odprężnika o ile taki jest, dodam że kolega z do warriora tez kupił akumulator Exide i ma dokładne taki sam problem. Ja mam wrażenie że te super akumulatory to po prostu super badziewie za 199zł. Jakie jest wasze zdanie ??

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Kolego ja miałem taki problem że przy rozruchu resetowały mi się zegary i też nie mógł się przełamać kupiłem nowy akumulator i dalej to samo

okazało się że po prostu moto się zastało przez zime Dopiero jak zacząłem sezon na dodre i regularnie odpalałem wszystko wróciło do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób samodiagnostyke, przy zegarach przyciskasz oba przyciski "select" i "reset" naraz trzymając je przekręcasz kluczyk i trzymasz aż pojawi się napis "diag" wtedy puszczasz i przyciskasz jeszcze raz oba aż pojawi się "DI 01". Przełączasz potem tymi przyciskami w "prawo" i w "lewo" po numerkach (będziesz widział na wyświetlaczu) diagnostyka sprawdza różne urządzenia aż dojedziesz do DI 62 - ilość błędów i DI 61 - numer błędów. Powiedz co Ci wyszło, może coś wykaże.

Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była

Suzuki VL800 VOLUSIA 04 - była

Yamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED - czyli wynikało by że był przewrócony ale co to dokładnie może oznaczać? Z tego co się orientuje warriory mają jakiś czujnik wychylenia, może coś za szwankowało (przy diagnostyce jest opcja - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS). Spróbuj wykasować błędy, jak poszukasz w tym temacie to było gdzieś opisane jak to zrobić. Jeśli po wykasowaniu zgaśnie i nie wróci to po problemie ;) Ale teoretycznie jeszcze masz jeden błąd, tylko jak sprawdzić numer tego drugiego to Ci nie podpowiem bo posiadam warriora od niedawna i również się uczę, pokombinuj ;)

 

edyta: kasowanie błędów: strona 79 tego tematu ;)

Edytowane przez orzech1986

Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była

Suzuki VL800 VOLUSIA 04 - była

Yamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diagnostyka - proszę bardzo Panowie

 

 

Przytrzymujesz przyciski select i reset przy zegarach i trzymają c je przekecasz kluczyk, trzymasz dalej przez kilka sekund az pokaze sie napis "diag". Puszczasz je i wciskasz jeszcze raz oba na klika sekund. Pokaze sie "DI 01" , najlepiej przycisk na manetce ustaw na "off bo jak bedziesz przelatywał to bedzie odpalał rózne rzeczy. DI 62- pokazuje ilośc błedów, DI 61- pokazuje numery błedów. Sprawdz co ci tam pokaze i napisz.
ENGINE CODES:

11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR)
12 - NO CRANK POSTION SIGNAL
13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED
14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK
15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED
16 - STUCK TPS SENSOR
19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED
20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY
22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED
23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED
25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED
26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK
27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED
28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED
29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED
30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED
37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE
38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED
41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED
42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED
43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED
50 - FAULTY ECU MEMORY

HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP
- REMOVE SEAT & FOAM THING
- PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS
- DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL
- RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS
- DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK.
- INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY:
CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK)
ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR)
PERFORMING SENSOR CHECKS
( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS )
- DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.
- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY
- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG
- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG
- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY
- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999
- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS
- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)
- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F
- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F
- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF
- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF
- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.
- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.
- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.
- DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.
- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.
- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.
- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.
- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.
- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.
- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.
- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION
TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.
- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255.

 

 

 

 

 

 

KODY SILNIKÓW:

11 - NO sygnał otrzymany z Czujnik Identyfikacja (POSITION SENSOR CAM)
12 - NO SIGNAL postion CRANK
13 - czujnik dolotowy powietrza # 1 - OPEN / SHORT WYKRYTO
14 - CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE # 1 - PIPE niedrożne lub czujnika położenia przepustnicy (TPS) STUCK
15 - TPS - OPEN / SHORT WYKRYTO
16 - Stuck CZUJNIKA TPS
19 - PRZEŁĄCZNIK STAND SIDE - OPEN / SHORT WYKRYTO
20 - atmosferyczne NAPIĘCIA CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE i napięcie czujnika znacznie różnią
22 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK TEMP - OPEN / SHORT WYKRYTO
23 - atmosferyczne SENSOR - OPEN / SHORT WYKRYTO
25 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA # 2 - OPEN / SHORT WYKRYTO
26 - CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE # 2 - PIPE niedrożne lub czujnika położenia przepustnicy (TPS) STUCK
27 - CZUJNIK TEMP OIL - OPEN / SHORT WYKRYTO
28 - CZUJNIK TEMP SILNIKA - OPEN / SHORT WYKRYTO
29 - SOLENIOD DEKOMPRESYJNYM (termistor) - OPEN / SHORT WYKRYTO
30 - MOTOCYKLE unieważnił
37 - USZKODZONY LINEAR CONTROL VALVE
38 - SOLENOID dekompresyjna - OPEN / SHORT WYKRYTO
41 - LEAN ANGLE CUT OFF - OPEN / SHORT WYKRYTO
42 - Żaden normalny sygnał z czujnika prędkości i lub neutralny przełącznik jest otwarty / zwarty
43 - ECU nie można monitorować napięcie akumulatora - OPEN / SHORT WYKRYTO
50 - USZKODZONY ECU MEMORY

JAK WYKONAĆ indywidualnym kontrolom czujnika, SET UP
- USUŃ SEAT & Foam Thing
- Naciśnij i przytrzymaj WYBIERZ I PRZYCISKI RESET podczas włączania kluczyka, nadal posiadać przyciski do około 8 sekund
- DIAG pojawi się w obszarze zegar na desce rozdzielczej
- Przyciski zwalniające, naciśnij i przytrzymaj SELECT i RESET ponownie przyciski przez około 2 sekundy
- Odłączyć łącznik pompy paliwa - znajduje się pod lewym, tylnym rogu zbiornika gazu. ŚWIATŁO paliwa na desce rozdzielczej zaświeci, to jest OK.
- Tablicy rozdzielczej pojawi się komunikat:
SEKCJA CLOCK: DI 01 (To jest 1 SPRAWDZIĆ DIANOSTIC)
SEKCJA drogomierz: NUMER, zwykle 15-17 (TEN OBSZAR pokazuje wartość czujnika)
Przeprowadzania kontroli SENSOR
(SELECT przycisk, przewiń w górę, przycisk reset będzie przewijać DOWN THRU KONTROLI)
- DI 01 - Czujnik położenia przepustnicy: THROTTLE TWIST, VALUE =: zamknięty = 15 - 20 = 95, OPEN - 100.
- DI 02 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego: różna w zależności od ATMOS. KOMUNIKAT NA DZIEŃ
- DI 03 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA 1: VALUE = 10-200 mmHg
- DI 04 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA # 2: VALUE = 10-200 mmHg
- DI 05 - TEMP DOLOTOWY: Środek o Wskaźnik temperatury, w porównaniu do wartości na WYŚWIETLACZEM
- DI 07 - Czujnik prędkości: VALUE = 0-999
- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF Czujnik: VALUE = 0,4 - 1,4 V
- DI 09 - VOLTAGE SYSTEM PALIWA: VALUE = 0 - 18,7 V (12 V NORMAL)
- DI 10 - CZUJNIK TEMP OIL: VALUE = -30 do 200 * C / -22 do 392 * F
- DI 11 - CZUJNIK TEMP SILNIK: VALUE = -30 do 200 * C / -22 do 392 * F
- DI 20 - boczna: VALUE = ON / OFF
- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, w biegu - OFF
- DI 30 - IGNITION COIL # 1: ENGINE TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy.
- DI 31 - IGNITION COIL # 2: ENGINE TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy.
- DI 36 - Wtryskiwacz nr 1: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask.
- DI 37 - Wtryskiwacz nr 2: SILNIK TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask.
- DI 50 - PRZEKAŹNIK FUEL SYSTEM: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask.
- DI 52 - PRZEKAŹNIK REFLEKTOR: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask.
- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ do sterowania (jazda na rowerze), dźwięk.
- DI 55 - SOLENOID DEKOMPRESYJNYM: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ do sterowania (jazda na rowerze), dźwięk.
- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 dla cylindra awarię. 00 = NO MALFUNTION.
- DI 61 - HISTORIA MALFUCTION: VALUE = 11 do 55, 00 = NO MALFUNTION.
- DI 62 - ERASE HISTORIA MALFUNTION: od 00 do 21, 00 = NO MALFUNTION
Aby wymazać historię: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. Powinien wyświetlić 00.
- DI 70 - NMBER CONTROL: wyświetla program kontroli Liczba, wartość = 00 - 255.

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...