Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w punkcie pierwszym chodzilo mi oto ze to juz nie jest Warrior

jakas przerobka...fantazja ...ale nie Warrior

 

a guma ..jak guma ...chciales zobaczyc mojego Warrior'a ..

..to wstawilem co mialem ...nie chce nikomu imponowac,

nie czuje takiej potrzeby..a podyskutowac lubie :D

 

 

mialem juz nie ciagnac tego tematu bo

 

"moje wypowiedzi nie wnosza nic konstruktywnego"

 

ale dlaczego nie zamienisz Warriora na H-D ..przeciez za te same pieniadze masz H-D

..bo przeciez H-D to Twoje pragnienie ....a tam masz tyyyle mozliwosci...

Warrior'a traktujesz przejsciowo , a ja nie ....

gust ..tak kazdy ma inny ..ja nie bardzo lubie ten amerykanski/harlejowski "dizajn" :D

te piekne motocykle ktorymi sie nie da jezdzic ..tylko najlepiej postawic w salonie

 

nie uwazam ze nic nie wnosze ..krytyka to dobra rzecz..tyle ze Ty ja nie za dobrze znosisz

Edytowane przez el Popi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Destroyer to wyczynowa wersja vroda, przystosowana na "ćwiartkę" - ma czasy ponizej dychy na 1/4mili.

 

Palenie gumki z wiatrem jest świetne - El Popi mogłeś go docisnąć do asfaltu na początku :buttrock:

 

p.s: przestańcie gadać już kto co ma/robi ładniejsze...

Się mi przypomina jeden z sylwestrów kiedy z kumplami już wypici przekomazaliśmy się czyja baba ładniejsza, co ma fajniejsze... po 24:00 baby latały już wypite i prawie gołe po lokalu :flesje:

I wszyyystko było pięęękne :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Destroyer to wyczynowa wersja vroda, przystosowana na "ćwiartkę" - ma czasy ponizej dychy na 1/4mili.

 

Palenie gumki z wiatrem jest świetne - El Popi mogłeś go docisnąć do asfaltu na początku :buttrock:

 

p.s: przestańcie gadać już kto co ma/robi ładniejsze...

Się mi przypomina jeden z sylwestrów kiedy z kumplami już wypici przekomazaliśmy się czyja baba ładniejsza, co ma fajniejsze... po 24:00 baby latały już wypite i prawie gołe po lokalu :flesje:

I wszyyystko było pięęękne :bigrazz:

 

no moglem ..fakt...

..ale nic straconego ..bedzie sie guma konczyc ,to sie znow spali :biggrin:

 

poprostu green rider i ja mamy inne gusta :icon_biggrin:

a krytyka jest potrzebna i wyslucham waszej w stosunku do mnie

 

ps. i co z tymi babami ...obie sa fajne ?! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moglem ..fakt...

..ale nic straconego ..bedzie sie guma konczyc ,to sie znow spali :biggrin:

 

poprostu green rider i ja mamy inne gusta :icon_biggrin:

a krytyka jest potrzebna i wyslucham waszej w stosunku do mnie

 

ps. i co z tymi babami ...obie sa fajne ?! :biggrin:

 

El Popi... zamieść gdzieś zdjęcia swojego Warriora i pokaż co Ty ciekawego zrobiłeś :) bo teraz, to mogę tylko skrytykować tylko to, że pieprzysz jak połamany, a nawet jeśli zrobisz ze swoim moto coś co mi się nie spodoba, to krytykować tego nie będę... bo dla forum jest po to, żeby dzielić się doświadczeniami, poradami i pomysłami...

a wiesz w ogóle ile kosztuje VRoda Muscle??? jak masz dojścia do takiego w cenie Warriora, to bardzo chętnie go kupię :) bo jak narazie z mojej znajomości rynku wynika, że mnie na VMuscle nie stać...

 

VMax, na zdjęciach to Destroyera widziałem :) miałem na myśli, że w rzeczywistości nie, a u nas w kraju chyba takiego czegoś niema... jeździłem wersją Muscle i to mi wystarczyło :)

 

Za to mam też spostrzeżenia po jeździe Hondą VT1300... po jeździe próbnej tym sprzętem naprawdę doceniłem mojego Wariota. Jest bez porównania lepszym sprzętem od Hondy, nie wiem za co ini chcą 60 000, to taki lekki lanserski sprzęcik, ze sztywnym zawieszeniem i delikatnym silniczkiem. Ciekawe, że jest chłodzony cieczą i bardziej elastyczny od Warriora w czasie wolnej jazdy w korku ale ogólne wrażenie z porównania prowadzenia i właściwości jezdnych: VRod Muscle 10 pkt; Warrior 9 pkt; VT1300 6 pkt.

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już coś wcześniej pisałem, ze ma zbyt mały przebieg jak na rocznik i rynek pochodzenia.

21.000 to jeszcze nie dotarty silnik... to trzeba naprawdę się starać aby sprzęgło zniszczyć.

Albo ktoś był totalną łajzą przy regulacji lub najzwyklej nie oszczędzał sprzęgła - krechy na asfalcie i palenie gumy. Coprawda w MT01 ludzie mają problem ze sprzęgłem ale to ponoć wina stosowania złego rodzaju oleju i dość dużych przeciążeń na skrzyni/sprzęgle.

 

Widziałem motocykle z przebiegiem 100.000km i oryginalnymi sprzęgłami.

 

21.000 - to pech lub przekręt trafiłeś...

 

A jaki masz luz na klamce?

Ile mm?

Ja mam 2-4mm, zalezy jaką mam temp na silniku. Luz jednak zostawiam zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już coś wcześniej pisałem, ze ma zbyt mały przebieg jak na rocznik i rynek pochodzenia.

21.000 to jeszcze nie dotarty silnik... to trzeba naprawdę się starać aby sprzęgło zniszczyć.

Albo ktoś był totalną łajzą przy regulacji lub najzwyklej nie oszczędzał sprzęgła - krechy na asfalcie i palenie gumy. Coprawda w MT01 ludzie mają problem ze sprzęgłem ale to ponoć wina stosowania złego rodzaju oleju i dość dużych przeciążeń na skrzyni/sprzęgle.

 

Widziałem motocykle z przebiegiem 100.000km i oryginalnymi sprzęgłami.

 

21.000 - to pech lub przekręt trafiłeś...

 

A jaki masz luz na klamce?

Ile mm?

Ja mam 2-4mm, zalezy jaką mam temp na silniku. Luz jednak zostawiam zawsze.

 

Cześć

Ślizga mi się sprzęgło przy przyspieszaniu, a załatwiłem je jazdą na półsprzęgle w korkach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zamówiłem sobie film pt: "Billy Connolly's World Tour of New Zealand"

dlaczego o tym piszę? Gość jeździ po Nowej Zelandii na trike'u.... zgadnijcie na czym trike jest zbudowany...

 

naszemu obrońcy nieskażonej formy Warriora chyba serce pęknie ;)

 

pozdrawiam

 

Cześć

Ślizga mi się sprzęgło przy przyspieszaniu, a załatwiłem je jazdą na półsprzęgle w korkach...

 

apropos luzu na klamce, to może masz raczej za bardzo naciągniętą linkę?

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he ..moze i nie pęknie :biggrin:

 

z tego co wiem od dluzszego czasu to Warrior ma dosc słebe sprzegło

jak na ten silnik....i uprzedzano mnie zebym uwazał :icon_biggrin:

 

przy tym paleniu gumy ,co wstawilem , troche "przygrzalem" sprzegło

ale jak silnik ostygł wszystko wrociło do normy

tylko ze mi sie nie ślizgalo ,tylko nie "wysprzęglało"

moze i dlatego to byl jedyny raz jak nim paliłem he he

Edytowane przez el Popi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ślizga mi się sprzęgło przy przyspieszaniu, a załatwiłem je jazdą na półsprzęgle w korkach...

 

 

Na zimnym silniku mam prawie ZERO luzu, po rozgrzaniu nawet te 4mm.

Nie lubię jak sprzęgło łapie na styk, niech skrzynia sobie głośniej klika ale zapas luzu powinien być.

 

Słyszałem o przypadku jak pejcze na klamkach zarżnęły sprzęgło.

Stawiały taki opór, ze zaciskały lekko hamulec i rozłączały delikatnie sprzegło, ponoć były dłuuugie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, tak sobie śledze temat warriora od czasu do czasu na FM i musze przyznać, że u mnie też coś ze sprzęgłem jest nie halo, albo mam takie głupie wrażenie. Przy 3,5tyś obr. na min i w górę, silnik tępo ciągnie, wkręca się, ale motocykl nie przyspiesza za rewelacyjnie. Tak jakby slizgało sprzęgło. Jak to jest z waszymi maszynami panowie? Też tak macie i to jest normalne zachowanie? Czy jest to wina sprzęgła? Nie mam power commandera, przebieg 58tyś,, wymieniłem filtry powietrza na K&N rok produkcji 2003. Tu macie focie warriora

Jezdze nim drugi sezon i mam wrażenie, ze jest nieco słabszy niz w poprzednim, że brak mu tego jadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...