skwara Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Panowie wymieniłem pas ( stary pękł ) jak sprawdzić czy jest poprawnie naciągnięty ???? Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Pas najlepiej sprawdzić odpowiednim przyrządem,do kupienia np w USA za ok 30$,ale jeśli nie masz tego to w środku odległości między kołami nie powinien przekręcić się więcej niż 45 stopni. http://www.ebay.com/itm/Motion-Pro-Belt-Tension-Gauge-Harley-Davidson-Low-Rider-FXS-2012-/320974888568?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4abb981e78&vxp=mtr Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Panowie wymieniłem pas ( stary pękł ) Jakim cudem pękł???? Ile miał przebiegu????Teoretycznie Yamaha na pas daje 60k chyba mil... Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Panowie wymieniłem pas ( stary pękł ) jak sprawdzić czy jest poprawnie naciągnięty ???? Witaj.Do prawidłowego naciągu służy specjalny dynamometr ale kto będzie latał i szukał takiego.Ja to robiłem na oko.Ręką pchałem go od dołu.Jeśli pas uginał się o kilka milimetrów i mieścił się w okienku kontrolnym to znaczy że jest ok.Oczywiście takie ugięcie musi wynosić nie mniej niż 3 mm bo będzie za mocno naciągnięty.No chyba że wolisz załatwić sobie taki dynamometr to wtedy naciskasz na pas siłą 45N .obliczasz sobie naciąg zaznaczając początkową pozycje(miarka kontrolna ma zakres 5 mm).Pozniej zaznaczasz pozycje z odpowiednim naciskiem.Wyliczasz naciąg odejmując wynik z dynamometrem od wyniku początkowego.W książce pisze żę naciąg powinien mieć zakres 6-8 mm.Trochę to pokręcone ale tak się robi to książkowo:)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Przebieg jest nie ważny,widziałem pasy które pękły po 20 tyś km.Najczęściej winą jest nie właściwie naciągnięty pas lub ciało obce ,które wleci pod pas.Na pas nikt Ci nie da gwarancji Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 A co do zerwania pasa mi również niedawno pękł przy awaryjnym hamowaniu.Nie zdążyłem wcisnąć sprzęgła bo chłop mi wylazł nagle na droge i pas strzelił.układ napędowy mocno rozpędzony i nagle koło stop(bez sprzęgła)słabszy punkt na pasie i dziękuje:(musiałem zamówić nowy. aaa a mój przebieg to 31 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 (edytowane) mam przebieg ponad 50tys, jak kupiłem motocykl to pas już był pęknięty a spowodował to zapewne jakiś mały ostry kamień ale ostatnio działo się coraz gorzej aż stracił jednego zęba przy pęknięciu, miarka się przebrała i zamówiłem wzmacnianego Panthera,na allegro znalazłem coś takiego http://allegro.pl/pr...2599923303.html powinno się nadać ale czy warto inwestować Edytowane 9 Września 2012 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Warto ale czy tylko dla siebie to nie wiem,ja serwisuję kolegom motocykle i wszystkie są na pasie i w moim przypadku to urządzenie się sprawdza.Ale tu cena jest bardzo przystępna więc nie są to wyrzucone pieniądze. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 jeszcze jedna sprawa, przy okazji odkręcania wydechy okazało się że uszczelki są przepalone delikatnienumer oryginału 3EG-14613-00 ale 60zł za sztuke to chyba przesada gdzie mozna kupić cos tańszego ewentualnie jakies wymiary bo coś podebrać Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 jeszcze jedna sprawa, przy okazji odkręcania wydechy okazało się że uszczelki są przepalone delikatnienumer oryginału 3EG-14613-00 ale 60zł za sztuke to chyba przesada gdzie mozna kupić cos tańszego ewentualnie jakies wymiary bo coś podebrać Kolego znalazłem coś takiego...http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,8419,uszczelka-kolektora-wydec.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 znalazłem to samo jednak kolega w miejscowym sklepie zamówił mi ( zobaczymy co to będzie ) niby wymiar ten sam po 6zł za sztukę Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlusBrader Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Wymieniłem olej Motul 5100 10\40 .Po wymianie 1000 km ok. Terraz na ciePłym kłoPoty ze znalezieniem neutralu i jakosik twardziej biegi się zapina. Co koledzy na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Wymieniłem olej Motul 5100 10\40 .Po wymianie 1000 km ok. Terraz na ciePłym kłoPoty ze znalezieniem neutralu i jakosik twardziej biegi się zapina. Co koledzy na ten temat. Sprawdź sobie linkę sprzęgła.Ja miałem bardzo podobnie i była już naderwana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 BluesBrader miałem tak samo, zmieniłem olej na Motul 300v dedykowany do Vtwin chłodzonych powietrzem i nie mam juz takich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Pas najlepiej sprawdzić odpowiednim przyrządem,do kupienia np w USA za ok 30$,ale jeśli nie masz tego to w środku odległości między kołami nie powinien przekręcić się więcej niż 45 stopni. O.K a do czego jest to okienko z podziałką na środku dolnej plastikowej osłony pasa? Ja naciągam pas tak, że ręką uginam go od dolnej kreski do środkowej... koło kręci się bez wyczuwalnych oporów. Zrobiłem już na takim ustawieniu z 15.000km, pas ma 9 lat (warrior z 2003r), zero uszkodzeń czy widocznych śladów zużycia... Edytowane 13 Września 2012 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.