Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj,

 

Odnośnie zapytania kolegi o instrukcję do Wariota w jęz. polskim, to wątpię, żeby Ci się udało coś takiego znaleźć. Ten motocykl nigdy nie był w naszym kraju w oficjalnej sprzedaży u dealerów Yamaha, a nawet gdyby był to nie wiem czy oni coś takiego przygotowują w naszym języku.

 

 

 

Witam,

 

Warriora pierwszy raz dosiadłem na jazdach testowych w 2002 roku w Poźrzadle (YAMAHA).

I był tam sprzedwany.

 

Wczoraj kupiłem model z 2003 roku.

 

Otrzymałem również komplet dokumentów dołączanych do motocykla.

W tym: INSTRUKCJA OBSŁUGI MOTOCYKLA XV1700 Warrior w języku polskim - 92strony.

Od jutra zaczynam zawiłe procedury rejestracyjne.

Jak zakończy się gehenna to postaram się poskanować i wstawić na jakiś FTP.

 

 

Pozdro!

Robert

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sytuacja jest mi znana.

Dlatego brałem pod uwagę rynek z PL

bo yamaha naprawia to za darmo w ramach akcji serwisowej.

Nawet po upływie okresu gwarancyjnego.

 

Z importowanymi zza oceanu sprawa wygląda inaczej.

 

Czas pokaże co będzie.

Nie ma co zakładać najgorszego :bigrazz: ...

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

bo yamaha naprawia to za darmo w ramach akcji serwisowej.

Nawet po upływie okresu gwarancyjnego.

 

Czas pokaże co będzie.

 

Potwierdzam, miałem wykonywana akcję wymiany CPS w lokalnym serwisie Yamahy (Mankiewicz). Miałem pewne obawy lecz wszystko odbyło się profesjonalnie bez jakichkolwiek kosztów dla mnie. Można orzec ,że nawet na tym zyskałem bo wymienili mi filtr oleju i sam olej.

 

A sprawdzałeś mocowanie przedniego koła pasowego przy zakupie ?,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, miałem wykonywana akcję wymiany CPS w lokalnym serwisie Yamahy (Mankiewicz). Miałem pewne obawy lecz wszystko odbyło się profesjonalnie bez jakichkolwiek kosztów dla mnie. Można orzec ,że nawet na tym zyskałem bo wymienili mi filtr oleju i sam olej.

 

A sprawdzałeś mocowanie przedniego koła pasowego przy zakupie ?,

 

Nie nie sprawdzałem... w temacie warriora jestem świerzakiem.

Jak to sprawdzić?

 

Motocykl toczy się na wyłączonym silniku bezgłośnie, nic nie puka, stuka, nic nie trze.

Biegi wchodzą pięknie, jazda tym to czysta przyjemność.

 

On ma 9100km.

 

Wiesz poprzednie moje 3 motocykle pod rząd to v-maxy tak więc i mam niezły przeskok na lepszą technologię :cool: (zawiecha, heble)

 

Chociaz wyczuwam ten delikatny brak mocy.

Pozatym zbiera się zadowalająco.

Ale co tam starczy mi.

Ja już się szybko w życiu najeździłem.

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie sprawdzałem... w temacie warriora jestem świerzakiem.

Jak to sprawdzić?

 

W modelach do 2006r, występuje efekt luzowania się tego koła pod wpływem obciążenia.

Gdy odkręcisz osłonę koła to stosunkowo łatwo to stwierdzić po obecności w komorze czerwonego pyłu.

Pył ten to materiał wałka zdawczego który się lekko piłuje. Jak dokonasz oględzin to napisz będziemy radzić co dalej.

 

W moim egzemplarzu musiałem poprawić mocowanie bo przy przebiegu ok 7000km zużywałem podczas rutynowego przeglądu ten czerwony pył.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Woriorze chyba jest tak samo mocowany przedni pulej, za pomocą nakrętki.Luzuje się ona również w Wild Starze i Road Starze 1600.A więc warto tam czasem zaglądnąć.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego rocznika dotyczy kilka akcji serwisowych, radze sprawdzić czy motocykl był już modyfikowany.

Najbardziej inwazyjna i najważniejsza jest ta z skrzynią biegów.

 

Pozdrawiam

 

Mógłbys rozwinąc temat? Przede wszystkim temat skrzyni ale równiez i inne kwestie - nie o wszystkim chyba wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bym się na zapas nie martwił.

 

Ze skrzynia to wiem, ze yamaha wymieniała tryby 2 i 4 biegu - za darmo robota i częsci.

A co do reszty to zapewne kwestia użytkowania...

 

Na przykład powiem tak, w v-maxach siada również skrzynia.

Ja miałem przez 12 lat 3 sztuki i w żadnym mi nie padła - a padały inne rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bym się na zapas nie martwił.

 

Ze skrzynia to wiem, ze yamaha wymieniała tryby 2 i 4 biegu - za darmo robota i częsci.

A co do reszty to zapewne kwestia użytkowania...

 

Na przykład powiem tak, w v-maxach siada również skrzynia.

Ja miałem przez 12 lat 3 sztuki i w żadnym mi nie padła - a padały inne rzeczy...

 

Postraszyliście mnie, bo u mnie faktycznie jest problem z dwójką, wchodzi nieciekawie... ja mam model z 2003 kupiony u niemieckiego dealera. Mam wszystkie papiery. Czy możecie napisać coś więcej o akcji wymiany trybów? jak to wyglądało i na jakich warunkach?

 

Pozdr.

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postraszyliście mnie, bo u mnie faktycznie jest problem z dwójką, wchodzi nieciekawie... ja mam model z 2003 kupiony u niemieckiego dealera. Mam wszystkie papiery. Czy możecie napisać coś więcej o akcji wymiany trybów? jak to wyglądało i na jakich warunkach?

 

Pozdr.

 

Dajesz moto do najblizszego dealera YAMAHA.

Naprawiają jeśli nie było robione (sprawdzą w bazie danych).

Jak masz wersję z europy to nie powinno być problemu.

Z tego co mi wiadomo to nic nie powinno cie to kosztowac...

 

Dzwon najlepiej do dealera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do akacji serwisowych to wszystko jest tu:

 

http://rswarrior.com/files/folders/recalls/default.aspx

 

trzeba się zarejestrować aby ściągnąć PDFy.

 

Brakuje tam tylko akcji z TPS. Jeżeli nie gaśnie wam na wolnych obrotach po rozgrzaniu to znaczy że nie podlegacie pod tą akcje.

 

Tak jak pisałem wcześniej "najgorsza" jest ta z skrzynią biegów, ponieważ trzeba wytaszczyć silnik z ramy i rozebrać go prawie doszczętnie. Ryzyko związane jest tu z kompetencją i rzetelnością serwisu w którym chcecie tego dokonać. Muszą robić starannie aby nic nie porysować no i właściwie poskładać.

 

Przedni pulley to odrębna historia, nie podlega niestety pod żadną akcję (puki co) trzeba doglądać aby nie dopuścić do wyrobienia frezu na wałku zdawczym. Ja poprawiałem dwa razy. Drugim razem inną technika i bardzo skutecznie.

 

Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Brakuje tam tylko akcji z TPS. Jeżeli nie gaśnie wam na wolnych obrotach po rozgrzaniu to znaczy że nie podlegacie pod tą akcje.

 

 

Mój warrior wlaśnie gaśnie po rozgrzaniu na wolych obrotach, ale nie za często, lecz sie zdarza. Cały czas sie głowie o co z tym chodzi i nikt nie jest mi w stanie powiedziec. Możecie Panowie rozwinąć ten temat bardziej? No i oczywiscie rok produkcji mojego motocykla to 2003r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPS - chodzi o czujnik położenia przepustnicy?

 

Dotarłem, ze w moim na gwarancji był wymieniany czujnik położenia (chyba) wału (akcja serwisowa yamahy).

A jak gaśnie to może masz PC i w tym problem?

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teoretycznie po każdej akcji serwis powinien znaczyć dany pojazd gwiazdką nad numerem VIN w odpowiedniej pozycji. Pozwala to na szybkie odróżnienie motocykli modyfikowanych i tych do przeróbki.

 

Poza tym są jeszcze inne znaki szczególne. Np po modyfikacji CPS (czujnik pozycji wału) na uszczelce kabla wychodzącej z silnika na motocyklach modyfikowanych jest biały punkt.

 

Panowie, akcjami nie ma co się za bardzo przejmować, były, są i będą (jest już najnowsza dla modeli 2008-2009).

 

W biuletynach serwisowych Yamahy jest napisane że nie ma znaczenia czy pojazd jest na gwarancji czy nie, są to modyfikacje bezpieczeństwa i podlegają nim wszystkie maszyny będące w użytku. Dlatego też gdy są wątpliwości należny zgłaszać się do autoryzowanych serwisów. Powinni podjąć temat bez sprzeciwu (tak było w moim przypadku).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...