Gość Wojtas Opublikowano 18 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 Niektóre motorowery (nie wiem jak większe maszyny) są blokowane na kostce zapłonowej zwanej CDI, np w dt 80 blokowane są modele do 95roku, te młodsze już są bez blokady produkowane. Ale przejdźmy do sedna sprawy na płytce CDI jest kondensator który poprostu trzeba zmostkować - połączyć oba jego styki, zabieg ten zwiękasza zakres obrotów i moc (sprawdziłem na własnej skórze) i jest git!!! 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 Wojtas ja mam DT50MX '94 ... mozliwe ze jest tez u mnie? Jak sie to objawia?! Moja Yama na zebatce tylniej <50> leci ok. 70 km/h. Gdy wlozylem zebatke <41> - leciala tyle samo, tylko zatrzymywala sie na niskich obrotach i dalej nie chciala sie wkrecac ... a zapas mocy byl bardzo duzy (mam 12 atm.). Ktora to kostka (mam dwie), jedna nad cylindrem a druga pod siedzieniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 Jestem w 90% pewien że w Twojej dt też jest tego typu blokada. CDI znajduje się u mnie nad cylindrem zaraz obok cewki zapłonowej. Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wychodzą z niej 4 kable, aha ona jest trwale zalana plastikiem, musisz piłką delikatnie zdemontowa, pod tym jest kauczuk, z nim musiałbyś się trochę pobawić bo zaraz pod nim jest płytka i trzeba uważać żeby nic nie uszkodzić. Jak będziesz miał tyle zrobione to daj mi znać jak to wygląda albo wyślij mi foto tego. Jest blokada tak jak mówiłem wcześniej gdy 2 druty kondensatora leżą na różnych, odizolowanych od siebie ścieżkach, trzeba te ścieżki ze sobą połączyć - zmostkować drucikiem. Co do blokad w DT, a w tym jestem dobry :notworthy: to wiem że możesz mieć na wydechu - obadaj czy nie masz nic wybite na wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 wojtas... jezeli to to - to masz u mnie TAKIEGOOOOOOOOOOO duzego browca :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Zaraz lece do garazu i zrobie fotke kostki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 Kumpel ma Dt 80 z 1996 i też chciał iść w moje ślady ale okazało się jak rozpołowił że styki kondensatora leżą na jednaj ścieżce i nic nie zdziałał. Ja po rozblokowaniu zauważyłem że szybciej wchodzi na obroty i żre ziemię, na starcie rył przez 10 metrów, co nie było zauważane przed tuningiem. Sprawź czy w kolanie masz bebechy, jak tak to albo je wymień na sportowe albo rozetnij i wyjmij dławik - ja tak zrobiłem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 Nad cylindrem we skazanym miejscu znalazlem kostke ... ale wchodza do niej 2 kable :notworthy: :notworthy: :) :)...Oto fotki: ____________________________________________________________ Jest takze jeszcze pod siedzeniem ... z niej wychodzi 6 kabli. Co robić? :) BTW: Co dokladnie robi CDI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 A pod siedzeniem to nie będzie przerywacz kierunków lub ładowanie?? Aha powiedz mi czy od tej kostki którą sfotografowałeś idzie jakis kabel do cewki zapłonowej?? Kurde nie wiem dokładnie jak jest w Dt 50 hmm ale sądzę tak i tak że to co na foto to jest CDI !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 wiec tak to wyglada od srodka: a na obudowie kostki jest napisane: FZS50SD85 c/m21w x 2 +3Wreszta zatarta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 19 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 [cea_PL"]wiec tak to wyglada od srodka:a na obudowie kostki jest napisane: FZS50SD85 c/m21w x 2 +3Wreszta zatarta Napisy wskazują że jest to... przerywacz kierunków. Nie trafiłeś szukaj dalej. Poza tym odchodzą z niego trzy wyjścia a Wojtas mówił o 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 HEHEHEHE Panowie.Cea to jest przerywacz a nie CDI. Jesli chesz znaleść CDI to od swiecy idz:swieca ,cewka zpłonowa i CDI. Ale wątpie zebyś znalazł bo cos mi sie zdaje ze w MX'ach jezt zapłon mechaniczny. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 21 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2003 :oops: to ze to jest przerywacz to wiem ... domyslilem sie tego po oznaczeniach ale postow nie zmienilem :notworthy: :oops: Wiec gdzie jest blokowany MX (oprocz tlumiku)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DOMINIK Opublikowano 19 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2004 wojtas daj mi swoje gg zebym mogł pogadać tez mam dt 80 lc2 z 1993 i jestem pewny ze jest blokowana na module raz go rozlozylem ale neiwieidzlaeem co do czego to zaizolowalem go i jezdze tak jak bylo v-max to 90 km/h a na kolanku i koncowce wydechu pisalo ... 80 km/h wyczyscilem wszystko i odrazu ;lepiej ale to niejest to krece ja do 7 tysi bo po wyrzej juz ma trudnosci wiec neitargam jej do oporu tylko wykorzystuje maxymalne przyspieszenie moje gg to 4160800 pisz!!!!!!!!!! dokladnie zeskanuje moduł i wysle ci fotki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 19 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2004 tez mam teraz zamiar pobawic sie swoja CDI tak jak to ujał Wojtas ale boje sie ze cos spierdziele i bedzie dupa z jazdy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 23 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2004 Panowie to jest proste! nie wiem czego sie boicie. Trza uwazać tylko przy rozcinaniu, dalej trzeba zmostkować niebieski kondensator i heja:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DOMINIK Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 ja mam dt 80 z 1993 rku rozlozylem modul troche ta plytke polamalem ale polutowalo sie idziała ja widziałem 2 kondensatory obok siebi one bylu polozone obok takiej niebieskiej jakby beczki malutkiej jeden miał jakies 3 paski narysowane na sobie czerwony czarny i jeszcze jakis a ten 2 obok niego byl caly czarny on byl blizej srodka i chyba jeszcza jikis kondensator byl pod pomaranczowym prostokoncikiem duzym na srodku pisalo nanim cdi i podnim wlasnie tez byl jakis ale w koncu nic neizrobilem i lipa :P ipowiedz mi ktory powinienem zmostkowac i co to dokładnie znaczy !!!!!!!! pozdro dzieki z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.