Skocz do zawartości

Prosze o pomoc!


michal.kul
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. pisalem wczesniej o NSR JC20 125 ze zostala ,,zaryta" na smierc. kupilem motor od kolesia ktory stwierdzil ze pojedzie nia 140 km. i mi ja przywiezie do domu (motor zaraz po remoncie ) na podworku u niego odpalal bez najmniejszego problemu po przywiezieniu go laweta bo w trasie sie spierd**** ;/ Moj tato od tego czasu twierdzi ze to ja ja zajechalem na podworku gdy ja tylko dostalem (nie chciala odpalic na rozrusznik mimo ze aku nowe) jezdzilem nia przez ok 6-7 minut po czym odstawilem . poszedlem do mechanika okazalo sie ze jest martwa 2 bary ;/ prosze o pomoc bo chyba oszaleje!! :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zabierz się za ściągnięcie cylka. Jak poszedł pierścień to pewnie narobił niezłego bałaganu. Jeśli masz (miałeś) nicasil to czeka cię tulejowanie (od ok 600zl razem z tłokiem) albo nakładanie nicasilu z ewentualną regeneracją (od 1000zl w górę bez tłoka). Pewnie to wina dozownika, tak przynajmniej było w moim przypadku-zapchał się, przestał podawać olej i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tlok sie zwalił to mógł uszkodzić cylinder. Mi odstający pierścień od zatartego tłoka zrobił małą dziurkę w kanale. Nie chcę cię straszyć ale moje moto też dymiło. Nawet jechało się dobrze tylko gasł w miejscu i nie chciał trzymać wolnych obrotów, dopiero jak poczułem żar z chłodnicy to się skapnąłem o co chodzi

 

 

http://www.bikepics.com/pictures/1068965/ tutaj fotka tego co tłok zrobił z cylindrem

 

 

 

tak jak pisze Kuba zabierz się za rozkręcanie i pisz po kolei co i jak

Edytowane przez SuleY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec. usiadlem pierwszy raz na motor i odpalil bez problemu.

pojezdzilem moze z minute po podworku i postawilem ja

potem koles rozpoczal podroz do mojego domu na tym motorzei pewnie dopierdzielil jej na dotarciu takie obraty ze nie dala rady. zmienilem swiece i dalej zima

pali tylko na pych i ma malo mocy (NS-1) miala wiecej

nie trzyma wolnych obrotow i trzeba ja gazowac.

wkreca sie max do 8 tys obrotow

i Najlepsze!

sprezanie

.

.

.

2 atmosfery!! mam ochote temu kolesiowi upierdo*** dlonie przeciez!!! :crossy: ;) :icon_twisted: :banghead: :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec. usiadlem pierwszy raz na motor i odpalil bez problemu.

pojezdzilem moze z minute po podworku i postawilem ja

potem koles rozpoczal podroz do mojego domu na tym motorzei pewnie dopierdzielil jej na dotarciu takie obraty ze nie dala rady. zmienilem swiece i dalej zima

pali tylko na pych i ma malo mocy (NS-1) miala wiecej

nie trzyma wolnych obrotow i trzeba ja gazowac.

wkreca sie max do 8 tys obrotow

i Najlepsze!

sprezanie

.

.

.

2 atmosfery!! mam ochote temu kolesiowi upierdo*** dlonie przeciez!!! :biggrin: :flesje: :notworthy: :banghead: :bigrazz:

 

2 atm - czyli ciśnienie zaledwie dwukrotnie większe niż atmosferyczne, nie ma żadnych szans na uruchomienie silnika. Idąc dalej - aż tak małe ciśnienie oznaczałoby zniszczenie lub brak pierścieni tłokowych, uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, pęknięcie głowicy itp.

 

W pierwszej kolejności zmień mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 atm - czyli ciśnienie zaledwie dwukrotnie większe niż atmosferyczne, nie ma żadnych szans na uruchomienie silnika. Idąc dalej - aż tak małe ciśnienie oznaczałoby zniszczenie lub brak pierścieni tłokowych, uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, pęknięcie głowicy itp.

 

W pierwszej kolejności zmień mechanika.

 

 

to nie moj mechanik to robil tylko mechanik tego kolesia:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz no , czy oprócz tego że słaby spręż , i nie pali , to słychać coś z silnika?Generalnie zgadzam się z przedmówcami , ale to najgorszy scenariusz .Jeśli nic przy kręceniu silnika nie słychać(ostrożnie!!) to przyłóż rękę do wlotu powietrza (filtr lub lepiej gaźnik) , i przy otwartej przepustnicy kopnij.Powinno czuć wciągane i wypychane powietrze.Jeśli nie to już jest lepiej.Albo masz czymś zatkany kolektor ssący , albo wywalony seemering( albo masakrę w cylindrze).

Odpisz , a pokombinujemy dalej.

 

 

:smile: Chyba się zamotałem :lapad: To efekt szybkiego wstawania :icon_evil:

Mimo wszystko sprawdź czy ciągnie powietrze i jak mocno.Tak jak napisałem przyczyn może być kilka , nie tylko pierścienie.

I nie pal sprzęta.

Edytowane przez goorny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozkręcanie jest bajecznie proste ja sam wszystko zrobiłem wysłałem do tulejowania odebrałem, tylko znajomy mechanik mi założył głowicę i cylek bo nie miałem klucza dynamometrycznego. Kiedyś trzeba się tego nauczyć bo dużo mechaników kręci, pieprzy robotę i za wszystko trzeba im dobrze zapłacić - oczywiście trzymam kciuki żeby twoje moto jak najszybciej znowu jeździło bez większych kosztów.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robilem MBX-a ponoc to samo albo zblizone ale jednak nie:P to ma jezdzic a nie sie psuc:P poza tym mechanik to moj dobry znajomy wiec moze bedzie troche taniej:) Dziekuje za rady :P mam nadzieje ze kiedys spotkamy sie na zlocie;) :crossy: :clap: :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...