michal.kul Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam. pisalem wczesniej o NSR JC20 125 ze zostala ,,zaryta" na smierc. kupilem motor od kolesia ktory stwierdzil ze pojedzie nia 140 km. i mi ja przywiezie do domu (motor zaraz po remoncie ) na podworku u niego odpalal bez najmniejszego problemu po przywiezieniu go laweta bo w trasie sie spierd**** ;/ Moj tato od tego czasu twierdzi ze to ja ja zajechalem na podworku gdy ja tylko dostalem (nie chciala odpalic na rozrusznik mimo ze aku nowe) jezdzilem nia przez ok 6-7 minut po czym odstawilem . poszedlem do mechanika okazalo sie ze jest martwa 2 bary ;/ prosze o pomoc bo chyba oszaleje!! :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Po takim opisie sytuacji mozna wyciagac wiele wnioskow. Brak kompresji moze byc spowodowany :-zatarciem-uszkodzeniem tloka/pierscieni (zazwyczaj konczy sie to szlifem)-lapaniem lewego powietrzaTyle moge Ci pomocPozdrawiamFilip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 W takim razie zabierz się za ściągnięcie cylka. Jak poszedł pierścień to pewnie narobił niezłego bałaganu. Jeśli masz (miałeś) nicasil to czeka cię tulejowanie (od ok 600zl razem z tłokiem) albo nakładanie nicasilu z ewentualną regeneracją (od 1000zl w górę bez tłoka). Pewnie to wina dozownika, tak przynajmniej było w moim przypadku-zapchał się, przestał podawać olej i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.kul Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Olej byl bo kopcil. mam nadzieje ze to tylko tlok sie zwalil bo chyba pier*** ;/ 1000 zł! ? boze;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 nie chysteryzujcie , chłopaku jak masz jakieś narzędzia to pisz po kolei my cie pokierujemy i koszta sie mniejszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) jak tlok sie zwalił to mógł uszkodzić cylinder. Mi odstający pierścień od zatartego tłoka zrobił małą dziurkę w kanale. Nie chcę cię straszyć ale moje moto też dymiło. Nawet jechało się dobrze tylko gasł w miejscu i nie chciał trzymać wolnych obrotów, dopiero jak poczułem żar z chłodnicy to się skapnąłem o co chodzi http://www.bikepics.com/pictures/1068965/ tutaj fotka tego co tłok zrobił z cylindrem tak jak pisze Kuba zabierz się za rozkręcanie i pisz po kolei co i jak Edytowane 23 Lutego 2008 przez SuleY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.kul Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 wiec. usiadlem pierwszy raz na motor i odpalil bez problemu.pojezdzilem moze z minute po podworku i postawilem japotem koles rozpoczal podroz do mojego domu na tym motorzei pewnie dopierdzielil jej na dotarciu takie obraty ze nie dala rady. zmienilem swiece i dalej zimapali tylko na pych i ma malo mocy (NS-1) miala wiecejnie trzyma wolnych obrotow i trzeba ja gazowac.wkreca sie max do 8 tys obrotowi Najlepsze!sprezanie...2 atmosfery!! mam ochote temu kolesiowi upierdo*** dlonie przeciez!!! :crossy: ;) :icon_twisted: :banghead: :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 140km to trasa dla silnika na dotarciu kosmiczna, może mu sie przegrzał i tym samym znów wracamy do zatarcia... Cóż nie dowiesz się póki nie zajrzysz pod głowicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 wiec. usiadlem pierwszy raz na motor i odpalil bez problemu.pojezdzilem moze z minute po podworku i postawilem japotem koles rozpoczal podroz do mojego domu na tym motorzei pewnie dopierdzielil jej na dotarciu takie obraty ze nie dala rady. zmienilem swiece i dalej zimapali tylko na pych i ma malo mocy (NS-1) miala wiecejnie trzyma wolnych obrotow i trzeba ja gazowac.wkreca sie max do 8 tys obrotowi Najlepsze!sprezanie...2 atmosfery!! mam ochote temu kolesiowi upierdo*** dlonie przeciez!!! :biggrin: :flesje: :notworthy: :banghead: :bigrazz: 2 atm - czyli ciśnienie zaledwie dwukrotnie większe niż atmosferyczne, nie ma żadnych szans na uruchomienie silnika. Idąc dalej - aż tak małe ciśnienie oznaczałoby zniszczenie lub brak pierścieni tłokowych, uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, pęknięcie głowicy itp. W pierwszej kolejności zmień mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.kul Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 2 atm - czyli ciśnienie zaledwie dwukrotnie większe niż atmosferyczne, nie ma żadnych szans na uruchomienie silnika. Idąc dalej - aż tak małe ciśnienie oznaczałoby zniszczenie lub brak pierścieni tłokowych, uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, pęknięcie głowicy itp. W pierwszej kolejności zmień mechanika. to nie moj mechanik to robil tylko mechanik tego kolesia:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 (edytowane) A powiedz no , czy oprócz tego że słaby spręż , i nie pali , to słychać coś z silnika?Generalnie zgadzam się z przedmówcami , ale to najgorszy scenariusz .Jeśli nic przy kręceniu silnika nie słychać(ostrożnie!!) to przyłóż rękę do wlotu powietrza (filtr lub lepiej gaźnik) , i przy otwartej przepustnicy kopnij.Powinno czuć wciągane i wypychane powietrze.Jeśli nie to już jest lepiej.Albo masz czymś zatkany kolektor ssący , albo wywalony seemering( albo masakrę w cylindrze).Odpisz , a pokombinujemy dalej. :smile: Chyba się zamotałem :lapad: To efekt szybkiego wstawania :icon_evil: Mimo wszystko sprawdź czy ciągnie powietrze i jak mocno.Tak jak napisałem przyczyn może być kilka , nie tylko pierścienie.I nie pal sprzęta. Edytowane 25 Lutego 2008 przez goorny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.kul Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 dzieki wszystkim za rade;) dalem motor do mechanika bo przeraza mnie widmo rozkrecania tego silnika (cylka glowicy itp.) naprawde dziekuje:) :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Tylko po wszystkim , napisz co było spaprane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 rozkręcanie jest bajecznie proste ja sam wszystko zrobiłem wysłałem do tulejowania odebrałem, tylko znajomy mechanik mi założył głowicę i cylek bo nie miałem klucza dynamometrycznego. Kiedyś trzeba się tego nauczyć bo dużo mechaników kręci, pieprzy robotę i za wszystko trzeba im dobrze zapłacić - oczywiście trzymam kciuki żeby twoje moto jak najszybciej znowu jeździło bez większych kosztów. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.kul Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 robilem MBX-a ponoc to samo albo zblizone ale jednak nie:P to ma jezdzic a nie sie psuc:P poza tym mechanik to moj dobry znajomy wiec moze bedzie troche taniej:) Dziekuje za rady :P mam nadzieje ze kiedys spotkamy sie na zlocie;) :crossy: :clap: :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.