MłodyWilk22 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Chyba jeszcze nikt :) tez myślę o tskim cudzie na nastepny sezon. Zastanawia mnie zawsze ile mniej mocy jest na tych pierwszuch 4 biegach. Z tego co wiem to ten wyswietlacz okłamuje kompa i cały czas podaje mu sygnał, ze jest zapięta piątka. Także zdaj relację czy ma duzo wieksza kopa na niższych biegach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 (edytowane) Wyświetlacz wskazuje tylko zapięty bieg. Okłamuje kompa TRE - eliminator opóźnienia zapłonu. I to ustrojstwo jest już całkiem sprawne:). Nie ma charakterystycznego szarpania przy dodawaniu gazu zwłaszcza w jeździe miejskiej. Reakcja na dodanie gazu jest zdecydowanie lepsza! Czy motocykl jest mocniejszy? Trudno powiedzieć, ale komfort jazdy zdecydowanie się poprawił. TRE zdejmuje ograniczenie prędkości maksymalnej, czego jeszcze nie sprawdziłem. Przed instalacją na 6-tym biegu silnik kręcił się do 11 tys. obr/min - teraz powinno dojść jeszcze z 400 obr. Sprawdzę oczywiście:) Edytowane 27 Czerwca 2009 przez even Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ograniczenie predkości w mojej wersji mnie akurat nie interesuje :) Ale skoro nie szarpie przy spokojnej jeździe i motocykl komfortowo oddaje moc to już zacieram ręce na nasępny sezon :biggrin: Długo się męczyłes z podpinką :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Podpięcie TRE zajmuje ok. 3 minut:) 2 wtyczki wpięte w układ pod zbiornikiem. Natomiast wyświetlacz trzeba wlutować - 5 kabelków w wiązkę za zegarami. Tu chyba lepszy byłby wyświetlacz GiPro z wtyczkami (jest jednak sporo większy). Po fakcie zauważyłem, że mój Acumen również ma wtyczki jako akcesoryjny dodatek:) Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 (edytowane) A powiedz mi Even czy po przełączeniu biegu urzadzenie szybko wykrywa zmiane. Bo z tego co czytałem to DG8 rozpoznaje bieg z informacji - obroty/predkośc i czasami jest jakaś zwłoka zanim sobie to przeliczy :) Notimiast GIPRO bierzer info berposrednio ze skrzyni i chodzi to ponoc lepiej. Tylko, że GIPRO jest droższy o około 100zł i nie ma w sobie układu TRE... I doradź gdzie kupowałeś bo widze, ze u nas w Polsce to koszt około 370-380zł... A tutaj jest opisane jak domowym sposobem zrobic TRE :) http://www.wardsweb.org/busa/hayabusa_mods_tre.html Wiem ze trzeba wstawic tam rezystor o wartości 6,8k ale szczegółów jeszcez nie rozkminiłem :) Jak ktoś potrafi to dokładnie przetłumaczyc to bardzo byłbym wdzięczny bo mnie Even podjarałeś, ze busa wtedy lepiej oddaje moc :crossy: Dobra wszystko już wiem - dla zainteresowanych: po rozpieciu wtyczki wyciagamy różowy przewód do którego wlutowujemy oprnik 6.8k i podlączamy go do czarnego przewodu z drugiej strony wtyczki tak jak na fotce jest to pokazane... tylko chyba jakaś lipa bo gośc pisze, ze na luzie wtedy motocykl ma okolo 2000 obr/min a jak sie wciśnie sprzegło to obroty wtedy spadają do normalnego poziomu. Wiec tak naprawde nie jest takie proste oszukanie kompa i do profesjonalnego podjeścia do sprawy potrzebna jest elektronika. Ale z ciekawości chętnie zobacze jak to smiga bez opóźnienia zapłonu i zdam relacje :) Edytowane 28 Czerwca 2009 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Mam pytanie do użytkowników Hajki - jakie temperatury osiąga ciecz chłodząca w lecie? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hydzio Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 czy ktoś z was tu obecnych miał kiedyś do czynienia z niedbale wykonanym spawem na jednym z łączeń wahacza w Hayabusie rok 2000? Spaw wygląda jakby wykonał go jakiś amator w porównaniu z innymi spawami na ramie. Spaw wystepuje po obydwóch stronach wahacza. Właściciel twierdzi, że to od nowości. Co prawda na jednym ze zdjec w sieci znlazlem zdjecie wahacza w którym ten sam spaw tez odbiega dalece od ideału. Może to była jakas wada fabryczna? Niestety nie mam fotki spawu o którym mowa. Jezeli ktos coś wie na ten temat dajcie znac. Dzieki z góry!!! POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 taką samą jak w zimie-czyli około 1-2 milimetry przed połową. gdy jedziemy w korku lub po mieście i temperatura idzie w górę to dokładnie w połowie włączy się wentylator i nie pozwoli na dalszy wzrost temperatury. przynajmniej tak jest u mnie a że silnik mam wzór to chyba mogę mówić że tak powinno być... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert M Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Witam wszystkich!!! Jestem posiadaczem K9 a przedtem miałem Haye z 2001 używkę i w 2005 nową. 2001 kupiłem w 2003. Model bez przeróbek. Model 2005 to Yoshimura, K&N, wyświetlacz biegów, light shifter, przelotowe półki, obniżona i wydłużona. 2009 to : obniżona, wydechy Leo Vince, dodatkowy komputer, wydłużona. W planach nowa głowica jak będzie dostępna i cały układ zasilania paliwem i tylna opona około 300 , manetki podgrzewane kanapa akcesoryjna i areograf. Jak by co to będę niedługo posiadał bluzy z kapturem lub bez z dużym logo z przodu w rozmiarach "L" i "XL". Szczegóły na @. PZDR Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 hm...z tą płynnością oddawania mocy to mnie zaciekawiliście bo moja z roku 99 oddaje moc płynnie że lepiej sie już chyba nie da a żadnych ustrojstw zamontowanych nie ma...chyba że starszych-nie zblokowanych modeli to nie dotyczy? tak w ogóle to straciłem prace i mój skarb jest na seel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Panowie kończą mi się powolutku klocki hamulcowe na przodzie. Teraz są założone z tego co pamiętam LUCAS-a i jak to w hayi hamulce są całkiem normlane. Ktoś może polecić firmę która jest godna polecenia i hemble sa bardziej wydajniesze??? Wcześniej maiłem założone orginały i po zmianie na LUCAS-a bez zmian. Ps. I druga sprawa - czy to normalne, że kolcki w przednich zaciskach latają na boki(mają luzy) jak rzyd po pustym sklepie. Objawia się to niemiłymi hałasami(stukotami) po przejaździe przez nierówności np przejazdy przez tory kolejowe itp. Kolega niedawno sprowadził Hayie z niemiec i też ma ten poroblem. Co polecacie - dobrze hamuje i nie lata(nie hałasuje) :) Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_w Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 czy ktoś z was tu obecnych miał kiedyś do czynienia z niedbale wykonanym spawem na jednym z łączeń wahacza w Hayabusie rok 2000? Spaw wygląda jakby wykonał go jakiś amator w porównaniu z innymi spawami na ramie. Spaw wystepuje po obydwóch stronach wahacza. Właściciel twierdzi, że to od nowości. Co prawda na jednym ze zdjec w sieci znlazlem zdjecie wahacza w którym ten sam spaw tez odbiega dalece od ideału. Może to była jakas wada fabryczna? Niestety nie mam fotki spawu o którym mowa. Jezeli ktos coś wie na ten temat dajcie znac. Dzieki z góry!!! POZDRO norma we wczesnych rocznikach taką samą jak w zimie-czyli około 1-2 milimetry przed połową. gdy jedziemy w korku lub po mieście i temperatura idzie w górę to dokładnie w połowie włączy się wentylator i nie pozwoli na dalszy wzrost temperatury. przynajmniej tak jest u mnie a że silnik mam wzór to chyba mogę mówić że tak powinno być... dokładnie tak powinno być :) Panowie kończą mi się powolutku klocki hamulcowe na przodzie. Teraz są założone z tego co pamiętam LUCAS-a i jak to w hayi hamulce są całkiem normlane. Ktoś może polecić firmę która jest godna polecenia i hemble sa bardziej wydajniesze??? polecam każdą firmę która robi stalowe oploty :wink: Ps. I druga sprawa - czy to normalne, że kolcki w przednich zaciskach latają na boki(mają luzy) jak rzyd po pustym sklepie. Objawia się to niemiłymi hałasami(stukotami) po przejaździe przez nierówności np przejazdy przez tory kolejowe itp. Kolega niedawno sprowadził Hayie z niemiec i też ma ten poroblem. Co polecacie - dobrze hamuje i nie lata(nie hałasuje) :) Pozdrawiam Piotr mam jakieś sportowe utwardzone klocki.... jakiejś super większej skuteczności hamowania nie zauważyłem w porównaniu z oplotami... za to szumią podczas jazdy i hamowania jak diabli, i fajnie ściera się tarcza :icon_eek: ... na klekot klocków w zaciskach nic nie poradzisz... ten typ tak ma... i tak ładnie puka jak by główka ramy była wyrąbana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Młody Wilku wspominałeś coś o stelażach Five-star . Zakupiłeś ? jka to sie sprawuje ? Bo coraz bardziej sie upewniam, że potrzebuję kufrów ... :) Przeryłem alledrogo z myślą, że znajde jakiś używany zestaw-niestety ani śladu wiec chyba będzie samemu coś kompletować po sezonie... Co radzicie ? Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Młody Wilku wspominałeś coś o stelażach Five-star . Zakupiłeś ? jka to sie sprawuje ? Bo coraz bardziej sie upewniam, że potrzebuję kufrów ... :) Przeryłem alledrogo z myślą, że znajde jakiś używany zestaw-niestety ani śladu wiec chyba będzie samemu coś kompletować po sezonie... Co radzicie ? Pzdr fivestar pekaja jak cholera... malo kufra nie zgubilem..unikac ....lepsze sa bagazniki sw-motech....ale i tak kufrem trzesie...do hayki niestety trzeba samemu cos wyspawac bo kupic porzadnego sie nie da :( jak sie chce to samemu mozna http://hayka.pl/viewtopic.php?f=12&t=25 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_w Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) do hayki niestety trzeba samemu cos wyspawac bo kupic porzadnego sie nie da :( potwierdzam.... o zakupie sensownych i wytrzymałych stelaży bocznych do hajki można zapomnieć, a zakupując takowe należy liczyć się z problemami :( ... to co sprzedają to jakaś porażka nazywając delikatnie, a nazywając dosłownie to g ... i nie ma co liczyć na to że po na tej przykład parkingówce wszystko bedzie na swoim miejscu....... jedynym wyjątkiem jest stelaż pod topa od sw-motech... ale płyty już nie bo mają za małą powierzchnie wsporczą i kufer się telepie... boczne ramy zrobiłem sobie sam, a płytę pod centralny będę robił w zimie... Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez jacek_w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.