Lit Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Od paru lat mam Horneta 600 i chyba czas na zmianę.Coś co bardziej nadaje się na trasę i nie pali więcej niż szerszeń ale ma podobne osiągi. Myślałem nad VTR'ką 1000...ale róznica w spalaniu jest niewielka, to samo SV 1000, VFR 800 za ciężka dla mnie. Nie chcę sześćsetek, bo jedną już mam. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły dające się zrealizować za około 14 tyś zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Triumph sprint st. Kiedyś mocno myślałem nad VFR 800, ale Sprint bardziej mi podszedł. To oczywiście niepoważna propozycja, bo przecież i tak nie weźmiesz jej pod uwagę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Fazer 1000. Idelane polaczenie sporta z nakedem. http://www.scigacz.pl/FZ1,FZS,1000,Fazer,60.htmlhttp://www.scigacz.pl/Yamaha,FZ1,Fazer,i,F...aked,,1944.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbicniev Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Enduro? :icon_eek: Chyba da ci większą odmianę niż kolejna szosówka. Dziwne pytanie, przecież sam chyba najlepiej wiesz czego ci potrzeba, skoro od kilku lat jeździsz na moto.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deem Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Witam.Może Hornet CB900 lub Bandit 1200 ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lit Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 mam Dr w teren :cool: ale zależy mi na czymś na trasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Nie znasz rynku motocyklowego?Chyba powinienneś wiedziec czego szukasz.Ja wiem...zawsze wiedziałem.Uważam takie temty za bicie piany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Myślę,że doradzanie kupna przez net jest bez sensu. Lepiej pojeździć po salonach, komisach, naciągać znajomych żeby dali się przejechać swoimi motocyklami, a dopasujesz coś do siebie. Samo oglądanie zdjęć, czytanie opinii użytkowników i porównywanie danych katalogowych da spłycony pogląd. Każde moto ma indywidualny charakter i dopiero w praktyce można stwierdzić czy coś takiego pasuje Ci. Ja nie mam uprzedzeń do marek i staram się jeździć na różnych motocyklach gdy mam okazję. Gdybym nie miał ograniczonych możliwości to pewnie przygarnąłbym z kilka tuzinów motocykli niezależnie od marki, narodowości czy typu, choć nie miałoby to i tak sensu, bo żadnego nie zdołałbym dobrze poznać. Poza tym nie szukając daleko, istnieje przecież duży Hornet, a spalanie zależy m.in. od stylu jazdy, wyregulowania motocykla itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lit Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) to nie jest bicie piany...jak narazie to ty bijesz pianę kasztaniąc mi temat...idź sobie nabijaj posty w innym temacie. duży hornet odpada, bo nie ma owiewki. w tym momencie moim typem jest VTR 1000 z mniejszymi dyszami (podobno jest różnica w spalaniu) sprzętem jeździłem i byłem mile zaskoczony Edytowane 21 Lutego 2008 przez Lit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Zawsze może użyć akcesoryjnej owiewki, a seria VTR w oryginale też nie ma dużych owiewek. Poza tym jeśli zależy Ci na oszczędności to spalanie jest jedynie czubkiem góry lodowej. Zawsze większy litraż wiąże się z większymi kosztami utrzymania. Większa moc silnika może oznaczać większe tendencje w zjadaniu opon. Oczywiście wiele tutaj zależy od stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.