mari0704 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) witam. Od paru dni mam nowe moto i nowe problemy. Opisze jak wygląda sprawa. Odpale go na ssaniu pali od kopa , czekam az sie rozgrzeje i jak sie już rozgrzeje to chce wylaczyc ssanie.Jak je wylącze to zaczyna szalec (jest moment co jest ok). Bym stawial ze cos jest z gaznikiem ale nie , pozyczylem gaznik od sprawdzonego simsona i bylo to samo . Co to moze byc ? Czekam na porady. Zapomnialem zaznaczyc ma cylinder 60 cm i nie wkreca sie na maxymalne obroty. z gory dzieki Edytowane 20 Lutego 2008 przez mari0704 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 wydaje mi sie ze poszedl simering od strony magneta i dostaje lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Jak obroty raz rosną, raz spadają to gdzieś ci lewe powietrze łapie. Wyreguluj gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) Jak wylacze ssanie to lapie wysokie obroty i trzyma je równo. jak wlacze/wylacze pare razy ssanie to za ktoryms razem jest dobrze. Nieraz jak jest dobrze wezme puszcze manetke gazu i znowu szaleje ( jednak w minarelce nie mialem takich problemow).Iglice regulowalem i na kazdym ustawieniu to samo,swiece tez kombinowalem.Jest to elektronik i nie jestem w stanie sprawdzic usawienia zaplonu poniewaz nie posiadam lampy otyloskopowej czy jakos tak. Edytowane 20 Lutego 2008 przez mari0704 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Sprawdz czy powierzchnie polaczen gaznika z cylindrem sa idealnie gladkie i czy uszczelka jest jeszcze do zycia, a druga opcja to tak jak mowia koledzy siemmering od strony zaplonu przepuszcza i lapie lewe powietrze.PozdrawiamFilip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 uszczelka jakas dorabiana jest. W piątek zobacze (bym dziś sprawdzil ale jestem chory) i powiem co bylo moze jeszcze cos innego. W silniku okolo 80% części jest nowych (nie wiem do konca czy simeringi) ale większość mechanicznych nowa.Jak chwilowo dobrze pracowal to mial niesamowite osiagi jak na taki pojazd. Teraz strzal z sprzegla i idzie na kolo ale nie ma tego "kopa" bo nie kreci sie do wysokich obrotów. Dzieki za wszelkie info :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 ja miałem w ogarze tak to winny był gaźnik (blokował sie pływak )ale skoro gaźnik zmieniałeś to tylko simmering ...... weź z ciekawości zatkaj wlot powietrza do gaźnika i zobacz czy zgaśnie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 tata dziś sprawdzil ten filtr. Zatykajac wylot motorek sie "udusił". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.kul Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Robilem simsona koledze i tez mial ten problem, tam byl gaznik , moze tak jak pisali inni jest to zimering od strony magneta , od sprzegla na 100 nie bo by olej bral wiec jeden napewno masz sprawny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 simmeringi mam lezec na pułce ale zdrowie mi nie pozwala na zobaczenie przyczyny :/. Mam jeszcze kupe roboty np. zamontowac mechanizm licznika nie wiem jak bo sa tam braki. Jak cos to moze jakos tate wysle po sciagacz do magneta i sie zobaczy dzieki za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 no to nie wiem.........w moim 205 jak był walnięty simmering od strony zapłonu to po zartkaniu wlotu powietrza pracował bardzo nierówno ale chodził i po dodaniu gazu gasnął.......chyba że minimalnie przepuszcza generalnie simmeringów nie da sie sprawdzić po prostu trzeba wsadzić nowy i tyle jak nie pomoże to dalej szukać przyczyny tam poważnie jest tylko kilka miejsc gdzie może łykać lewe powietrze -połaczenie gaźnika z cylindrem -simmering od strony zapłonu -jest jeszcze abstrakcyjny przykład uszczelka cylinder kartery (wiem że w ogarach motorynach jest nie wiem jak w simsonie)ale gdyby ta była walnięta to chyba by w ogóle nie pracował choć ją też warto sprawdzić zapłon raczej odpada choć w sumie to jest elektronik więc kto wie.........to do sprawdzania zapłonu nazywa sie lampa stroboskopowa i mając troche smykałki do elektroniki można tam wpiąć zwykły stroboskop dyskotekowy tylko trzeba wiedzieć jak żeby to przeżyć (wysokie napięcia)więc nie będe ci radził żeby potem nie mieć człowieka na sumieniu :) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Siemmeringi da sie sprawdzic, mianowicie czy na magnecie i dookola nie jest tlusto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) ściągnolem pokrywe i byly jakies 4 tluste kropki (prawdopodobnie to olej). Możliwe ze to to.Jutro przygotuje klucze i zrobie to,a najpierw musze wymienic walek od startera.Jak problem sie rozwikla podam co bylo bezposrednia pzyczyna :biggrin: Edytowane 21 Lutego 2008 przez mari0704 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 99% przyczyny znalazlem cos co go boli ... ktos robil remont nowy cyclek 60 cm itp itd... Dzis wziolem sie schylilem i dostrzeglem szpare pomiedzy cylindrem a glowica. Biore 10'tkie i chce dokrecic sruby,szpilka sie kreci wziolem palcami pociagnelem do gory i wyszla szpilka i druga to samo ... GDYBYM WIEDZIAL KTO TO ZLOZYL TO BYM MU NOGI Z D*** POWYRYWAL !!! na dzien dzisiejszy poszukuje szpilek. mam ale jednej brakuje. Na 3 szpilkach juz chodzi normalnie.Dzieki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.