grebur Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 witam , mojemu koledze caly czas zalewa sie swieca w motocyklu aprilia classic 125,co wyczysci i odpali to znowu ma ją calą mokrą ,to raczej wina zle wyregulowanego gaznikadlatego mam pilne pytanko ...jakie są parametry regulacji gaznika w aprilii classic 125 ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Nie ma "parametrów". Jaką ma dysze i na którym ząbku ma iglice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 niewiem ...interesuje mnie odpowiedz typu " 2 obroty powietrze , 0,5 paliwo " (daje przyklad) nic wiecej ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Nikt Ci takiego czegoś nie poda :icon_biggrin:) To zależy od wieeelu czynników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 jak jest orginalnie ustawiony gaznik ... musi takie cos byc Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Gaznik sie ustawia samemu !!! Reguluejsz tak zeby motor chodzil rowno i ladnie schodzil oraz wchodzil na obroty. Nie ma jednych takich samych ustawien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 jest podobny temat przeczytaj sie dowiesz co i jak............ fabryczne ustawienia są dobre jak motor wyjeźdza z fabryki ma kompresje x dawke paliwa y itd itp natomiast stan apki twojego kolegi zapewnie odbiega od fabrycznego więc i innaczej ustawiony gaźnik........... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 dobra temat niewazny fotki tej apki mam na bikepics ;] Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Moga byc np 4 motorki z identycznymi silnikami ktore chodza na zupelnie innych ustawieniach gaznika. Ustawia sie na wyczucie.Opusc troche iglice bo moze za duzo paliwa dostawac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.