mendrek Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Wlasnie temu sie pytam. Niedlugo bede zamawial chyba ta zebatke o 1 zab mniejsza i bedzie wpozadku i powinno wystarczyc do lepszego przyspieszania i stawania na gume.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 pierw opanuj tego ktm i pozniej mysl nad stawianiem na gumie i zmianami przelozen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Ja jak kupiłem swoją R6 to miała o 2 ząbki z przodu mniej niż fabrycznie - kurcze mysląłem, ze to R1 a nie R6 :icon_exclaim:Po założeniu fabrycznej zębatki stała się zwykłą słabą 600-tką :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Hej mendrek,proszę, popatrz w ten LINK.Powinno to dać jakiś pogląd co będzie się działo z twoim moto w zależności od zmiany zębatek.Pozdrawiam.PS60KM, cross, pierwszy moto... to sporo jak na początek (wg mnie, sam zaczynałem od ok 50. Teraz mam 125 i myślę tzn. wiem że nauki nigdy za wiele... odwrotnie proporcjonalnie do mocy..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.