tm85 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Zobacz czy tak samo masz na wyjętych/odłączonych żarówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Co może spalić prostownik ? Są jeszcze takie rzeczy jak bezpiecznik.nie wszystkie mają bezpiecznik a skoro wiesz że może sie spaliś choćby bezpiecznik to po co dajesz takie rady chłopak podłączy prostownik spali w nim bezpiecznik (oby tylko) i dopiero będzie miał zagadke co to się stało :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 jeśli masz miernik to:1. sprawdz napięcie na aku na włączonym zapłonie2. jak wyżej tylko że przy włączonych światłach 3. jak wyżej tylko bez świateł i na pracującym silniku jeśli nie masz miernika to:1. wymij żarówki uruchom moto i włacz światła. A później napisz na forum co zaobserwowałeś pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobocikD Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Zrobię zgodnie z poradami i napisze co się działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 nie wszystkie mają bezpiecznik a skoro wiesz że może sie spaliś choćby bezpiecznik to po co dajesz takie rady chłopak podłączy prostownik spali w nim bezpiecznik (oby tylko) i dopiero będzie miał zagadke co to się stało :icon_rolleyes:Znaczy moim zdaniem niema takiej opcji żeby się spalił nawet bezpiecznik, a co dopiero prostownik. Podłączałem wiele razy i nic się nie działo. Ale ludzie są zdolni więc wszystko się może wydarzyć :crossy: wsioPOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobocikD Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Pomierzyłem. Przed odpaleniem silnika: 1. Włączony zapłon - 12.50 V2. Włączony zapłon, włączone światła mijania - 11,40 V (malało)3. Włączony silnik (bez świateł) - 14,75 V prędkość obrotowa 1500obr/minSilnik popracował 5 minut włączyłem światła silnik gaśnie. Dokonałem drugiego pomiaru zaraz po zgaszeniu silnika.1. Włączony zapłon - 13,7 V2. Włączony zapłon, włączone światła - 12,8 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 qrwa to zagadka wiesz co wyciagnij żarówki i przednie i tylne i zobacz czy jak światła zapalisz to silnik tez zgaśnie a jak nie to wsadź najpierw tylnią i zobacz czy zgaśnie jak tak to szukaj w wiązce tylniej jak nie to w przedniej a jak zgaśnie bez żarówek to sprawdź włącznik świateł i pomału pomały z pomocą kolegów dojdziesz do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachar Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam wszystkich! Dostales tu kilka dobrych rad ale tez ludzie pisza sporo bzdur. Silnik morze zgasnac z dwoch przyczyn: pierwsza: masz przeciarzony alternator ktory stawia silnikowi zbyt duzy opor i ten gasnie druga: masz cos zwalone z bezpiecznikami oraz dodatkowa zwarcie, ktore zamiast wywalic bezpiecznik obniza napiecie ladowania i silnik gasnie (brak zaplonu) Ja bym najpierw sprawdzil czy zarowka nie robi zwarcia. Jesli swieci sama na akumulatorze to sprawdzam czy w kostce ew w kablach nie ma zwarcia pomiedzy przewodami od swiatel krotkich i dlugich. Wtedy Po wlaczeniu swiatel wlaczasz oba na raz (dlugie + krotkie) co moze raczej przeciazyc na tyle alternator ze silnik padnie. Jesli chodi o ladowanie to procedure sprawdzania calego systemu (glownie alternator + regulator) najprosciej sprawdzisz w ksiazce serwisowej i jest z tym troche wiecej zachodu. Walcz! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobocikD Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Pojechałem z moto do serwisu, oto czego się dowiedziałem:( *ciśnienie sprężania na każdym cylindrze = 8 bar :icon_mrgreen: *krzywki na włku rozrządu mają wymiar poniżej min. Wpieprzyłem się nieźle w zakup moto :crossy:. Dzięki za porady(nauki). Pozdrawiam. temat zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.