rybson13 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 (edytowane) witam jako ze zakupilem ten oto samochodzik (chodzi narazie bez zarzutow) po zakupie zmienilem filtr olej itp itd. Olej ktory wlalem to olej forda xr+ formula 10w40 (taki akurat lejemy do wszystkich aut w domu wiec i taki kupilem, dzis grzebiac kolo autka sprawdzam stan na bagnecie po przebiegu jakis 5tys km patrze minimum... no to otwieram korek do wlewu a tu na korku margaryna, wkladam palec do klawiatury i objezdzam (tak jak sie sprawdza w motocyklach czy bak zardzewialy) a tu pelno do okola tego gnoju, czego to wina dodam ze mi lekko zyga olej z pod glowicy w lewym rogu jak to w kazdym pedziolocie z tym silnikiem.. plynu chlodniczego nie ubywa. Help nie chce mi sie pozniej remontu robic wole wiec zapobiegac, uszczelke pod glowica w niedlugim czasie bede zmienial przy okazji glowice splanuje. Co mam teraz zrobic kupic jakis srodek i dolac do tego oleju co jest zeby mi go wyplukal?? i przy okazji zmienic olej i filtr tylko na jaki olej. plizzz pomocy ps. prosze o odpowiedzi osoby z wiedza jest tu chyba kilku dobrych mechanikow na forum,a osoby co nie maja nic do powiedzenia niech nie pisza :) aha a moze to zima tak na to wplywa i moje male przebiegi... do pracy 8km i do domu 8km wiecej raczej nie jezdze, auto trzymam na polu Edytowane 19 Lutego 2008 przez rybson13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 witam jako ze zakupilem ten oto samochodzik (chodzi narazie bez zarzutow) po zakupie zmienilem filtr olej itp itd. Olej ktory wlalem to olej forda xr+ formula 10w40 (taki akurat lejemy do wszystkich aut w domu wiec i taki kupilem, dzis grzebiac kolo autka sprawdzam stan na bagnecie po przebiegu jakis 5tys km patrze minimum... no to otwieram korek do wlewu a tu na korku margaryna, wkladam palec do klawiatury i objezdzam (tak jak sie sprawdza w motocyklach czy bak zardzewialy) a tu pelno do okola tego gnoju, czego to wina dodam ze mi lekko zyga olej z pod glowicy w lewym rogu jak to w kazdym pedziolocie z tym silnikiem.. plynu chlodniczego nie ubywa. Help nie chce mi sie pozniej remontu robic wole wiec zapobiegac, uszczelke pod glowica w niedlugim czasie bede zmienial przy okazji glowice splanuje. Co mam teraz zrobic kupic jakis srodek i dolac do tego oleju co jest zeby mi go wyplukal?? i przy okazji zmienic olej i filtr tylko na jaki olej. plizzz pomocy ps. prosze o odpowiedzi osoby z wiedza jest tu chyba kilku dobrych mechanikow na forum,a osoby co nie maja nic do powiedzenia niech nie pisza :icon_rolleyes:aha a moze to zima tak na to wplywa i moje male przebiegi... do pracy 8km i do domu 8km wiecej raczej nie jezdze, auto trzymam na polu W okresie jesienno zimowym jest to normalne zjawisko. Wilgoć z otoczenia powoduje powstawanie tego nalotu na pokrywie i korku. Można zdjąć pokrywe i to wymyć. Olej polecałbym stoswać jakiś lepszy, bo z tym mam niemiłe przeżycia i do tego 16 km dziennie, gdzie silnik nawet 90st nie dojdzie. Poprostu za mało jeździsz. jak byś go wygrzał na trasie to masełko zniknie, tzn wiecej sie nie pojawi po umyciu. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 dziekuje temat mozna zamknac to juz 4 niezalezne zrodlo ktora tak mowi-uspokojilem sie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 to raczej nie jest normalne, ja bym przepłukał silnik i obadał płyn w zbiorniczku wyrównawczym . Przejeżdżam podobny dystans dieslem, często o takich porach że się nie zatrzymuję po drodze bo nie ma ruchu a więc sobie klekocze na tych 1300obr i nie ma szans żeby się rozgrzał , nic takiego nie występuje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) koles ma astre 1.4 i tam tez ma cos takiego , ja mam lwa salonowego :D P309 z tym samym silnikiem co ty 1.4i TU , przebiegi raczej nieduze i nie ma masla pod korkiem , ale leje dobry olej shell helix ultra 5w40 full syntetyk i raz na tydzien jakas traska ze 40 km , pozatym nie wycieka mi z pod glowicy oliwa wiec niewiem z kad info ze to normalne , zato z uszczelniaczy walu cieknie troszke i gdzies mi sie kopulka wytrysku poci oliwa , nie bardzo wiem z kad. A na bagnecie olej normalny czy tez smietankowy ? Silniczki 1.4 sa bardzo dobre , ekonomiczne i zrywne. p.s jaki rok , jakie wyposazenie ? ile dales dziengow - poka poka tak pozatym :) Edytowane 20 Lutego 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 na bagnecie wszystko okej:), wersja 3 drzwiowa hatchback, abs, centralny zamek razem z klapa bagaznika, poduszka powietrzna, elektryczne szyby, reg kierownica (to chyba standart) i co mi sie podoba przednia maska na teleskopach 1998 rocznik nie bity byl zarysowany lewy tyl ale Włoch to jeszcze zrobil ;), dalem 6100zl plus rejstracja przebieg wtedy 151tys udokumentowany do 121tys km i 2004 roku a tu link z polskiej jazdy takiego samego jak moj http://www.polskajazda.pl/Samochody/Peugeot/306/3746 idento tylko bez progow nawet felgi podobne:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Na bagnecie wszystko ok w zbiorniczku też, to nic nie kombinuj bo to naprawde normalka. Chyba że ktoś będzie Ci kazał uszczelke zmienić pod głowicą, ale to napewno nie pomoże, tzn pozornie pomoże, bo jak ktoś rozbierze i umyje to zniknie:) A tak od razu to sie nie tworzy. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 to raczej nie jest normalne, ja bym przepłukał silnik i obadał płyn w zbiorniczku wyrównawczym . Przejeżdżam podobny dystans dieslem, często o takich porach że się nie zatrzymuję po drodze bo nie ma ruchu a więc sobie klekocze na tych 1300obr i nie ma szans żeby się rozgrzał , nic takiego nie występuje w dieslu raczej nie wystepuje to zjawisko. ja mam 1.6 405 i tez mi sie maslo pod korkirm wlewu robi to jest raczej norma. szczególnie jak sie jeździ na krótkich trasach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.