malkohlm Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Ja w swojej xt mam pomalowany tłumik kolektor i ochraniacz na kolektorze. pewnego razu wywaliło mi olej z pokrywy zaworów ssacych i zalał kolektor wraz z tym ochraniaczem. Tam gdzie grzalo to olej wypalilo, niestety w pozostałych miejscach olej rozpuścił tą farbę i można ją było bez problemu zetrzeć sciereczką.. także wniosek: olej rozpuszcza to malowanie :/ ale na temperaturę jak najbardziej odporna. czarny mat, niestety firma znana przez poprzedniego właściciela. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleRider Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 (edytowane) Ok, spróbuję w takim razie z tym Motipem lub deco colorem ;) No i tak jak mówicie- nałożę 3 cienkie warstwy, a potem jak przeschnie trochę, odpalę moto, żeby się wszystko nagrzało i farba utwardziła :) Dzięki wszystkim za odzew :D a co do ścierania starego malowania, to podobno oprócz papieru ściernego, świetnie się sprawdza taka szczotka druciana/druciak na wiertarce lub szlifierce :) Edytowane 13 Grudnia 2013 przez LittleRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 zależy jak mocno skorodowany masz układ wydechowy. Ja w KLE jechałem kątówką z papierem ściernym na rzep albo listkowym bo warstwa brudu, jakiejś starej farby i korozji była dość znaczna. Generalnie należy to dobrze wyczyścić do gołego metalu. szczotka druciana na wiertarce w moim przypadku nic nie pomagała (więcej hałasu niż to warte) O a to gpz- ten sam silnik co w kle. Daj znać co ci z tego wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.