Skocz do zawartości

Moja Honda Shadow 750 C4


Andrzej00000
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego spokojny sezon to przygotowanie maszyny do drogi a co sie z tym wiąże co sezonowe wymiany podstawowych rzeczy nawet bez względu na ilość kilometrów przekulanych bo warto inwestować w swój sprzęt a on cię nie zawiedzie !!! ;) :crossy: :flesje: do zobaczyska na dróżkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

pewnie przydalaby ci sie instrukcja obslugi, ktorej akurat chce sie pozbyc...

Witam. Mnie bardzo przydałaby się instrukcja obsługi do vt 750 rc50. Wszystko jedno czy w formie książkowej, czy elektronicznej. Jeżeli jeszcze posiadasz, to chętnie skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich motocyklistów, od grudnia jestem szczęśliwym posiadaczem HONDY Shadow C4 :icon_biggrin: także interesują mnie wszelkie dane eksploatacyjne i parametry techniczne tego modelu. Może ktoś ma instrukcję obsługi gdyż do wszystkich shadowek są dostępne poza AREO C4 wzwyż. Pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, jeden i drugi: jest dział dane techniczne, są linki do instrukcji i - zwłaszcza - serwisówek. proszę zaglądnąć, poszukać. troszkę samodzielności nie zaszkodziło jeszcze nikomu ;)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chodzi mi głownie czy trzeba koniecznie na nowy sezon wymieniac olej swiece filtry itp ! PS: Prosze o szybka odpowiedz;)

 

Są przeglądy zalecane wg. książki i trzeba też zachować zdrowy rozsadek. Na pewno przed sezonem sprawdziłbym, rozebrał i nasmarował hamulec zasadniczy, bo kocki lubią czasami przyrdzewieć w uchwycie. Jak robisz mała kilometrów to np. olej musisz wymienić max. co 2 lata. Płyn hamulcowy DOT4 max. można używać do 5 lat, ale ja bym wymienił wcześniej. Płyny zwyczajnie się starzeją i tracą swoje właściwości. Jeździsz dookoła cementownii, nie czekaj na to co piszą w książce, ale zmień filtr wcześniej.

Będziesz dbał to maszyna Ci odpłaci, a nie to też, tylko wtedy Ty za to zapłacisz pewnie więcej.

Mój brat zatarł parę lat wstecz, skrzynię biegów w Audi, :banghead: bo wg książki należało po 60.000 km wymienił olej w skrzyni biegów. Serwisant za to twierdził, że oleju nie powinno się wymieniać. To tak a propos. tego co jest w sewisówkach.

 

pozdr

 

PS. :biggrin: Dopiero po wysłaniu zwróciłem uwagę, że post z lutego 2008r. :( ale wpadka.

Edytowane przez Qsa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, jeden i drugi: jest dział dane techniczne, są linki do instrukcji i - zwłaszcza - serwisówek. proszę zaglądnąć, poszukać. troszkę samodzielności nie zaszkodziło jeszcze nikomu ;)

jsz

Po moderatorze takiej odpowiedzi bym się nie spodziewał. Szkoda słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...