Maaciek Opublikowano 16 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2003 nie mogę odkręcić śruby mocujacej koło zamachowe w uralcu próbowałem już na wszyskie możliwe sposoby śruba nie jest w ogóle pokancerowana napiszcie dla pewnosci w którą stronę mam to odkręcać (jakby ktośnie czai łpatrząc z przodu koła zamachowgo ) bo mi jużręcee opadają z tym choojstwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misza Opublikowano 16 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2003 Śruba jest normalna ( z prawym gwintem), więc odkręcaj ją normalnie jak zwykłą śrubę. Jesli nie możesz jej odkręcić to może spróbuj uderzyć ją kilka razy z gumowym młotkiem, czasami to pomaga. A jeśli sie nie uda to chyba musisz poświęcić śrubę i spróbować młotka i śrubokręta lub kakiedoś przecinaka ( byle nie za ostrego bo można rogi poobcinać a nie oto przecież chodzi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 Jeżeli nie zależy ci na śrubie możesz ja mocno podgrzać palnikiem, tyle że należy to zrobić jak najszybciej. Jeżeli szybko nagrzejemy śrubę rozszerzający się jej materiał spowoduje zgniecenie powstałych tlenków i po ostygnięciu powinna dać się wykręcić.Należy używać do wykręcania tej śruby klucza nasadowego z odpowiednio masywną przedłużką. Najlepiej robić to w dwie osoby, jedna poprzez klucz napina połączenie gwintowane, a druga lekko uderza młotkiem w przedłużkę. Musi puścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 Ja mam specjalny skonstruowany klucz do tego dziadostwa. Przydaje się jeszcze do odkręcania lag. Ale po montażu ruskich mechaników 90% trzeba odkręcać młotem i przecinakiem bo śruby są strasznie pokancerowane. Jak ją już odkręcisz to od razu dorób sobie ze dwie na zapas Pozdrawiam i życzę miłego odkręcania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misza Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 Można rzeczywiście zrobic sobie klucz z naprawde solidną przedłużką i wtedy nie ma możliwości zebyu sie nie odkręciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 od siebie dodam, ze zrobilem sobie taki "klucz" do trzymania kola zamachowego - kawal preta fi20 przyspawany do tarczy posredniej sprzegla. To zakladalem na bolce na kole zamachowym, rura 150cm, na srobe koncowka "kington", rura 100cm i ognia!!Nie bylo mocnych :notworthy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maaciek Opublikowano 17 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 ja robiłem to kluczem nasadowym z dzwignią z rury w sumiegdzieś 150 cm i ani drgnęło jak kręciłem to zatarty wał się ruszyłto wogółe nie chce puścić poza tym musiałem ściąć lekko podciętąnasadke klucza bo spadała spróbuje metodą pipcyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 18 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 no to kolego zostaje ci tylko fleks:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 18 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 ja robiłem to kluczem nasadowym z dzwignią z rury w sumiegdzieś 150 cm i ani drgnęło jak kręciłem to zatarty wał się ruszyłto wogółe nie chce puścić poza tym musiałem ściąć lekko podciętąnasadke klucza bo spadała spróbuje metodą pipcyka Próbuj próbuj :notworthy: .Jeżeli to nie pomoże ( w co wątpię ), możesz po prostu przyspawać kawałek pręta spawarka elektryczną do tej śruby. Jest to jednak ostateczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2003 ja uzywalem specjalnego klucza od rozrzadu poloneza (tak mi facio w sklepie powiedzial jak podalem rozmiar sruby) na to rura o dlugosci ok 1,5 m, kolo zamachowe zblokowalem, postawilem kolesia zeby trzymal motocykl a sam naparlem cala sila na dzwignie, bylo ciezko ale w koncu sroba ustapila :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.