Skocz do zawartości

Kawasaki KLX 250 śrubka amortyzatora


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wieksza to jest leb zakretki korka teleskopu.

Regulujesz mala wewnetrzna sruba, ale czasami jest tak ze trzeba odkrecic caly korek zeby ja w ogole ruszyc.

Jezeli zachodzi taka sytuacja to trzeba postawic moto na podstawce centralnej tak zeby przednie kolo bylo w gorze, a przednie teleskopy wyciagniete na max - zabezpieczy cie to przed wyleceniem korka napietego sprezyna wewnetrzna teleskopu podczas odkrecania.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Odkręciłem tę małą śrubkę i z niej uleciało odrobinke powietrza, czyżby był to odpowietrznik?? W dalszym ciągu nie wiem jak amora wyregulować (czy sie go wogule da wyregulować). Prosił bym kogoś aby mi trosze 'pomógł' pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...