Skocz do zawartości

Problem z Obrotami NSR JC20!! Blagam o pomoc!


michal.kul
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam problem poniewaz kupilem pare dni temu NSR 125 JC20 czyli starszy model NSK-i jaka napewno wszyscy kojaza. Problem polega na tym ze nie trzyma ona wolnych obrotow (silnik po remoncie) przynajmniej tak powiedziala mi osoba ktora mi ja sprzedala. slabo wkreca sie na obroty oraz ma problem z zapalaniem. dodam ze swieca nie jest oryginalna ale przesledzilem nieco forum i prawdopodobnie aczkowiek nie na 100% to :D Blagam o pomoc bo naprawde nie wiem co moze jej byc. nie pali z rozrusznika choc zawor sie otwiera(mozliwe ze nie ma to nic do rzeczy) i bezyna oraz olej jest :D Dziekuje wszystkim ktorzy tu zagladneli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik jest po remoncie, to raczej masz coś związanego z rozregulowany gaźnikiem itp, ale na wszelki wypadek sprawdź kompresje, żeby wykluczyć taką przyczynę.

Próbuj odpalać, spróbuj wykręcić świece i wstrzyknij przez ottwór małą ilość paliwa przez strzykawke, po czym wkręć świece, załóż fajke i spróbuj odpalić.

Zobaczymy co z tego wykdzie jak nie pomoże to to pisz może poradzimy coś innego :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojechalem do mechanika i stopien sprezania to niecale 2 atmosfery wiec troche malo. wymienie pierscienie bo to one prawdopodobnie sa przyczyna tego problemu a jak nie to kupie tlok i zrobie szlif jezeli problem bedzie polegal na czyms innym to jeszcze napisze :icon_biggrin: Dziekuje za rede:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H4, wątpisz? :notworthy: Zapodaje screena z serwisówki NSR, żeby nie być gołosłowym:

http://images32.fotosik.pl/148/ce787d8b04c83285.jpg

Co do pistonów, to nic do nich nie mam, ale mogłyby być lepszej jakości. Jeśli napradze szczędzisz na moto, to kupuj, Twoja wola.

Edytowane przez wicek15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nsr na nicasilu powinna miec ok 10 jak ma 8 7 to terz chodzi bez zarzutu ja w crm mialem 7,5 palila na kopa krecila do konca oobr i nie bylo problemu ale 2 to troszke malo ;p moze ktos robil remont naa pitson kit ;p i sie zespawaly pierscienie kup vertex podobno nawet meteor jest dobry ale czeba dlugo docierac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H4, wątpisz? ;) Zapodaje screena z serwisówki NSR, żeby nie być gołosłowym:

http://images32.fotosik.pl/148/ce787d8b04c83285.jpg

Co do pistonów, to nic do nich nie mam, ale mogłyby być lepszej jakości. Jeśli napradze szczędzisz na moto, to kupuj, Twoja wola.

 

 

no i jak byk stoi 10 atmosfer , nie wiem skąd Ty wziąłeś te 7 ;)

 

 

skoro sprężanie ma takie słabe to cylinder do rozbiórki i do mierzenia (średnicówką) , upewnij się czy nie masz

jeszcze nikasilu, jeśli jest w dobrym stanie to tylko odpowiedni tłok bez szlifu

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napewno wina sprężania, ale muszę Ci powiedzieć, że samych pierścieni się nie wymiania, trzeba cały zestaw tłokowy wymienić i zrobić szlif cylindra. Sprężanie jakie powinna osiągac NSRka, to coś koło 7.

enduromaster, napisałem wcześniej orientacyjnie, a potem dałem screena z serwisówki i jest to 10. Koło 7 powinna jeszcze w miarę chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...