Marian16 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 szarpie gdy wrzucam 1 i dusi sie na niskich obrotach co to moze byc???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) szarpie gdy wrzucam 1 i dusi sie na niskich obrotach co to moze byc???????? kiedy wymieniales olej ostatnio no i czy masz dobrze wyregulowane sprzeglo moze niewysprzegla ci do konca Edytowane 17 Lutego 2008 przez daro1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian16 Opublikowano 21 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 DZiekuje za odp.wymienie olej zobaczymy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) szarpie gdy wrzucam 1 i dusi sie na niskich obrotach co to moze byc???????? Szarpanie może powodować zużyty amortyzator gumowy w tylnej zebatce, wyciągniety łańcuch, zlepiające się tarcze od złego/przepracowanego oleju lub źle wyregulowane sprzęgło.Co do braku mocy na niskich obrotach.. regulacja gaźnika. Edytowane 21 Lutego 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) nie chcę prorokować, ale bym stawiał na zbyt ubogą mieszankę...to by się mogło zgrać na te obie przypadłości, bo: *po "pierwsze primo" ( :biggrin: ) -moto jest słabawe od ubogiej mieszanki (chodzi o skład na wolnych obrotach, kiedy przepustnica jest zamknięta lub przymknięta- praca na niskich i średnich obrotach, więc regulację zrób kręcąć śrubką składu mieszanki a nie iglicą)* po "drugie primo" (:biggrin:) -uboga mieszanka zazwyczaj podwyższa obroty na biegu jałowym przez co jedynka zaskakuje dość brutalnie... bo im niższe obroty tym łatwiej zapiać jedynkę... ps: to tylko moje przypuszczenia, zarówno może być to spowodowane "wymemłaną" skrzynią biegów+zużytym tłokiem albo mnóstwem innych rzeczy (może być też tak jak już radzono, że sprzęgło+ np. lewe powietrze itd...). Zacznij jednak od tych najprostszych ale dość istotnych rzeczy, czyli regulacja gaźniora i będziemy wiedzieć czy tu jest klops ;)powodzenia, HAWK! ;) Edytowane 21 Lutego 2008 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.