Skocz do zawartości

Gpz 500s brak prądu po dzwonie...


wojtrz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja ma się tak: Moto po małym dzwonie(o ile dzwon może być mały:))... elektryka wygląda wporządku... narazie nie mam czym zmierzyć prądów ale aku. ok nawet klakson działa rozrusznik kręci ale tylko na ostro, kable wszystkie całe, a tu kuku... I tu sie nasuwa pytanie: czy od wstrząsów mogło sie coś pochrzanić w module/regulatorze napiecia/cewkach? Wiem że mało jest poszlak podanych ale może się ktoś z Was orientuje czy jest jakaś typowa objawa powypadkowa uniemożliwiająca odpalenie? Dodam jeszcze tylko że zegary aktualnie mam ściągnięte ale to chyba nie ma związku ze sprawą. Wszystkie bezpieczniki też OK

 

HELP!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no iskry niestety nie ma... i nie moge wyczaić co jest zepsute. Mam natomiast całą(mniej lub bardziej) instalację do GPZ tyle że rocznik 92' czy nic sie nie stanie jak ją przełoże??

ta instalacja nie będzie ci pasować - chociażby do modułu zapłonowego sa inne wtyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tą instalacje 92' całą z modułem, reg. napięcia itp. Chodzi mi o to czy sie z silnikiem nie pogryzie :)

pogryzie sie - nie będzie działać (w każdym razie nie bez przeróbek) bo nowszy typ gpz ma inne koło magnesowe i co za tym idzie inaczej rozwiązany impulsator (stąd tez zmiana modułu itp ) napisz trochę więcej szczegółów- co było wymieniane ?? jakie były uszkodzenia itp .

zamiast wymieniać całą elektrykę przejrzyj czy wszystkie kable są całe i nie przerwane(jeśli kable nie są nigdzie uszkodzone to jakoś nie widzę sensu zmieniać elektryki ) potem czy wszystkie kostki są dobrze spięte (dla pewności można psiknąć w nie jakiegoś spreju do styków elektrycznych ). a sprawdzanie uszkodzonych elementów po dzwonie zacząłbym od czujnika przy dźwigni sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie czujnik przy dżwigtni sprzęgła zobacz ten element przedmówca dobrze prawi w kawasaki lubi sie to pieprzyć jak miałem gpz to był on całkiem wyciągniety i zmostkowany bo po ślizgu został uszkodzony

 

 

no tak ale czy rozrusznik w takim przypadku kreci?...

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz dokladnie cala instalacje dochodzaca i wychodzaca z modulu - kabelek po kabelku...

najprawdopodobniej przetarl sie jeden z kabli - kable ida pod tylnim plastikiem i po przewrotce na bok czesto tak sie dzieje...

 

juz raz z takim dokladnie sprzetem walczylem, zmienialem moduly i nic nie pomoglo, winny byl wlasnie jeden maly czerwony kabelek...

juz dokladnie nie pamietam jego lokalizacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...