G3d Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) To jest bardzo dobry film, trejektoria prawie ideał.Co do pozycji to bym podyskutował, ale to są japończycy. Azjaci mają inną proporcję uda do tułowia.Bardzo fajny filmik, już go zapakowałem do swojej kolekcji. I cala droge pod prad po zlej stronei ullicy ! :biggrin: Moze mi ktos objasnic na czym polega cala sztuczka ze schodzeniem na kolano ?Chodzi o jakas stabilizacje, o lans, bezpieczenstwo czy o co ?Ogladam sporo filmikow i niejednokrotnie mam wrazenie ze nawet przy malych zlozeniach ludzie zwieszaja sie z motocykla byle dalej, byle tylko przytrzec kolankiem. Rozumiem to w konkretnym zlozeniu, ale takie cyrkowe wiszenie z maszyny w delikatnych lukach jakos do mnie nie dociera :buttrock:O co cho ? Edytowane 17 Lutego 2008 przez G3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 I cala droge pod prad po zlej stronei ullicy ! :icon_mrgreen: Moze mi ktos objasnic na czym polega cala sztuczka ze schodzeniem na kolano ?Chodzi o jakas stabilizacje, o lans, bezpieczenstwo czy o co ?Ogladam sporo filmikow i niejednokrotnie mam wrazenie ze nawet przy malych zlozeniach ludzie zwieszaja sie z motocykla byle dalej, byle tylko przytrzec kolankiem. Rozumiem to w konkretnym zlozeniu, ale takie cyrkowe wiszenie z maszyny w delikatnych lukach jakos do mnie nie dociera :notworthy:O co cho ?Jest takie miejsce ,gdzie możesz uzyskać odpowiedź na wszystkie te pytania, i wiele innych. Posiedzisz 6 godzin i masz z głowy. Wyjaśnianie tego w postach nie ma sensu, nie zrozumiesz czegoś, zapytasz, i tak wejdziemy w spiralę wyjaśnień. W stopce nasz adres www.Pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Jest takie miejsce ,gdzie możesz uzyskać odpowiedź na wszystkie te pytania, i wiele innych. Posiedzisz 6 godzin i masz z głowy. Wyjaśnianie tego w postach nie ma sensu, nie zrozumiesz czegoś, zapytasz, i tak wejdziemy w spiralę wyjaśnień. W stopce nasz adres www.Pozdrawiam..Byłem, siedziałem i czekam na jazdy :-) G3d - naprawdę polecam. Czytając/pisząc człowiek tylko teoretyzuje. Przy składaniu się raczej nie będzie czasu na czytanie zaleceń umieszczonych na tankbagu :lalag: IMO trzeba posłuchać i pogadać twarzą w twarz - a potem trenować pochylenia. Najlepiej pod czyimś fachowym okiem i na cudzym motocyklu :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) Swietnie panowie, ale ja pytalem wlasnie o teorie.Ja rozumiem, ze lepiej na zywo, lepiej na motocyklu itp itd, ale z calym szacunkiem jestesmy na forum, a nie na placu Pro Motora.Nie pytalem jak to zrobic, pytalem po co to sie robi. ps. poleciac nie musisz bo prawko u chlopakow robilem :crossy: Edytowane 18 Lutego 2008 przez G3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 I cala droge pod prad po zlej stronei ullicy ! :lalag: Moze mi ktos objasnic na czym polega cala sztuczka ze schodzeniem na kolano ?Chodzi o jakas stabilizacje, o lans, bezpieczenstwo czy o co ?Ogladam sporo filmikow i niejednokrotnie mam wrazenie ze nawet przy malych zlozeniach ludzie zwieszaja sie z motocykla byle dalej, byle tylko przytrzec kolankiem. Rozumiem to w konkretnym zlozeniu, ale takie cyrkowe wiszenie z maszyny w delikatnych lukach jakos do mnie nie dociera :evil:O co cho ?No i co i nikt Ci tego nie chce wyjaśnić :D Sam bym też chciał to usłyszeć. Mój styl jazdy odbiega daleko od tego by trzeć kolanem o asfalt. Mi tam szkoda mojego kolana by nim szurać po asfalcie i wyginać się nienaturalnie po to by tylko dostać kolamen do asfaltu.Wystawienie kolana mogę zrozumieć tylko w jednym przypadku, gdy moto jest na prawdę mocno złożone i wystawienie kolana działa jako dystans nie pozwalający już na mocniejsze złozenie, przy którym oponki już nie trzymają.To jak ktoś wisi tyłkiem poza siedzeniem i usilnie stara się dostać tym kolanem do asfaltu a moto ledwo jest pochylone na zakręcie to wygląda po prostu komicznie a jeszcze jak ktoś tak robi na chopperze to już parodia.Mogę jednak nie mieć racji bo się nie znam i szkoda mi kolana. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 ja tez poprosze o czsto teoretyczna odpowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERRY51 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 ja tez poprosze o czsto teoretyczna odpowiedz :) Wykład teoretyczny na doskonalenie jazdy w ProMotorze trwa 6 godzin i tam dowiecie się wszystkiego o technice i dynamice jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) Wykład teoretyczny na doskonalenie jazdy w ProMotorze trwa 6 godzin i tam dowiecie się wszystkiego o technice i dynamice jazdy.Ło matko, aż 6 godzin by sie dowiedzieć po co zdzierać mam sobie kolano?Nie mozna odsłonić rąbka tajemnicy dlaczego trzeć tym kolanem po asfalcie?Tu są pojętne chłopaki i dziewczynki, na pewno zrozumieją po co to kolano :flesje: Edytowane 18 Lutego 2008 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Nie jestem dobrym teoretykiem, ale może coś mi się uda wytłumaczyć... Wystawienie kolana mogę zrozumieć tylko w jednym przypadku, gdy moto jest na prawdę mocno złożone i wystawienie kolana działa jako dystans nie pozwalający już na mocniejsze złozenie, przy którym oponki już nie trzymają.To po pierwsze. A po drugie, wystawienie kolana i zwieszenie dupska powoduje, że dany zakręt można pokonać z większą prędkością, a jednocześnie przy mniejszym pochyleniu samego motocykla, niż siedząc w pozycji klasycznej. Na chłopski rozum - jedziesz szybciej, a jednocześnie znacznie później o asfalt zaczynają trzeć sztywne, wystające części motocykla (np. podnożki) i masz większy zapas przyczepności opon. W wektorach wam tego nie rozrysuję bo się nie znam, ale kiedyś w motocyklu było to jakoś sensownie i krótko wyjaśnione. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 http://img20.imageshack.us/img20/237/picture4tj5.pnghttp://img20.imageshack.us/img20/9990/picture5ea1.png Mialem jeszcze cos z utuba ale zgubilem :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Nie jestem dobrym teoretykiem, ale może coś mi się uda wytłumaczyć...To po pierwsze. A po drugie, wystawienie kolana i zwieszenie dupska powoduje, że dany zakręt można pokonać z większą prędkością, a jednocześnie przy mniejszym pochyleniu samego motocykla, niż siedząc w pozycji klasycznej. Na chłopski rozum - jedziesz szybciej, a jednocześnie znacznie później o asfalt zaczynają trzeć sztywne, wystające części motocykla (np. podnożki) i masz większy zapas przyczepności opon. No to przemówiłeś mi do rozumu. Czyli jak najszybciej przejechać zakręt i się nie wyglebić. właśnie tak z kolankiem przy asfalcie.Ale co to za przyjemnośc jak ja jadę nie na moto, tylko obok :icon_question: robie za kosz a nie za sternika.Wolniej ale razem tworzymy jedno w zakręcie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Dzieki fat za sensowna wypowiedz. W koncu sie trafil ktos kto wiedzial bo inni chyb nie mowili bo nie mieli pojecia :icon_biggrin: Na chlopski rozum najlepiej tlumaczyc! Temat co prawda zszedl troche z drogi ale tu mam chyba to o czym mowil G3d, tu ladna lekcja jak sie tego uczyc http://pl.youtube.com/watch?v=QCg3BMGe52M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.