RaY Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) Czytalem na forum i w necie jednak nie znalazlem wszystkich odpowiedzi ;) ;Licze tutaj na wypowiedzi osob, ktore posiadaja lub posiadali ten sprzet. Zdecydowalem sie sprzedac Horneta i nabyc R6 model 99-02 (wydaje mi sie,że lepiej kupic starszy a w lepszym stanie) ... na CB600 zabardzo wieje powyzej 80 km/h normalnie glowa boli. A 150 km/h ;) I mam takie pytania z tego co wyczytalem - Krótki rozstaw osi i ostra konfiguracja zawieszeń nie tylko trzęsie kierowcą, ale w przypadku tak małej masy prowadzi do powstawania shimmy Jak to jest z tym shimmy naprawde ? 3 znajomych ma R6 i nie mieli z tym problemu... tyczy sie to modelu 99 czy jak ? Bardzo pochylona pozycja za kierownicą mocno obciąża nadgarstki i dla wyższych kierowców może być bardzo męcząca. Wydaje mi sie, że 175 CM to nie zaduzo i nie bedzie wiekszego problemu z tym ? Jak bardzo rozni sie zawieszenie do Horneta ? Hornet ma miekki przod - przy mocniejszym hamowaniu strasznie siada. Jak tam wypada R6 na parkingach ? zawracac na 3 razy jak tirem czy nie jest tak źle ? Jak wygląda sprawa z hamulcami ? Opinie są różne. Na co zwracać szczególną uwage poza - 2 biegiem i ograniczniekime skrętu ? I ogolnie prosze o wasze spostrzezenia plusy i minusy. I jeszcze tak dla smiechu - v max to niby 260 km/h wiec jak niektorzy jada 299 km/h ? Aż tak bardzo licznik zawyża ? Edytowane 10 Lutego 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-r6 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Czy ty stosunkowo niedawno nie pytałeś o podobne rzeczy???? Bo ja na takie pytania już odpowiadałem. Shimmy czasami występuje na przyspieszeniach jak droga jest nie za równa. Ja mam 186 cm wzrostu i nie narzekam jeśli chodzi o nadgarstki. A pozatym przy tych 100km/h już tego nie czuć. Zawieszeń nie potrafie porównać, ale jest pełna regulacja więc można ustawić jak sie chce. Zawracać trzeba na 3 albo i 4 promień skrętu jest bardzo duży. Hamulce są bardzo dobre, ale przedni jak dla mnie słabo dozowalny. U mnie biegi chodzą bardzo dobrze nic nie wyskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Zawracać trzeba na 3 albo i 4 promień skrętu jest bardzo duży. Jedno nie pasuje do drugiego.... skoro jest bardzo duzy promien skretu to powinno sie zawrocic na 1 raz chyba ? BTW. Thx za odpowiedz. Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 duzy promien=ciężko zawrócić, pomyśl RaY :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss636 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam ogulnie moto super mam 172cm wzrostu i zadnych problemuw z prowadzeniem nie mialemjedyna tragedia to ta skszynia zwlaszcza 2 bieg rocznik 99/00v-maks to okolo 250 ale na nasze drogi wzupelnosci wystarczahamulce niesom rewelacja w 99 roczniku w nowszej niewiem nie mialem nie jezdzilem.. hej jada 299 kiedy maja zamontowany inny zestaw napedu czuli zebatki licznik pokazuje wiecej niz w rzeczywistosci moto sie porusza poz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZet Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) Witam. O shimmy za bardzo nie mogę nic powiedzieć ponieważ jej nie uświadczyłem nigdy... pewnie dzięki amortyzatorowi :bigrazz: Moto ściągnąłem sobie z Anglii i zanim go dosiadłem stał u znajomego pod Wrocławiem, miał go obadać, zrobić serwis itd. Po pierwszej przejażdżce zadzwonił do mnie i zaproponował żeby od razu inwestować w amortyzator skrętu bo "kur..sko łapię shimmy" więc go posłuchałem i znalazłem na allegro LSLa za przystępną cenę. Na drodze daje radę. Jeżeli chodzi o nadgarstki to przy miejskiej jeździe po pewnym czasie rzeczywiście coś zaczyna się dziać (180 cm wzrostu), z czasem jest coraz lepiej. Przy szybszej jeździe jest elegancko, nadgarsteczki nie narzekają :icon_biggrin: Myślę, że warto zwrócić uwagę na jedną ważną rzecz. Problem był opisany w ŚW z lipca 2004 roku gdy Dziawer testował używaną R6. W jego ręce trafiła R6 z 99 (przy okazji opisuje problem z 2-gim biegiem, który został później usunięty). Problem jest natury elektornicznej, brak odcięcia, podobno baaardzo rzadko spotykany, ale z doświadczenia wiem, że może wystąpić :evil: (rocznik 2002). BTW.. spotkał się ktoś z tym :D :D ;) Jeżeli masz to wydanie ŚW to warto poczytać bo wszystko jest ładnie opisane, jeżeli nie postaram się namierzyć jakiś skaner i Ci to podesłać. Pzdr Edytowane 10 Lutego 2008 przez KaZet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dixmaster Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Z tego co wiem to najwiekszym minusem jest własnie skrzynia biegów, jak to pewien mechanik powiedział: "można zapomniec o jezdzie na kole". Pomyśl nad nowszym modelem do 2003 roku, który wbrew pozorom nie jest już wcale taki drogi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Ja mam R6 99 i jesli chodzi o shimmy to zdazaja sie zwlaszcza jak mocno odkrecisz na nierownej drodze ale jakiejs tragedi nie ma. Pozycja fakt jest mocno sportowa i ponizej 120 lub w miescie bola nadgarstki. powyzej 120 problem znika. Mnie najbardziej bola jak z plecakiem jezdze i sie na mnie uwiesi :cool: aa tez mam 175cm.Mialem okazje latac hornetem i jesli chodzi o zawieszenia zupelnie inna bajka. Chornet nie maregolacji przodu. R6 jest sporo twardsza i duzo lepiej sie prowadzi. Wogole przed kupnem R6 myslalem nad hornetem ale jak sie nim przejechalem to stwierdzilem ze dobrze wybralem z R6. Hornet to zupelnie inna bajka co w twoim przypadku moze dzialac odwrotnie bo przyzwyczajony jestes do zupelnie innej pozycji.Jesli chodzi o zawracanie to lagodnie mowiac KOSZMAR !! Zawracanie wylacznie na 3 i do tego przy pelnym skrecie zbiornik odpycha rece. To chyba najslabszy punkt R6.Moim zdaniem hamolce sa swietne. Jezdzilem paroma sprzetami i w R6 najlepiej mi sie hamuje. Nawet w porownaniu do R1 dla mnie R6 wypada lepiej. Ale moze to zasluga klockow bo mam jakies lepsze zalozone chyba . Jesli chodzi o predkosc to nie wiem bo nie zblizylem sie jeszcze to tego poziomu. Ale jako motorek moge smialo polecic. JAk trafisz zadbany egzeplaz to bedzie sluzyl bezawaryjnie i dlugo. Ja juz mam na budziku 50tys km i moto smiga jak trzeba. W zeszlym sezonie jedyna inwestycja po wiosennym serwisie to tylna guma:D Jesli chodzi o mnie to szczerze polecam. Tylko najpierw przejedz sie jakas sztuka i sprawdz czy pozycja bedzie ci pasowala bo jezt naprawde zupelnie inna jak w hornecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) akurat po miescie bede jeździl malo a skoro piszesz,ze od 120 km/h bóle mijaja to jest luzik, a jazda na kole nie bardzo mnie interesuje, chodzi mi o dobre wchodzenie w zakręty :cool: V max tez nie jest taki istotny. Wielkie dzieki za wszelkie info ! a co do 03 to juz jakies 18 tys a ja max moge dac 14.500. Chyba, ze macie inne namiary jak alledrogo w PL :icon_razz: chcial bym kupic moto do Marca wiec jest malo czasu. Edytowane 11 Lutego 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 jako że temat o r6 juz jest wiec postanowiłem nie zakładac nowego tylku tu zadac moje pytania: 1)Mianowice jakie sa czy wogole sa roznice pomiedzt modelem r6 2006 a 2007??2)Wiem że to motocykl sportowy jak GSXR 600 K7 waham sie z wyborem miedzy tym a r6 07, czy na tej r6 07 da sie jezdzic w miescie tzn da sie dac sie pewnie da ale jaka jest pozyzja ochrona przed wiatrem jak ten motor sprawuje sie w codzinnej jezdzie. zamierzam smigac po torze ale rowniez ma mi sluzyc ten motocykl do jazdy z kumplami na rozne wypady dalej blizej.3)wady zalety r6 07 dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZet Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 ..czy na tej r6 07 da sie jezdzic w miescie tzn da sie dac sie pewnie da.. oj sie da sie dac :) hehe Nareszcie ktoś mi dziś poprawił humor :) hehe :) Poza tym nic na temat tych roczników do powiedzenia nie mam PoZdrOOOOO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 oj sie da sie dac :) hehe Nareszcie ktoś mi dziś poprawił humor :) hehe :) Poza tym nic na temat tych roczników do powiedzenia nie mam PoZdrOOOOOKazet piszesz poważnie czy zartujesz? śmigałes na tym motorku może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZet Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Kazet piszesz poważnie czy zartujesz? śmigałes na tym motorku może? Niestety bardzo żałuję ale nie miałem okazji pośmigać.. ale bardzo mi sie podoba zarówno GSXr jak i R6 więc też miałbym ostryy problem z podjęciem decyzji Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 ktoś coś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukepl Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 co do różnic miedzy 06 a 07 to nie ma żadnych, tylko malowaniez tego co wyczytałem z różnych testów i porównań to do jazdy po mieście lepszy będzie gsxrmoże tutaj coś znajdziesz http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=4514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.