Piotrek_Stg Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Witam wszystkich! Przejechalem sie ostatnio troche szybciej 150-160km/h i po 20 minutach takiej jazdy temperatura silnika poszla do gory. Kiedy zjechalem i wylaczylem silnik to wskazowka temperatury byla juz praktycznie na czerwonym polu. Kapalo z wezyka przelewowego i cala opona byla z tylu mokra. Zlalem plyn z ukladu i bylo go tylko okolo pol litra(przed wyjazdem sprawdzalem i bylo ok). Uzupelnilem plyn na stacji i jechalem juz wolniej jednak po krotkim czasie sytuacja sie powtarza, temperarura silnika znowu idzie w czerwone i jak sie pozniej okazuje znowu brakuje plynu. Co robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Termostat dziala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Stg Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Mysle ze dziala bo wezyk ktory wychodzi od termostatu na chlodnice robi sie cieply chwile po odpaleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Mysle ze dziala bo wezyk ktory wychodzi od termostatu na chlodnice robi sie cieply chwile po odpaleniu Witam a czy chlodnica jest goraca w momencie gdy wskazowka wedruje na czerone pole? i czy wentylator sie zalacza? pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 na moje niestety przedmuch na uszczelce pod głowicą. ciśnienie z cylindra idzie do układu chłodzenia i wypluwa płyn, pewnie częściowo go wciaga i spala.... uzupełnij płyn i postaw motor zapal i patrz co sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 kuba ma niestety racje , mialem podobnie po zalozeniu badziewnej uszczelki pod glowice , kupno firmowej athena rozwiazalo problem , o dziwno byla znacznie grubsza od tej poprzedniej badziewnej z "klas-y" Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Stg Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 wentylator sie wlacza a po drugie przy 150 km/h to chyba wentylator nie ma wiekszego znaczenia bo przeplyw powietrza przez chlodnice jest duzy(tak mi sie wydaje). Czy to na pewno uszczelka, czy moze po prostu za mocno palowalem maszyne i glowica pekla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 raczej uszczelka , odpal moto i zobacz w chlodnice czy nie ma tam gazowania spalin, powinni byc widac malutkie babelki co jakis czas. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 stawiam na uszczelkę .dałeś po garach i wydmuchało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a nie dymi ci przy tyym na bialo?? mysle ze tak jak koledzy pisza na bank uszczelka pod glowica robilem cos poodbnego w apce rs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 po zdjeciu glowicy oddaj do planowwania . bo znowu ci uszczlke wydmucha Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Stg Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) koledzy wybaczcie moj brak rozeznania, bo jeszcze nigdy nie rozbieralem tego silnika, ale jak tak sobie popatrze na taka uszczelke pod glowice do gpz500, to tam nie ma za specjalnie takich owalnych wyciec pod kanały układu chłodzenia. Czy tam woda nie krazy przypadkiem tylko w glowicy? bo jesli tak to przedmuchanie takiej uszczelki nie wplywaloby na uklad chlodzenia(chyba?) Edytowane 11 Lutego 2008 przez Piotrek_Stg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Woda wchodzi do bloku, tylko że to wygląda jak kolejne otwory na szpilki. Popatrz sobie na fiszki (np. www.powersportspro.com), załapiesz od razu o co chodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Stg Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 (edytowane) ok, kumam juz dzieki :D a teraz jeszcze jedno pytanko, jak mi sie ten plyn z ukladu chlodzenia wydmuchal i jechalem tak pare ladnych kilometrow ze wskazowka na granicy zielone/czerwone to czy moglem jakos uszkodzic silnik? jak w glowicy juz nie bylo plynu to mogla peknac? Edytowane 12 Lutego 2008 przez Piotrek_Stg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 nie powinna, mi kiedys w lesie urwalo waz od pompy cieczy do chlodnicy i przez 10 - 15 min palowalem sprzeta bez plynu ze wskazowka na czerownym polu - jakie bylo moje zdziwienie kiedy po wyjezdzie z lasu zerklem na wskazowke , dojechalem do wioski , podlaczylem urwany waz , ostudzilem silnik i doraznie zalalem wody ze studni , odpalilem i dalej oranko :D.Poprostu duzo ciepla oddaj sam blok poprzez olej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.