leoadko Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam!!Mam pytanko gdy jadę motorem i wrzucam 3-kę i silnik dochodzi do prawie maksymalnych obrotów i zaczyna coś stukać w cylindrze a motor zwalnia na 4-ce to samo się dzieje a na 1-ce i 2-ce nie co to moze być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Moze luz na korbie, albo pierscienie dzwonia. Jak nie zdejmniesz cylindra nie dowiesz sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 rozbieraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 silnik po remoncie nowe pierscienie tłok korbowód slifwięc luzów nie ma a to sie dzieje tylko jak chce wejść na najwysze obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Silnik po remoncie a ty go katujesz na najwyzszych obrotach jak nie jest dotarty, niedobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoadko Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 nie katuje juz 200km mam przejechane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 200km to mało:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Sprawdź czy czasem tłok nie wali w głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 to miałeś gówniane częsci albo jakis partacz to złożył (wymiana korby) i coś dostało luzu. rozbieraj i sie nawet nie zastanawiaj bo jak wysypie ci sie łożysko z wąłu to nie bęeddzie co zbierać. moliwe jeszcze że po szlifie nie były skorygowane okna w cycindrze i pierścień puka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdoc Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) Witam!!Mam pytanko gdy jadę motorem i wrzucam 3-kę i silnik dochodzi do prawie maksymalnych obrotów i zaczyna coś stukać w cylindrze a motor zwalnia na 4-ce to samo się dzieje a na 1-ce i 2-ce nie co to moze być?? Sorki że nie w temacie ale muszę odpowiedzieć bo jest to silniejsze ode mnie :P :To co ci stuka to prawdopodobnie widmo kryzysu społeczno-gospodarczego ;) W każdym razie życzę szybkiego rozwiązania problemu :crossy: pozdr Edytowane 10 Lutego 2008 przez Murdoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 200km to mało:/ TO wystarczająco dużo, silnik jest już dotarty. Jeśli na pierwszych dwóch biegach to zjawisko nie występuje (przy podobnych obrotach), to można raczej wykluczyć układ korbowo tłokowy jak winowajcę. leoadko napisz więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Marcpol to jak wytłumaczysz fakt, że w książcze obsługi Simsona S51 pisze aby docierać conamniej przez 500km!!!, a także fakt że kumpel podczas docierania jawki przejechał 300km myślał że spoko zaczął jeździć w jego stylu (cóż troche ostro) i jawka się zatarła?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 TO wystarczająco dużo, silnik jest już dotarty. leoadko napisz więcej. Glupoty piszesz, 200km to za malo, simsona dociera sie 600km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 bo człowiek który nie zna sie na parametrach silnika będzie docierał 500 a człowiek który zna sie to bedzie docierał 100km maxP.S. jak według ciebie przebiega docieranie silnika w gokarcie, którego żywotność wynosi około 10h?? wg ciebie jeszcze silnik byłby niedotarty i już by sie nadawął do remontu tak?? czytajcie chłopacyu bo aż głupio to czytać..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Stary co ty piszesz, żeby kolega docierał swoje moto przez 100km!!! Ten motor bardziej przypomina mi Suzuki Gt 80L albo jakiegoś ogołoconego Classica, a nie gokarta, skoro jest tak jak piszesz to może ja też zaczne jeździć na czystym metanolu bo tak jeźdżą zawodowcy u nas na Stali Rzeszów na swoich "motorkach", albo wiesz co może w ogóle nie docierajmy, bo wiesz to nie ma sensu tracić na to czasu lepiej przejeździć mocno te załóżmy 3H się wyszaleć, później przecież wystarczy tylko zestaw wymienic, a z tym problemu nie ma do FS 80, o którym pierwsze słysze. Weź ty się zastanów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.