Garnek Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam Koleżanki i Kolegów. Zwracam się z pytaniem, być może ktoś tez miał taki problem. Dzisiaj chciałem pośmigać sobie Kawusią, bo pogoda była super. Szybkie wyprowadzenie z garażu, zapłon, start... i odpalił za pierwszym razem. Troszkę kulał i zgasł. Następna próba - chwila chechłania i nic ;( Trzecia próba - zaskoczył i padł. Czuje benzynkę - kurde sie zalał. Pol godziny, żeby odkręcić świecę przy tylnym garze. Diagnoza - mokra. Ok, wysuszyłem, wkręciłem i co - dalej nic. :icon_idea: Okręciłem jeszcze filtr powietrza - troszkę się odbiło mojej kawusi - wysuszyłem bo tez był nieco wilgotny. Koleś od którego kupiłem sprzęta twierdził, że wymieniał świecę ok. 3 miesiące temu. Myślę sobie - trzeba sprawdzić czy daje iskrę. Faktycznie. Iskra słabiutka i latała jak g..no w przeręblu. Pech chciał, że mialem tylko świece samochodowe. Myślę - może cewka daje słaby prąd. Założyłem na chwilę samochodową do sprawdzenia - iskra jak ta lala. Dobra na pewno trzeba kupić nowe świece - ale to w poniedziałek. Teraz pytanie - jakiego rodzaju? Czy może były wkręcone nieodpowiednie świece (NGK typu R) o nieodpowiedniej rezystancji i ciepłocie? I drugie pytanie - jak wg Was najlepiej palić V2, żeby jej nie zalewać? Czy powinienem z tym jechać na synchronizację gaźników? Czekam na wasze sugestie! Z góry :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam, ja miałem taki problem, że nie paliła mi na tylny gar. Wymieniłem świece - kupiłem je w serwisie 36 zł szt. więc nie tak strasznie drogo i moto pali na dotyk, nie potrzeba ssania ani nic, po prostu wciskam starter i ogień. Ja bym był na Twoim miejscu, to kupiłbym nowe świece 70 pln to nie jest wielki wydatek w porównaniu z cewką. Myślę że to pomoże . A co do poprzednich właścicieli to zawsze mówia że wszystko wymienili :bigrazz:. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garnek Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 (edytowane) No u mnie tez byly problemy z tylnym garem. Ale wymieniales komplet i jakiej firmy i typu? Czy masz może jakiś specjalny klucz do świec? Edytowane 9 Lutego 2008 przez Garnek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 (edytowane) W swoim ZZR 1100 po zimie zawsze musiałem opalić świece... dopiero po tym zabiegu odpalał na dotyk. Edytowane 10 Lutego 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Koledzy, czytajcie troche wiecej Forum.Jest od pyty pytan o klopoty z rozruchem i rowniez temat o swiecach Denso.Zakupcie sobie te swiece od PiotrusiaGSX ( wysylkowo ) i bedzie koniec klopotow z odpalaniem po zimie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Dokładnie j.w. kupiłem denso, ale u lokalnego dostawcy, cena zbliżona do tej z allegro. Ja na szczęście mam oryginalny zestaw kluczy do vn 800, sam się zdziwiłem, że ta świeca jest tak głęboko. Wymieniłem oczywiście 2 szt. U mnie nie ma problemu z rozruchem, nie ważne ile stoi to pali na dotyk - w przeciwieństwie do poprzedniej xj 600 tam też grzanie świec i inne zabawy. Wymień świeczki i będzie ok. Pozdrawiam Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garnek Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Wczoraj wymieniłem świeczuszki. Ogólnie odradzano mi irydowe twierdząc, że to przerost formy nad treścią. Zakupiłem normalne NGK-R, niestety nie mieli Denso. Odpalił na dotyk, chodzi jak marzenie. Jeszcze tylko synchro i czyszczenie gaźników i heja! Dzięki za rady! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 To nie jest przerost formy nad trescia tylko spokuj ducha przed odpalem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.