Skocz do zawartości

Vulcan 800A - problem z erupcją ;)


Garnek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koleżanki i Kolegów. Zwracam się z pytaniem, być może ktoś tez miał taki problem. Dzisiaj chciałem pośmigać sobie Kawusią, bo pogoda była super. Szybkie wyprowadzenie z garażu, zapłon, start... i odpalił za pierwszym razem. Troszkę kulał i zgasł. Następna próba - chwila chechłania i nic ;( Trzecia próba - zaskoczył i padł. Czuje benzynkę - kurde sie zalał. Pol godziny, żeby odkręcić świecę przy tylnym garze. Diagnoza - mokra. Ok, wysuszyłem, wkręciłem i co - dalej nic. :icon_idea: Okręciłem jeszcze filtr powietrza - troszkę się odbiło mojej kawusi - wysuszyłem bo tez był nieco wilgotny. Koleś od którego kupiłem sprzęta twierdził, że wymieniał świecę ok. 3 miesiące temu. Myślę sobie - trzeba sprawdzić czy daje iskrę. Faktycznie. Iskra słabiutka i latała jak g..no w przeręblu. Pech chciał, że mialem tylko świece samochodowe. Myślę - może cewka daje słaby prąd. Założyłem na chwilę samochodową do sprawdzenia - iskra jak ta lala. Dobra na pewno trzeba kupić nowe świece - ale to w poniedziałek. Teraz pytanie - jakiego rodzaju? Czy może były wkręcone nieodpowiednie świece (NGK typu R) o nieodpowiedniej rezystancji i ciepłocie? I drugie pytanie - jak wg Was najlepiej palić V2, żeby jej nie zalewać? Czy powinienem z tym jechać na synchronizację gaźników?

 

Czekam na wasze sugestie! Z góry :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja miałem taki problem, że nie paliła mi na tylny gar. Wymieniłem świece - kupiłem je w serwisie 36 zł szt. więc nie tak strasznie drogo i moto pali na dotyk, nie potrzeba ssania ani nic, po prostu wciskam starter i ogień. Ja bym był na Twoim miejscu, to kupiłbym nowe świece 70 pln to nie jest wielki wydatek w porównaniu z cewką. Myślę że to pomoże . A co do poprzednich właścicieli to zawsze mówia że wszystko wymienili :bigrazz:.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie j.w. kupiłem denso, ale u lokalnego dostawcy, cena zbliżona do tej z allegro. Ja na szczęście mam oryginalny zestaw kluczy do vn 800, sam się zdziwiłem, że ta świeca jest tak głęboko. Wymieniłem oczywiście 2 szt. U mnie nie ma problemu z rozruchem, nie ważne ile stoi to pali na dotyk - w przeciwieństwie do poprzedniej xj 600 tam też grzanie świec i inne zabawy. Wymień świeczki i będzie ok. Pozdrawiam

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem świeczuszki. Ogólnie odradzano mi irydowe twierdząc, że to przerost formy nad treścią. Zakupiłem normalne NGK-R, niestety nie mieli Denso. Odpalił na dotyk, chodzi jak marzenie. Jeszcze tylko synchro i czyszczenie gaźników i heja!

 

Dzięki za rady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...