Skocz do zawartości

Pocięty Junak


Rekomendowane odpowiedzi

tego junaka konstruowałem z ojcem i to on dawał kase wiec musiałem sie troszkę przychylić do jego rozwiązań ale za to teraz nie zamula mi błotników błotem i junak jest duzo bardziej niezawodny, w przyszłości mam plan znalezienia brakujacych blach i ramy do m07 i wyciągnę z tego silnik i będę miał w pełni oryginalny, ;p

 

kasa może i była nieograniczona ale ograniczony był czas 3 miechy ;p w w tym czasie powstało to cudo i musie powiedzieć ze mimo ze nie jest to przepiękna siódemka to mi się strasznie podoba,

 

a m10 nie będę składał gdyż uważam że mimo że to klasyk to jest po prostu brzydki ;p

 

a i mam jescze jedno pytanko czy to jest Junak Custom?? czy jakies cos innego bliżej nieokreślonego??

Edytowane przez Tomblack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a i mam jescze jedno pytanko czy to jest Junak Custom?? czy jakies cos innego bliżej nieokreślonego??

 

Trudne pytanie. Zależy kto ocenia i z jakiego punktu widzenia. Fanatycy zabytków by Cie zjedli żywcem za tą przeróbkę, z kolei My (bynajmniej Ja) doceniam że zrobiłeś moto bez buractwa. Jak nie masz ciętej ramy to spoks,to jest najważniejsze. Reszta to dodatki. A czy custom? Sam nie wiem. Motocykl custom to taki który odbiega od oryginału, został dostosowany do potrzeb/gustów własciciela. Ale gdzie jest granica między usprawionym motocyklem a customem? Custom to głownie moto budowane od podstaw kawałek po kawałku, jedyne w swoim rodzaju. W Janku zmieniłeś to co ci nie pasowało, nie podobało się więc wynika że custom. Nie zmieniłeś jednak rzeczy które przysparzają problemów w eksploaacji (prądnica) więc moto nie ejst do końca usprawnione lecz przerobione. Tym oto nudnym wywodem dochodzę do wniosku że jest to custom. :wink:

 

A tym moto smigasz jakieś triale/rajdy off-road/motocross że martwisz się o zapchanie błotników błotem? ;)

Takie gadanie że brud będzie się zbierał i gnił to tzw. "sranie w banie". Wywody niedoszłych inżynierów które często powstają pod wpływem alkoholu. Mam znajomego który jak popije to ciągle marudzi że silnik S32 w SHL M11 jest silnikiem srednioobrotowym (??!!) i z tegoż oto powodu powinien mieć inne ustawienia i kilka detali które nie pasują do srednioobrotowca. Wymyśla też wiele innych herezji których nie jestem w stanie przytoczyć bo nie rozumiem o co w nich chodzi. :evil:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

SHL ma współczynnik skoku do srednicy tłoka taki jak nie omal najnowsze konstrukcje wysokoobrotowe;] Nie jest wiec silnikiem srednioobrotowym jest silnikiem któremu zabrano oddech przez te małe kanały płuczace. Gdyby nie to krecił by spokojnie 8 tys obr;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

a i mam jescze jedno pytanko czy to jest Junak Custom?? czy jakies cos innego bliżej nieokreślonego??

 

Przy opisach fot pisałeś o radykalnych zmianach. Ja radykalnych zmian w tym junaku nie widzę (przynajmniej co do ramy) owszem nowa lampa i średnio udane siodło ale to jak dla mnie zbyt mało by nazwać Twego Junaka custom-ową koncepcją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...