Tomblack Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 (edytowane) tego junaka konstruowałem z ojcem i to on dawał kase wiec musiałem sie troszkę przychylić do jego rozwiązań ale za to teraz nie zamula mi błotników błotem i junak jest duzo bardziej niezawodny, w przyszłości mam plan znalezienia brakujacych blach i ramy do m07 i wyciągnę z tego silnik i będę miał w pełni oryginalny, ;p kasa może i była nieograniczona ale ograniczony był czas 3 miechy ;p w w tym czasie powstało to cudo i musie powiedzieć ze mimo ze nie jest to przepiękna siódemka to mi się strasznie podoba, a m10 nie będę składał gdyż uważam że mimo że to klasyk to jest po prostu brzydki ;p a i mam jescze jedno pytanko czy to jest Junak Custom?? czy jakies cos innego bliżej nieokreślonego?? Edytowane 20 Maja 2008 przez Tomblack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 a i mam jescze jedno pytanko czy to jest Junak Custom?? czy jakies cos innego bliżej nieokreślonego?? Trudne pytanie. Zależy kto ocenia i z jakiego punktu widzenia. Fanatycy zabytków by Cie zjedli żywcem za tą przeróbkę, z kolei My (bynajmniej Ja) doceniam że zrobiłeś moto bez buractwa. Jak nie masz ciętej ramy to spoks,to jest najważniejsze. Reszta to dodatki. A czy custom? Sam nie wiem. Motocykl custom to taki który odbiega od oryginału, został dostosowany do potrzeb/gustów własciciela. Ale gdzie jest granica między usprawionym motocyklem a customem? Custom to głownie moto budowane od podstaw kawałek po kawałku, jedyne w swoim rodzaju. W Janku zmieniłeś to co ci nie pasowało, nie podobało się więc wynika że custom. Nie zmieniłeś jednak rzeczy które przysparzają problemów w eksploaacji (prądnica) więc moto nie ejst do końca usprawnione lecz przerobione. Tym oto nudnym wywodem dochodzę do wniosku że jest to custom. :wink: A tym moto smigasz jakieś triale/rajdy off-road/motocross że martwisz się o zapchanie błotników błotem? ;) Takie gadanie że brud będzie się zbierał i gnił to tzw. "sranie w banie". Wywody niedoszłych inżynierów które często powstają pod wpływem alkoholu. Mam znajomego który jak popije to ciągle marudzi że silnik S32 w SHL M11 jest silnikiem srednioobrotowym (??!!) i z tegoż oto powodu powinien mieć inne ustawienia i kilka detali które nie pasują do srednioobrotowca. Wymyśla też wiele innych herezji których nie jestem w stanie przytoczyć bo nie rozumiem o co w nich chodzi. :evil: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 SHL ma współczynnik skoku do srednicy tłoka taki jak nie omal najnowsze konstrukcje wysokoobrotowe;] Nie jest wiec silnikiem srednioobrotowym jest silnikiem któremu zabrano oddech przez te małe kanały płuczace. Gdyby nie to krecił by spokojnie 8 tys obr;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a i mam jescze jedno pytanko czy to jest Junak Custom?? czy jakies cos innego bliżej nieokreślonego?? Przy opisach fot pisałeś o radykalnych zmianach. Ja radykalnych zmian w tym junaku nie widzę (przynajmniej co do ramy) owszem nowa lampa i średnio udane siodło ale to jak dla mnie zbyt mało by nazwać Twego Junaka custom-ową koncepcją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.